Over 2 weken zijn ze me ook werl vergeten, dan mail ik dan wel dat mijn maand voorbij isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ze je over een maand al lang weer zijn vergeten.Lees de FAQ er maar op na.
neuh, dat checken ze wel na. je kunt wle mailen dat je vind dat je ban wel lang genoeg heeft geduurd, omdet hij jouws inziens onterecht was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Over 2 weken zijn ze me ook werl vergeten, dan mail ik dan wel dat mijn maand voorbij is![]()
Ja, maar zij vinden het vast wel terrechtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, dat checken ze wel na. je kunt wle mailen dat je vind dat je ban wel lang genoeg heeft geduurd, omdet hij jouws inziens onterecht was.
Hij werd verpest door 2 kuttopicsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe
best moeilijk he, achterstevoren zinnen opstellen
Jij kan niet eens rukken dame!quote:
ik ken dames die erg bedreven zijn in het handmatig bevredigen van het manneiljk gelsachtsorgaanquote:
Vind ik persoonlijk overbodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken dames die erg bedreven zijn in het handmatig bevredigen van het manneiljk gelsachtsorgaan
ze poetst haar tanden wel eens te vroegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk overbodig.
Het nuttige komt van pas zodra de mond word geïntroduceerd.
Hoe weet jij datquote:
Mwah sommige zijn zonder mond net zo goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk overbodig.
Het nuttige komt van pas zodra de mond word geïntroduceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |