Omdat het topic daar niet over gaat denk ik ? En hoe jij Rudolf Hess verheerlijking wilt vergelijken met bling bling en lekkere wijven is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:59 schreef dVTB het volgende:
Deze kinderen worden misbruikt, het gedachtengoed waarmee ze rondlopen, is verwerpelijk... maar waarom hoor ik niemand over de terreur aan hiphop-clips bij ons op TV?
Vraag me af wie er nu een grotere racist is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef Hathor het volgende:
Heh...ze zouden eens een keertje in Amsterdam moeten komen optreden, midden op het Leidseplein of zo. Binnen een paar seconden worden ze helemaal uitgewoond door een heel regiment negers.![]()
Aarrrgh, mini Pamela Andersons...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
http://prussianbluefan.blogspot.com/
Hoezo ? Misschien vinden ze het wel lekker, is er weer een probleem de wereld uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af wie er nu een grotere racist is.
Jij maakt negers uit voor kinderverkrachters, das heel wat meer dan dat deze meisjes in hun liedjes doenquote:
Pfft, dat maak jij er weer van, zo heb ik het in ieder geval niet bedoeld. Wel eens gehoord van "tongue in cheek" ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij maakt negers uit voor kinderverkrachters, das heel wat meer dan dat deze meisjes in hun liedjes doen
Nou nou, dat valt ook wel mee hoor. Het gaat meestal gewoon over geld en sex en hanging with da homies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Goh goh. Ik ben blij dat de hedendaags hip-hop muziek niet doorspekt is met racisme.
![]()
Ja, maar dat richt zich voornamelijk tegen blanken.Dan is het in orde natuurlijk.
![]()
![]()
hey Ulx!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Ulx het volgende:
Wat doet dit in Nieuws en Allochtonen? Dit hoort in muziek.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2 moeten gewoon eens goed gepenetreerd worden door wat forse neger piemels![]()
geweldige soep !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]
hier ook ff rondspammen![]()
Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel mee hoor. Het gaat meestal gewoon over geld en sex en hanging with da homies.
Daar maak je een cruciale denkfout.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.
Daar hoor je nooit iemand over. Het is het natuurlijk ondenkbaar dat een cd van deze grietjes in een gewone cd-zaak in Nederland zou liggen (ook al zouden ze wél kunnen zingen).
Dat is wat mij betreft dus een duidelijk gevalletje meten met twee maten. Sowieso zijn negers zo racistisch als het maar zijn kan. Ze doen niets anders dan hun eigen huidskleur benadrukken.
De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Negers zijn generaties lang onderdrukt geweest bla bla bla
Het verschil is dat negers niet onderdrukt mogen worden omdat er geen enkele grond voor is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Scandum het volgende:
[..]
De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.![]()
Deed het pijn? *Knuffel*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
Dat verklaart alles, wou je ze nu opsluiten in werk kampen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nazis en racisten zijn mensen die de rechten van de mens niet erkennen, wat zowat het meest internationale verdrag is, en waarin duidelijk staat dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van huidskleur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |