abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31629025
Deze kinderen worden misbruikt, het gedachtengoed waarmee ze rondlopen, is verwerpelijk... maar waarom hoor ik niemand over de terreur aan hiphop-clips bij ons op TV?
pi_31630694
Deze groep bestaat al best wel een behoorlijke poos, ik herinner me nog foto's van die twee toen het echt nog maar ukkies waren, ze zien er nou toch wel uit als een jaar of 12 denk ik.

Geloof het of niet, maar in sommige Amerikaanse staten trekken ze echt volle zalen. Ik zal maar niet vertellen wat voor volk er binnen zit, maar dat kan iedereen wel raden denk.

Heh...ze zouden eens een keertje in Amsterdam moeten komen optreden, midden op het Leidseplein of zo. Binnen een paar seconden worden ze helemaal uitgewoond door een heel regiment negers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_31630807
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:59 schreef dVTB het volgende:
Deze kinderen worden misbruikt, het gedachtengoed waarmee ze rondlopen, is verwerpelijk... maar waarom hoor ik niemand over de terreur aan hiphop-clips bij ons op TV?
Omdat het topic daar niet over gaat denk ik ? En hoe jij Rudolf Hess verheerlijking wilt vergelijken met bling bling en lekkere wijven is mij een raadsel.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:07:26 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31630847
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef Hathor het volgende:

Heh...ze zouden eens een keertje in Amsterdam moeten komen optreden, midden op het Leidseplein of zo. Binnen een paar seconden worden ze helemaal uitgewoond door een heel regiment negers.
Vraag me af wie er nu een grotere racist is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31630922
quote:
Aarrrgh, mini Pamela Andersons...
pi_31631415
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vraag me af wie er nu een grotere racist is.
Hoezo ? Misschien vinden ze het wel lekker, is er weer een probleem de wereld uit.
pi_31631544

Ze hebben een klein zusje en die heet Dresden. Echt, hoe verzint zo'n verknipt moeder het, ik ga mn kind toch ook geen Coventry noemen.
(Dresden werd in de WOII gebombardeerd door de geallieerden, stukje geschiedenis dat rechtsextremisten graag uitbuiten bij herdenkingen.)
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:37:42 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31631567
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoezo ?
Jij maakt negers uit voor kinderverkrachters, das heel wat meer dan dat deze meisjes in hun liedjes doen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31631603
pi_31631929
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij maakt negers uit voor kinderverkrachters, das heel wat meer dan dat deze meisjes in hun liedjes doen
Pfft, dat maak jij er weer van, zo heb ik het in ieder geval niet bedoeld. Wel eens gehoord van "tongue in cheek" ?
pi_31632001
Dit kan toch echt niet. Zijn die ouders niet op te sluiten en de kinderen te heropvoeden ofzo?
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:12:14 #44
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31632380
Goh goh. Ik ben blij dat de hedendaags hip-hop muziek niet doorspekt is met racisme.

Ja, maar dat richt zich voornamelijk tegen blanken. Dan is het in orde natuurlijk.

pi_31632631
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Goh goh. Ik ben blij dat de hedendaags hip-hop muziek niet doorspekt is met racisme.

Ja, maar dat richt zich voornamelijk tegen blanken. Dan is het in orde natuurlijk.

Nou nou, dat valt ook wel mee hoor. Het gaat meestal gewoon over geld en sex en hanging with da homies.
pi_31634256
Mijn god, wat triest.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:52:44 #47
3767 Herald
Come get some
pi_31634310
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Ulx het volgende:
Wat doet dit in Nieuws en Allochtonen? Dit hoort in muziek.
hey Ulx!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31634314
ze moeten verkracht worden door een stel negers
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:53:29 #49
3767 Herald
Come get some
pi_31634333
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2 moeten gewoon eens goed gepenetreerd worden door wat forse neger piemels
*fap fap fap*
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31634766
schopje richting B&H dan maar?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_31635808
Jezus ze zijn dan ook nog 's retelelijk (behalve misschien op publiciteitsfoto's)
http://photos1.blogger.com/blogger/129/1310/1600/DSCN0563.jpg
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_31635847
hele enge website van hun, met nog engere lyrics....

Bah...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:01:39 #53
125878 Gabry
Lento Violento
pi_31636002
ik ben zelf behoorlijk erg.. maar hen zijn gewoon triest
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_31636225

hier ook ff rondspammen
pi_31636302
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]

hier ook ff rondspammen
geweldige soep !!
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:14:03 #56
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31636349
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou nou, dat valt ook wel mee hoor. Het gaat meestal gewoon over geld en sex en hanging with da homies.
Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.

Daar hoor je nooit iemand over. Het is het natuurlijk ondenkbaar dat een cd van deze grietjes in een gewone cd-zaak in Nederland zou liggen (ook al zouden ze wél kunnen zingen ).

Dat is wat mij betreft dus een duidelijk gevalletje meten met twee maten. Sowieso zijn negers zo racistisch als het maar zijn kan. Ze doen niets anders dan hun eigen huidskleur benadrukken.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:23:52 #57
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31636664
Beetje triest als je roept dat 2 dertienjarige meisjes door een stel fors geschapen negers verkracht moeten worden. Daar kom je in de meeste topics niet mee weg.

Ik kan hierbij alleen maar m'n hoofd schudden, net als met de andere geindoctrineerde kindertjes die de strijd aan gaan met aids, oorlog, honger, etc.
I'm nobody's sheep
pi_31636667
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.

Daar hoor je nooit iemand over. Het is het natuurlijk ondenkbaar dat een cd van deze grietjes in een gewone cd-zaak in Nederland zou liggen (ook al zouden ze wél kunnen zingen ).

Dat is wat mij betreft dus een duidelijk gevalletje meten met twee maten. Sowieso zijn negers zo racistisch als het maar zijn kan. Ze doen niets anders dan hun eigen huidskleur benadrukken.
Daar maak je een cruciale denkfout.
Negers zijn generaties lang onderdrukt geweest en als slaven gebruikt door blanke amerikanen. Zij zijn echter zo vreedzaam geweest nooit gewelddadige opstanden te organiseren. Zij kozen voor een veel vreedzamere oplossing: via muziek je eigen volk trotser maken, ze organiseren, een gevoel van samenhoren geven. En eenmaal dat gelukt was, via vreedzaam protest (remember mr. king) een civil rights movement uit de grond stampen dat gelijke rechten voor zwarten heeft bekomen.
Als je de ontwikkeling van blues, country, jazz en hiphop zou kennen zou je misschien beter begrijpen hoe ook hiphop lang een rebellerend karakter heeft gehad, hoewel dat ook nu veel minder is geworden. In the words of the almighty tupac shakur:
"Both black and white smoke crack tonight"

Deze meisjes zijn gewoon nazi's. Alles waar deze meisjes hun muziek en levensovertuigingen op baseren zijn een hoop leugens.

Voel je toch niet zo snel aangevallen... Tracht toch 's niet als blanke te denken maar als mens, en objectiever zwarte en blanke "racistische" muziek te interpreteren...
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:31:17 #59
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31636901
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Negers zijn generaties lang onderdrukt geweest bla bla bla
De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.
I'm nobody's sheep
pi_31636981
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Scandum het volgende:

[..]

De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.
Het verschil is dat negers niet onderdrukt mogen worden omdat er geen enkele grond voor is.
Nazis en racisten zijn mensen die de rechten van de mens niet erkennen, wat zowat het meest internationale verdrag is, en waarin duidelijk staat dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van huidskleur (deel 2 artikel 2 punt 1)

edit: een mooie quote
In Germany, the Nazis first came for the communists, and I did not speak up, because I was not a Communist. Then they came for the Jews, and I did not speak up, because I was not a Jew. Then they came for the trade unionists, and I did not speak up, because I was not a trade unionist. Then they came for the Catholics, and I did not speak up, because I was not a Catholic. Then they came for me... and by that time, there was no one to speak up for anyone.
-- Martin Niemoeller, Pastor,
German Evangelical (Lutheran) Church

[ Bericht 13% gewijzigd door DenSuperieurenVlaeminck op 22-10-2005 21:40:26 ]
pi_31637135
Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
pi_31637337
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
Deed het pijn? *Knuffel*
Mooi verwoord! Ik sluit me aan bij gelly, en vlaanderen met mij.
pi_31637540
Dit topic staat op de FP , alleen niet ff een vermelding erbij
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:50:40 #64
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31637583
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nazis en racisten zijn mensen die de rechten van de mens niet erkennen, wat zowat het meest internationale verdrag is, en waarin duidelijk staat dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van huidskleur
Dat verklaart alles, wou je ze nu opsluiten in werk kampen?

Zover ik kan nagaan zijn die meisjes blanke nationalisten, wat in de VS betekent dat ze zich willen afscheiden en een blanke staat stichten. Statistisch gezien kan je ze geen ongelijk geven, zoals de meeste blanken in Nederland niet in een marokkaanse buurt willen wonen.

Wat mij betreft mogen ze, zijn ze in de VS gelijk van alle racisten af.. euh foutje, alle blanke racisten (het zit er wel ingebakken he? ) en zijn alle blanke racisten ook gelijk happy. Verder hoeven wij ons niet meer druk te maken om 2 pubertjes die liedjes op K3 niveau maken voor de lokale markt.
I'm nobody's sheep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')