abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:24:02 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31640446
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef McCarthy het volgende:
nu we het toch over rassen hebben. JFK (ja de JFK) merkte al op dat mensen van boven de rijn er beter uitzien dan latinos. Ik ben het er niet mee oneens. De oogopslag is nou eenmaal beter/sterker.
Zullen ze in Keulen blij mee zijn, die vinden alles aan de andere kant van de rijn "ossis"
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:25:59 #77
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31640506
ok boven de alpen/recths van Fr dan.

hij merkte het iig op bij zijn trip langs de rijn
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:31:28 #78
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_31640666
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef Hathor het volgende:

Amai Sjef, daar zit ge dan toch efkes goed naast he. In Amerika zijn diverse keren rassenrellen uitgebroken.
Helaast voor jouw is rellen iets anders dan rebelleren. Sommige zwarten in Amerika zijn een kei in het slopen en plunderen van hun eigen wijken (rellen) edoch is er nooit een opstand geweest om de amerikaanse staat omver te werpen (rebelleren)
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:32:40 #79
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31640706
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Helaast voor jouw is rellen iets anders dan rebelleren. Sommige zwarten in Amerika zijn een kei in het slopen en plunderen van hun eigen wijken (rellen) edoch is er nooit een opstand geweest om de amerikaanse staat omver te werpen (rebelleren)
Echt wel.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:33:04 #80
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31640712
zwarten kunnen dat vooal in de rimboe van afrika heel erg goed.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:35:03 #81
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_31640772
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:32 schreef Guns_n_Roses het volgende:

Echt wel.
Hou me niet langer in spanning, vertel ! vertel !
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:40:20 #82
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31640967
Ik heb de exacte gegevens niet bij de hand. Maar tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog was er wel degelijk een bende actief, om de slavernij omver te werpen in de Zuidelijkere staten. Deze bende beroofden treinen. En vermoorde slaveneigenaren en hun familie. Exacte verhaal wil ik nog wel eens posten. Maar weet zo even niet in welk boek het staat.
pi_31641876
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Dit slaat op op een kut in een vlindernet zeg, heb je nog meer van die intelligente opmerkingen ? Politiebureaus en overheidsgebouwen aanvallen en in brand steken, en vuurgevechten aangaan met wetsdienaars is geen poging om het gezag omver te werpen ? In plaats van een beetje Cruyffiaans te gaan zitten leuteren zou je ook effe kunenn Googlen naar de achtergronden en motieven van eerder genoemde rellen, dan zul je zien dat de Amerikaanse regering het in ieder geval wel zo zag, en daar vervolgens ook naar handelde met ongekend geweld.

Bij de Watts rellen was ook de Black Panther movement betrokken, krijgt het nu soms een ietsje meer politiek tintje ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:17:52 #84
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_31642087
Ik heb nieuws voor jullie. Ik heb voor morgen een telefooninterview geregeld met deze tweeling. Dus als er iemand van jullie nog vragen heeft, zet ze hierneer.
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:24:20 #85
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31642300
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef nickybol het volgende:
Ik heb nieuws voor jullie. Ik heb voor morgen een telefooninterview geregeld met deze tweeling. Dus als er iemand van jullie nog vragen heeft, zet ze hierneer.
Vraag waarom ze hun haar blonderen, ze zijn blijkbaar minder arisch dan ze zelf hadden gewild.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31642519
Buiten hun idiote nazi verheerlijking vind ik hun standpunten eigenlijk niet zo extreem.
Zat "blanke" Nederlanders trekken weg uit bepaalde wijken omdat er teveel allochtonen bijkomen. Die mensen kiezen feitelijk ook voor een "white homeland" En geef ze eens ongelijk. Die wijken worden er meestal niet beter op. Dit is natuurlijk ook te verklaren door het wegtrekken van de middenklasse.
Ik vind sommige reacties in dit topic wel ontiegelijk puberaal trouwens. "verkrachten door negers" en "dikke negerpiemels" zijn voorspelbaar en volgens mij ook nog eens racistisch. En aangezien de zangeressen van Prussian Blue minderjarig zijn is het ook nog eens pedofillie.

Buiten dat vind ik dat deze twee meisjes niet kunnen zingen of fatsoenlijk een gitaar kunnen bespelen. en heb ik het gevoel dat de Amerikaanse media bezig zijn om hier een mediahype omheen te bouwen. Wat ontzettend veel aandacht voor ze creeert, aandacht diet ze eigenlijk niet verdienen
pi_31642677
quote:
Voor welk blad of (radio) programma neem je dit interview af?

Vraag ze of ze bereid zijn om commercieel te gaan, ondanks het feit dat volgens hun de platenmaatschappijen worden gedomineerd door joden.
Vraag ze waarom ze de tweede wereldoorlog in hun liedjes verwerken, een oorlog waar ook veel blanken zijn omgekomen.
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:05:52 #88
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31643465
Ik vraag me af in welke maten ze last hebben van bedreigingen, en in hoeverre de politie dat serieus neemt.
I'm nobody's sheep
pi_31645804
R@b verdient volgens een user op Stormfront een schop onder zijn hol voor het verspreiden van linkse propaganda (mbt dit bericht)
pi_31645834
quote:
Zeik vooral door over hun ouders. Die schijnen ook niet helemaal jofel te zijn.
pi_31645922
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
ik ben zelf behoorlijk erg.. maar hen zijn gewoon triest
"hen zijn triest"
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31646077
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:49 schreef Toad het volgende:

[..]

Zeik vooral door over hun ouders. Die schijnen ook niet helemaal jofel te zijn.
Je kunt ze bijvoorbeeld vragen of ze het niet gek vinden dat ze niet naar school gaan en thuis worden opgevoed (las ik ergens). Wat ze willen bereiken met de muziek? Wat is het doel, hebben ze een boodschap? Zo ja welke?
pi_31646193
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:03 schreef Toad het volgende:

[..]

Je kunt ze bijvoorbeeld vragen of ze het niet gek vinden dat ze niet naar school gaan en thuis worden opgevoed (las ik ergens). Wat ze willen bereiken met de muziek? Wat is het doel, hebben ze een boodschap? Zo ja welke?
das vragen naar de bekende weg, vind je niet ? Ligt voor de hand dat je dan zo'n antwoord krijgt als "i'm not sending my children to a public school because there's niggers and Jews there". Het is hetzelfde als proberen een gesprek te voeren met een betonnen muur, je komt er gewoon niet doorheen, ze hebben een muur van domheid rond zich opgetrokken.

Nee, het beste wat je tegen ze zou kunnen zeggen is "look kids, i don't have any questions for you right now, maybe in a few years when you've grown a fucking brain". En meer aandacht moet je ze ook niet geven, das al meer dan ze verdienen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:13:46 #94
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31646260
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

(...) Zij zijn echter zo vreedzaam geweest nooit gewelddadige opstanden te organiseren. (...)
Ah, de geweldadige opstanden in onder andere Detroit, Miami en Los Angeles van de afgelopen 40 jaar kwamen dus niet door negers. Die waren muziek aan het maken.
De "drive-by" shooting is ook een uitvinding van blanken. De negers waren aan het rappen met de homeys.

Ik ontken niet wat je post, maar het zou misschien wijs zijn om wel het volledige verhaal neer te zetten. En dat verhaal is niet zo vreedzaam als je post.
Rev. King zou zich in zijn graf omdraaien als hij zag hoe sommige van zijn rasgenoten zich gedragen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:16:46 #95
3767 Herald
Come get some
pi_31646303
quote:
  • dragen jullie al een string
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      zondag 23 oktober 2005 @ 03:20:00 #96
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31646364
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]
    edit: Hoe durf je trouwens een palestijnse vlag te gebruiken in je usericon en toch dit soort standpunten in te nemen?
    Educated guess: de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden. Uiterst rechts is anti-joods. Palestijnen zijn anti-joods. Dan moeten uiterst rechts en Palestijnen wel vriendjes zijn.
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_31647794
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
    Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
    Wow, mooi gezegd hoor
      zondag 23 oktober 2005 @ 10:42:09 #98
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_31648257
    Ik neem het interview af voor een schoolkrant, misschien wordt het nog gepubliceerd in een regionaal dagblad. Wat vinden jullie ervan om ze voor een blok te stellen zoals:

- 6 miljoenen joden overleden in de tweede wereldoorlog, terecht?
    - miljoenen zwarten overleden tijdens de slavernij, terecht?
      zondag 23 oktober 2005 @ 10:44:45 #99
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_31648287
    quote:
    Op zondag 23 oktober 2005 10:42 schreef nickybol het volgende:

- miljoenen zwarten overleden tijdens de slavernij, terecht?
    Bron?
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      zondag 23 oktober 2005 @ 10:44:48 #100
    126614 Guns_n_Roses
    Hadj Brahim Khaled.
    pi_31648288
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]
    edit: Hoe durf je trouwens een palestijnse vlag te gebruiken in je usericon en toch dit soort standpunten in te nemen?

Wat een aparte, nee kortzichtige, domme redenering.

Is het een inherent aan het ander? Wat is de cohesie tussen het constateren dat er redelijk veel negers racistisch zijn, en het hebben van de vlag van Falastina als user-icon? Graag uitleg hierover.

Volgens jouw redenatie mag ik niet solidair zijn met Palastina, de Palestijnse bevolking en de Palestijnse zaak, omdat ik simpelweg verklaar dat negers vaak wel degelijk racistisch zijn. Laat je eens nakijken ofzo.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')