Drom, kzit dus te denken over een nieuwe, maar kmoe nog kijken oft pc of laptop wor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Bij mij ligt het w.s aan de videokaart...Maar ja, een nieuwe kost 400 euro.
Doe maar gewone pc. Voor mijn laptop zou ik 400 euro kwijt zijn voor een Ati Radeon 9***.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef Palau het volgende:
[..]
Drom, kzit dus te denken over een nieuwe, maar kmoe nog kijken oft pc of laptop wor...
Maar kwil miss ook digfotocam
Moet je vaker 's avonds komen, dan is het nog een beetje vlotjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
Heb geen chello
Ik heb trouwens de laatste tijd eigenlijk helemaal geen zin meer in fok
Ja dat wel maar dan heb ik eigenlijk juist geen zinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je vaker 's avonds komen, dan is het nog een beetje vlotjes.
Het ging vandaag de hele dag vlot!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je vaker 's avonds komen, dan is het nog een beetje vlotjes.
Ik vergeet soms deze slowchat soms een beetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
Heb geen chello
Ik heb trouwens de laatste tijd eigenlijk helemaal geen zin meer in fok
Vergeten niet, heb er gewoon geen zin meer inquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vergeet soms deze slowchat soms een beetjeLaat staan dat ik er tijd voor heb gehad
![]()
Misschien dat ik blijf lurken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vergeten niet, heb er gewoon geen zin meer in
Modje
Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het ging vandaag de hele dag vlot!
Ik ga ook zo ff filmpje kijken.quote:
whehe, maar echt een bijdrage leveren doe je niet als je alleen maar lurkt niet waarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik blijf lurken.
Handig 2 pc's
Lag dus aan je internetquote:
Welke ga jij bekijken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga ook zo ff filmpje kijken.
Nee das ook weer waar. Ik 'post' wel een keer. Deal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
whehe, maar echt een bijdrage leveren doe je niet als je alleen maar lurkt niet waar![]()
Heaven's Pond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lag dus aan je internet
[..]
Welke ga jij bekijken?
[..]
Nee das ook weer waar. Ik 'post' wel een keer. Deal?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Nee das ook weer waar. Ik 'post' wel een keer. Deal?
En er is toch geen crew.quote:
Daar heb ik iets van 10 verschillende van op msnquote:
Ohnee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En er is toch geen crew. [afbeelding]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
I guess it's a yes?
Jij doet FP, geen forum.quote:
Kortom. Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet.Staat ook wel bekend als Devil's Pond.
IMDB
Dus. MSN -> Crew (forum)quote:
Eenschquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kortom. Nooit van gehoord
[..]
Dus. MSN -> Crew (forum)![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kortom. Nooit van gehoord
[..]
Dus. MSN -> Crew (forum)![]()
Ja man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, laat ik maar even duidelijk zijn
[..]
Daar schok je wel even van hè.
Moet je je vibo uitzettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Ik zit echt helemaal te trillen op mijn stoel.
![]()
Zand erover. Ander onderwerpquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Ik zit echt helemaal te trillen op mijn stoel.
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |