Alles goed! Lekker ingeslagen qua alcohol?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
Ey amd.
Nu al weer uit met Catch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Single. Niet meer bij ex vriendlief hangen![]()
Op die fietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niks meer aan gedaan, en ben nu bij mn vriend
Is het nu wel echt, echt uit? Niet weer als paar weken terug?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Single. Niet meer bij ex vriendlief hangen![]()
Yup. Vooral doen, aardige jongen, houdt van drinken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu al weer uit met Catch?
En ik wilde nog een pintje met 'm drinken.
of morgen of zondag alquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op die fietsIk neem aan dat je maandag gaat proberen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is het nu wel echt, echt uit? Niet weer als paar weken terug?
Oeh. Het is alleen maar als je het wilt hè. Zo niet, dan heb ik pech. Maar hoor ik het te respecteren!quote:
Wie houdt er nu niet van drinkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Yup. Vooral doen, aardige jongen, houdt van drinken.
Net als ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Yup. Vooral doen, aardige jongen, houdt van drinken.
Mwa, doe mij nog steeds maar wodka, maar dat is wel bekend hier geloof ikquote:
Jij ook altijd met je Wodka, denk eens een keer aan je gastenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, doe mij nog steeds maar wodka, maar dat is wel bekend hier geloof ik
Ja okay. Nou leuk. Doe 'm de groetjes als je 'm ziet.quote:
Die drinken ongeveer hetzelfde, dus dat is makkelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je Wodka, denk eens een keer aan je gasten
Alfa bierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, doe mij nog steeds maar wodka, maar dat is wel bekend hier geloof ik
Met "gasten" bedoel ik 'PUB SC'quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die drinken ongeveer hetzelfde, dus dat is makkelijk![]()
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja okay. Nou leuk. Doe 'm de groetjes als je 'm ziet.
Kom maar op !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef cerror het volgende:
Iemand zin in een 10 minuten durende compilatie van 4 zwaar aars schoppende atari muziek van Sote, X-ray en Rob Hubbard?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef cerror het volgende:
Iemand zin in een 10 minuten durende compilatie van 4 zwaar aars schoppende atari muziek van Sote, X-ray en Rob Hubbard?
Dan nog, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met "gasten" bedoel ik 'PUB SC'
Al gezien op tvquote:
Wieso nicht?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren....
Mensen, party is in my house!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan nog, maakt mij niet uitIk hoef toch niks te delen met jullie én ik ben op het moment nog 100% nuchter
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Click here to watch 3-Atari-2600-tunes
Zelf geconverteerd.
Whehe. Klinkt goed!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Click here to watch 3-Atari-2600-tunes
Zelf geconverteerd.
heey Gizmore:Wquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
spenky
nog gefeliciteerd met je 'ere'-titel
In mijn huisquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Ik ga me nu volledig concentreren in het schrijven van mijn website (html). Dus doei
JA! Ex had 'm gedownload. Mooie kwaliteit. Kut film, goed eind. Plot verklappen?quote:
doe maar wel in spoilertagsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
JA! Ex had 'm gedownload. Mooie kwaliteit. Kut film, goed eind. Plot verklappen?![]()
Oja.quote:
ik vraag net aan iemand is het een aanrader zegtie Duidelijk! en jij zegt kut film..?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
JA! Ex had 'm gedownload. Mooie kwaliteit. Kut film, goed eind. Plot verklappen?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
Ja, want ik ben te dom om 'm te snappen. Dus kutfilm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:00 schreef spenky het volgende:
[..]
ik vraag net aan iemand is het een aanrader zegtie Duidelijk! en jij zegt kut film..?
te dom valt toch wel mee? Misschien is het wel gewoon een kutfilmquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, want ik ben te dom om 'm te snappen. Dus kutfilm.
Nah, ik vroeg me alleen af zeg mensch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
Ik kom me ff melden want dat moet van cerror 14.gif
Nee, ik snapte niet. Te dom. Punt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
te dom valt toch wel mee? Misschien is het wel gewoon een kutfilm
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ik snapte niet. Te dom. Punt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Nu ben ik wel echt weg trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |