Ook hoi dribbelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Dribbel
niceIk ben naar Ajax - Thun geweest
Ajax heeft een spits olé oleeeequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook hoi dribbel
Ik heb die wedstrijd niet eens gezien
hehe, nou dat zien we van het weekend wel weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ajax heeft een spits olé oleeee
Ajax heeft een spits
Ajax heeft een spits
Ik mag hopen dat je dit weekend bedoeltquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je al gegroet. Nou ja vooruit. Nog maar een keer: Oi
@ Gizmore: 0-1 misschien![]()
Ja, wat denk jij danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit weekend bedoelt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag zou toch een stuk minder zijn
dat is wel heul ergquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Check dit
AGOVV Apeldoorn 9 - 1 Helmond Sport
Had ik al op teletekst gezien daarstraks, grappig manquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Check dit
AGOVV Apeldoorn 9 - 1 Helmond Sport
En dat voor een ploeg die 2 jaar prof isquote:
Helmond Sportquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Had ik al op teletekst gezien daarstraks, grappig man
23.30 @ RTL 7quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kut. Gemist
back to football: Helmond Sport stond 4e in de competitie
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef Gizmore het volgende:
Nja ik ben het alweer zat, misschien nog een stukje Austin Powers kijken
Truste
Nou ja, jij ging ook film kijken dus ik kan het ook nog wel even rekken, zeg maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Jammer, begon net gezellig te worden.
je hebt mij nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer, begon net gezellig te worden.
Het feit dat ik me verveel, draagt bij.quote:
Dat is nog een goed punt inderdaad.quote:
Op die fiets.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, jij ging ook film kijken dus ik kan het ook nog wel even rekken, zeg maar
Dat zal het zijn, want je bent hier al tijden niet geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:35 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het feit dat ik me verveel, draagt bij.
Klopt. M'n leven werd druk. Nu tijdelijk niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want je bent hier al tijden niet geweest
Vakantie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Klopt. M'n leven werd druk. Nu tijdelijk niet.![]()
Ik fiets niet zoals je weet welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je fietsen was op die ene fiets, je weet wel
Ja. Lui. Maar lui is goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik fiets niet zoals je weet welIk fiets normaal op 4 wielen
of verraad ik nu mezelf?
Ist vorbei. :/quote:
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik ben niet lui. Want anders fietste ik toch niet
Wees blij, ik heb geen vakantie (maar dat wist je al geloof ikquote:
Single. Niet meer bij ex vriendlief hangenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb geen vakantie (maar dat wist je al geloof ik). Waarom heb je dan zoveel tijd
Alles goed! Lekker ingeslagen qua alcohol?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
Ey amd.
Nu al weer uit met Catch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Single. Niet meer bij ex vriendlief hangen![]()
Op die fietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niks meer aan gedaan, en ben nu bij mn vriend
Is het nu wel echt, echt uit? Niet weer als paar weken terug?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Single. Niet meer bij ex vriendlief hangen![]()
Yup. Vooral doen, aardige jongen, houdt van drinken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu al weer uit met Catch?
En ik wilde nog een pintje met 'm drinken.
of morgen of zondag alquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op die fietsIk neem aan dat je maandag gaat proberen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is het nu wel echt, echt uit? Niet weer als paar weken terug?
Oeh. Het is alleen maar als je het wilt hè. Zo niet, dan heb ik pech. Maar hoor ik het te respecteren!quote:
Wie houdt er nu niet van drinkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Yup. Vooral doen, aardige jongen, houdt van drinken.
Net als ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Yup. Vooral doen, aardige jongen, houdt van drinken.
Mwa, doe mij nog steeds maar wodka, maar dat is wel bekend hier geloof ikquote:
Jij ook altijd met je Wodka, denk eens een keer aan je gastenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, doe mij nog steeds maar wodka, maar dat is wel bekend hier geloof ik
Ja okay. Nou leuk. Doe 'm de groetjes als je 'm ziet.quote:
Die drinken ongeveer hetzelfde, dus dat is makkelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je Wodka, denk eens een keer aan je gasten
Alfa bierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, doe mij nog steeds maar wodka, maar dat is wel bekend hier geloof ik
Met "gasten" bedoel ik 'PUB SC'quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die drinken ongeveer hetzelfde, dus dat is makkelijk![]()
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja okay. Nou leuk. Doe 'm de groetjes als je 'm ziet.
Kom maar op !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef cerror het volgende:
Iemand zin in een 10 minuten durende compilatie van 4 zwaar aars schoppende atari muziek van Sote, X-ray en Rob Hubbard?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef cerror het volgende:
Iemand zin in een 10 minuten durende compilatie van 4 zwaar aars schoppende atari muziek van Sote, X-ray en Rob Hubbard?
Dan nog, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met "gasten" bedoel ik 'PUB SC'
Al gezien op tvquote:
Wieso nicht?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren....
Mensen, party is in my house!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan nog, maakt mij niet uitIk hoef toch niks te delen met jullie én ik ben op het moment nog 100% nuchter
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Click here to watch 3-Atari-2600-tunes
Zelf geconverteerd.
Whehe. Klinkt goed!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Click here to watch 3-Atari-2600-tunes
Zelf geconverteerd.
heey Gizmore:Wquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
spenky
nog gefeliciteerd met je 'ere'-titel
In mijn huisquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Ik ga me nu volledig concentreren in het schrijven van mijn website (html). Dus doei
JA! Ex had 'm gedownload. Mooie kwaliteit. Kut film, goed eind. Plot verklappen?quote:
doe maar wel in spoilertagsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
JA! Ex had 'm gedownload. Mooie kwaliteit. Kut film, goed eind. Plot verklappen?![]()
Oja.quote:
ik vraag net aan iemand is het een aanrader zegtie Duidelijk! en jij zegt kut film..?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
JA! Ex had 'm gedownload. Mooie kwaliteit. Kut film, goed eind. Plot verklappen?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
Ja, want ik ben te dom om 'm te snappen. Dus kutfilm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:00 schreef spenky het volgende:
[..]
ik vraag net aan iemand is het een aanrader zegtie Duidelijk! en jij zegt kut film..?
te dom valt toch wel mee? Misschien is het wel gewoon een kutfilmquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, want ik ben te dom om 'm te snappen. Dus kutfilm.
Nah, ik vroeg me alleen af zeg mensch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
Ik kom me ff melden want dat moet van cerror 14.gif
Nee, ik snapte niet. Te dom. Punt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
te dom valt toch wel mee? Misschien is het wel gewoon een kutfilm
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ik snapte niet. Te dom. Punt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Nu ben ik wel echt weg trouwens
haha nou ik ga hem gewoon zondag kijken.. zie dan wel weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ik snapte niet. Te dom. Punt.
Poeetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
Weg?
Niemand gaat weg, men logt alleen uit.![]()
ik log niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
Weg?
Niemand gaat weg, men logt alleen uit.![]()
Als de zon materie bezit en ik verhalen over 1000 nachten zonder inhoud.quote:
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Als de zon materie bezit en ik verhalen over 1000 nachten zonder inhoud.
Nog maar 4 eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Hoeveel bier is daarvoor nodig?
Stoer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog maar 4 eerlijk gezegd.
Misschien word het beter na meer bier.
Neen, hoezo?quote:
Omdat gewoon. Stoer.quote:
Prachtige omschrijving.quote:
Wat een niveau hé?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een hoog nivo hier![]()
Dit is nog erger dan BeF, ik zou bijna daar heen gaan![]()
Je onderlijnd het weer marvellous.quote:
Hij is ook een kloon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens best nog weinig posts![]()
Ja ik bagger niet zo veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens best nog weinig posts![]()
Ik snap trouwens niet wat je als 20-er nog in PUB doet eigenlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een hoog nivo hier![]()
Dit is nog erger dan BeF, ik zou bijna daar heen gaan![]()
20quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet wat je als 20-er nog in PUB doet eigenlijk![]()
![]()
![]()
Ik weet het, ik weet het.quote:
Pizzabroodjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, eet dan nog maar een pizzabroodje![]()
Ik heb heul niet gereldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:Dribbel
iets te hard gereld van de week?
Al gemaild?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb heul niet gereldDie ban was gewoon onterecht
![]()
![]()
Hey Alexxxx![]()
agossiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoezo onterecht?
* Alexxxxx is weer terug van twee weken kapotte compputer en nu zijn al zn nachtbaggervriendjes gebanned
Dan wordt het dus wachten....quote:
Nee, dat kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ONZ is niks meer qua bagger nu ik en paul er niet zijn![]()
Ja dat zit er dik inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan wordt het dus wachten....
Over 2 weken zijn ze me ook werl vergeten, dan mail ik dan wel dat mijn maand voorbij isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ze je over een maand al lang weer zijn vergeten.Lees de FAQ er maar op na.
neuh, dat checken ze wel na. je kunt wle mailen dat je vind dat je ban wel lang genoeg heeft geduurd, omdet hij jouws inziens onterecht was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Over 2 weken zijn ze me ook werl vergeten, dan mail ik dan wel dat mijn maand voorbij is![]()
Ja, maar zij vinden het vast wel terrechtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, dat checken ze wel na. je kunt wle mailen dat je vind dat je ban wel lang genoeg heeft geduurd, omdet hij jouws inziens onterecht was.
Hij werd verpest door 2 kuttopicsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe
best moeilijk he, achterstevoren zinnen opstellen
Jij kan niet eens rukken dame!quote:
ik ken dames die erg bedreven zijn in het handmatig bevredigen van het manneiljk gelsachtsorgaanquote:
Vind ik persoonlijk overbodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken dames die erg bedreven zijn in het handmatig bevredigen van het manneiljk gelsachtsorgaan
ze poetst haar tanden wel eens te vroegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk overbodig.
Het nuttige komt van pas zodra de mond word geïntroduceerd.
Hoe weet jij datquote:
Mwah sommige zijn zonder mond net zo goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk overbodig.
Het nuttige komt van pas zodra de mond word geïntroduceerd.
Whehehehe, tof.quote:
quote:
Ik sla ze terug voor jequote:
quote:
Door DaMook.!quote:
Achja. Hij doet z'n best nog iig.quote:
Voor leuke meiden doe ik altijd mijn bestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Achja. Hij doet z'n best nog iig.
En jij, jij bent stom.
Dat wist ik allang muts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Achja. Hij doet z'n best nog iig.
En jij, jij bent stom.
.quote:
Je quote de verkeerde lul Ma.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik denk dat die . voor jou was en dat ze er maar meteen trusten voor damook bij heeft gezet![]()
Danku!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik denk dat die . voor jou was en dat ze er maar meteen trusten voor damook bij heeft gezet![]()
Om te FOK!ken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef saaw het volgende:
morning
kan iemand mij vertellen waarom ik uit mn bed ben gekomen
om hoi te zeggen in de slowtjetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef saaw het volgende:
morning
omdat ik er ook gewoon uit moest. dus je moet niet zeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef saaw het volgende:
morning
maar jij komt net terug van vakantie dus dat teld niet meequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
omdat ik er ook gewoon uit moest. dus je moet niet zeuren.
Dat zeg ik ook altijd.. "Vanaf nu hou ik et op 2 glazen"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:10 schreef saaw het volgende:
ik zou bijna zeggen dat ik nooit meer alochol zou drinken, maar ik weet dat dat niet werkt
Ik drink niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.. "Vanaf nu hou ik et op 2 glazen"![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey SpeedyGJ
Hey snopprinses
en de rest
Tis idd weer ontzettend drukquote:
Ik kom net m'n nest uit rollen, ik ga zo maar eens douchenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou zo veel op vakantie dan? Of ligt iedereen gewoon nog in bed?
* Net wakker is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou zo veel op vakantie dan? Of ligt iedereen gewoon nog in bed?
Leuk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Eix het volgende:
[..]
* Net wakker is.![]()
The Rasmus was gister wel supercool!![]()
heb thuis ook geen vlokken..mn vriend welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
lalala ik verdomme geen eten in huisStraks eerst maar eensch boodschappen doen hmz
![]()
Ik ga straks eens bij mijn huisgenoten informeren danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb thuis ook geen vlokken..mn vriend wel
Je mag hier wel komen halen.. in Zeewoldequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook vlokkenmaar die egoistische snop wil niet delen enzo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen halen.. in Zeewolde
had je het moeten vragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook vlokkenmaar die egoistische snop wil niet delen enzo
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
ik ga ook maar wat eten zien te scoren.
Dat houd in dat men haar het lekkerste wijf in PUB vindquote:
Het is wat, ik wou net in haar fotoboek gaan kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat houd in dat men haar het lekkerste wijf in PUB vind
Ik zei het fout, men vindt haar het lekkerste meidje dat meedeed aan de verkiezing in PUBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is wat, ik wou net in haar fotoboek gaan kijken13.gif
Zo bijzonder is ze inderdaad nou ook alweer nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei het fout, men vindt haar het lekkerste meidje dat meedeed aan de verkiezing in PUB
Als je even in de index van PUB had gekeken had je hem al meteen bovenaan zien staanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo bijzonder is ze inderdaad nou ook alweer niet![]()
Waar staan de foto's vand e andere deelnemers![]()
Bij mij staat die er gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:14 schreef Gizmore het volgende:
Ik mis trouwens de fotoboekknop hier op het forum. Sinds wanneer is die weg trouwens
Volgens mij was er vanmorgen nog een fotoboek knopquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:14 schreef Gizmore het volgende:
Ik mis trouwens de fotoboekknop hier op het forum. Sinds wanneer is die weg trouwens
Ik heb m anders niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij was er vanmorgen nog een fotoboek knop![]()
hmz dat was misschien wel handig geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je even in de index van PUB had gekeken had je hem al meteen bovenaan zien staan
Miss en Mister PUB verkiezing!
Je hebt gelijk, bij mij is die ook wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:18 schreef Gizmore het volgende:
[[url=http://xs51.xs.to/pics/05426/fobo.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kijk maar: weg![]()
Bij mij precies hetzelfdequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:18 schreef Gizmore het volgende:
[[url=http://xs51.xs.to/pics/05426/fobo.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kijk maar: weg![]()
Owjah, dat staat onderaan. Ze hebben trouwens nog steeds niet die randjes onder en bovenaan aan laten sluitenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft te maken met Forum update: Replique 0.2.10
Waar onderaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjah, dat staat onderaan. Ze hebben trouwens nog steeds niet die randjes onder en bovenaan aan laten sluiten
Hopelijk komt het nog wel terug want ik miste het meteenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde![]()
Mooie windows skin trouwens![]()
Oh je doelt op het uitlijnen. Ik dacht op dat die mededeling al gedaan was over dat knopje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[[url=http://xs51.xs.to/pics/05426/fobo2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Pijltjes
Dat had ik volgens mij al een keer ergens zien staan een tijd terug, maar dat zouden ze verbeteren bij de forumupdate. Misschien komt het nog, maar nu merk ik er nog weinig vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je doelt op het uitlijnen. Ik dacht op dat die mededeling al gedaan was over dat knopje.Enniewee, ik heb er een topic over geopend in BUG.
![]()
Ah zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik volgens mij al een keer ergens zien staan een tijd terug, maar dat zouden ze verbeteren bij de forumupdate. Misschien komt het nog, maar nu merk ik er nog weinig van
Deze is het bestequote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je m voor de grap eens op textonly zetten, dat is helemaal erg
Het ziet er echt niet uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deze is het besteOp eentje na (die wel lelijk is) is dit de enigste echte fok layout
Ja die kreeg ik vanochtend binnen en ik snap er ook de ballen niet vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mijn afhaalbewijs binnen voor mijn OV-jaarkaart. Maar is het nou voor mijn kaart voor 2006 of die voor nu t/m 31 december 2005.
Die heb ik net ook gekregen. Volgens mij is het voor 2006quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik vanochtend binnen en ik snap er ook de ballen niet van
Oh kut dan zal het wel voor 2006 zijn. Verdomme had die vent dan toch gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik vanochtend binnen en ik snap er ook de ballen niet van
Maar je moet 2 foto's inleveren (weer nieuwe laten makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die heb ik net ook gekregen. Volgens mij is het voor 2006![]()
Dat is nieuw he? Die 2 pasfoto's. Nou ja ik wacht wel tot ik mijn 2e afhaalbewijs heb. Kan ik met 4 pasfoto's meteen 2 OV's halen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar je moet 2 foto's inleveren (weer nieuwe laten maken) en je kunt m deze maand al ophalen'
![]()
Dat OV-chipkaart gedeelte. Bij die poortjes in Rotterdam doet mn normale OV het ook gewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh kut dan zal het wel voor 2006 zijn. Verdomme had die vent dan toch gelijk.Wat snap je er niet aan?
Ik heb ook geen foto's meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar je moet 2 foto's inleveren (weer nieuwe laten maken) en je kunt m deze maand al ophalen'
![]()
OV chipkaart? Dat heb ik volgens mij niet eens. Heb jij een ander afhaalbewijs dan mij ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat OV-chipkaart gedeelte. Bij die poortjes in Rotterdam doet mn normale OV het ook gewoon
nee, maar daar moet je die 2e pasfoto voor inleverenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OV chipkaart? Dat heb ik volgens mij niet eens. Heb jij een ander afhaalbewijs dan mij ofzo?
Oh ja nu lees ik het ook. Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
nee, maar daar moet je die 2e pasfoto voor inleveren
Krijg je dan 2 kaarten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
nee, maar daar moet je die 2e pasfoto voor inleveren
Die tweede krijg je dan in de loop van 2006 opgestuurd.quote:
Whehe, ik heb m wel vaker nodig, maar toch. Dat chipkaart stuk snap ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja nu lees ik het ook. Wat een onzin zeg.En dan te bedenken dat ik mijn OV alleen in januari nodig ben en daarna pas weer in september ofzo.
![]()
"De Ov-chipkaart wordt op termijn dé kaart voor het hele Nedelrandse openbaar vervoer en vervangt dan alle treinkaartjes, strippenkaarten en abonnementen. Tot het zover is, gebruik je de OV-chipkaart om toegang te krijgen tot afgesloten stations en perrons."quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, ik heb m wel vaker nodig, maar toch. Dat chipkaart stuk snap ik niet.
Vreemd, daar kan ik nu ook mn gewone OV voor gebruikenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"De Ov-chipkaart wordt op termijn dé kaart voor het hele Nedelrandse openbaar vervoer en vervangt dan alle treinkaartjes, strippenkaarten en abonnementen. Tot het zover is, gebruik je de OV-chipkaart om toegang te krijgen tot afgesloten stations en perrons."
![]()
Op de lange termijn dus weer....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |