Om te FOK!ken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef saaw het volgende:
morning
kan iemand mij vertellen waarom ik uit mn bed ben gekomen
om hoi te zeggen in de slowtjetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef saaw het volgende:
morning
omdat ik er ook gewoon uit moest. dus je moet niet zeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef saaw het volgende:
morning
maar jij komt net terug van vakantie dus dat teld niet meequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
omdat ik er ook gewoon uit moest. dus je moet niet zeuren.
Dat zeg ik ook altijd.. "Vanaf nu hou ik et op 2 glazen"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:10 schreef saaw het volgende:
ik zou bijna zeggen dat ik nooit meer alochol zou drinken, maar ik weet dat dat niet werkt
Ik drink niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.. "Vanaf nu hou ik et op 2 glazen"![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey SpeedyGJ
Hey snopprinses
en de rest
Tis idd weer ontzettend drukquote:
Ik kom net m'n nest uit rollen, ik ga zo maar eens douchenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou zo veel op vakantie dan? Of ligt iedereen gewoon nog in bed?
* Net wakker is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou zo veel op vakantie dan? Of ligt iedereen gewoon nog in bed?
Leuk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Eix het volgende:
[..]
* Net wakker is.![]()
The Rasmus was gister wel supercool!![]()
heb thuis ook geen vlokken..mn vriend welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
lalala ik verdomme geen eten in huisStraks eerst maar eensch boodschappen doen hmz
![]()
Ik ga straks eens bij mijn huisgenoten informeren danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb thuis ook geen vlokken..mn vriend wel
Je mag hier wel komen halen.. in Zeewoldequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook vlokkenmaar die egoistische snop wil niet delen enzo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen halen.. in Zeewolde
had je het moeten vragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook vlokkenmaar die egoistische snop wil niet delen enzo
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
ik ga ook maar wat eten zien te scoren.
Dat houd in dat men haar het lekkerste wijf in PUB vindquote:
Het is wat, ik wou net in haar fotoboek gaan kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat houd in dat men haar het lekkerste wijf in PUB vind
Ik zei het fout, men vindt haar het lekkerste meidje dat meedeed aan de verkiezing in PUBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is wat, ik wou net in haar fotoboek gaan kijken13.gif
Zo bijzonder is ze inderdaad nou ook alweer nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei het fout, men vindt haar het lekkerste meidje dat meedeed aan de verkiezing in PUB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |