De huidige medewerkers zijn gewoon te duur, dat moet goedkoper zodat Peter Bakker zijn dikke reet nog dikker kan laten worden. Ik neem aan dat ze binnenkort de nieuwe functie "postsorteerder" introduceren, dan hoef je alleen te sorteren en verdien je geen klap. Stel uitzuigers...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:58 schreef Troeta het volgende:
ik heb nog nooit een pabo-pakketje in mijn wijk gehad
En dat vind ik zo grappig om te geven!
Maarre...m'n laatste weekje als postbezorger gaat in!
Eindelijk, ik heb alleen nog geen nieuwe baan, dus maandag maar naar het uitzendbureau.
In de mail las ik trouwens over nachtwerk bij TPG, sorteren.
Weten jullie of daar vacatures zijn? Staan misschien op intranet ofzo?
Op de gewone site kan ik alleen maar info over postbezorgervacatures vinden namelijk.
Meestal 's avonds als het tegen die tijd is aangeleverd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:34 schreef sk888er het volgende:
Hoelang duurt het voordat het pakket geregistreerd word op de track and trace pagina?
pakket is door diegene om kwart voor 5 daar afgeleverd en staat er nu nog niet op....
Iets voor 24.00.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:34 schreef sk888er het volgende:
Hoelang duurt het voordat het pakket geregistreerd word op de track and trace pagina?
pakket is door diegene om kwart voor 5 daar afgeleverd en staat er nu nog niet op....
Vast een enlargerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Carport het volgende:
Het mooiste vind ik trouwens nog wel dat ik een keer met een collega zo'n pakje had voor een verzorgings/bejaardentehuis. We stonden er allebei even van te kijken![]()
scannen!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:57 schreef mark_03 het volgende:
Krijg net het Rayonblad Drenthe in de bus... sta ik gewoon op de voorkant![]()
.
Blader het hoogstens 5 seconde door en geef het dan aan mn ma, vindt dat leuk om te lezenquote:
Een standerquote:Op woensdag 2 november 2005 09:21 schreef Limbo-lil het volgende:
Nou, ik heb een heel blok maar dat noemen ze naar één straat en daar had ik me dus een beetje in vergist...
Wat ik bedoel is een brommerstandaard die je op de fiets monteert. Ik doe de post gewoon op de fiets, maar met de standaard die ik nu heb valt mijn fiets steeds om, dus dat gaat niet. En dat noemen ze dan ook wel een poststandaard, omdat iedereen die heeft
Spanningaquote:Op woensdag 2 november 2005 10:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een stander. Ik flikker'm'n fiets altijd in de bossen... heb wel een stander maar het risico is me te groot dat ie omvalt. Sta je in je wijk je fiets weer in te laden
.
Tja, die luxe heb ik nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef TheSorrow het volgende:
Met de brommer zette ik altijd de tas gewoon tegen de muur aan, of het stuurNu zet ik me auto overal neer, gewoon de gevarenknipperlichten aan als ik niet kan parkeren en lopen maar met die post, je moet ze soms eens zien kijken
Idd. Alleen in het begin verkijk je je nog wel eens op de sterkte van een hekje.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon je fiets ergens tegenaan zetten (muurtje, meterkastje, boom etc.). Na een paar dagen ken je de goeie plekjes wel om je fiets tegenaan te zetten.
Metalen hekken doen het bijna altijd wel goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Alleen in het begin verkijk je je nog wel eens op de sterkte van een hekje.![]()
![]()
En dat laatste had ik het in het begin snel gedaan, ik dacht dat ie het wel ging houden, ineens hoor ik krak 5 deuren verderop.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Metalen hekken doen het bijna altijd wel goed.
Lantaarnpalen, kastjes van nutsbedrijven en verkeersregelinstallaties en stenen muren ook.
Alleen houten tuinhekjes zijn gevaarlijk... als ze al scheef gaan staan op het moment dat je je fiets plaatst, meteen een andere plek zoeken
In de kantine hing bij ons een foto (geen idee oftie er nu nog hangt, zal morgen even kijken) waarop een muurtje te zien was waar een bordje met "Verboden fietsen tegen aan te plaatsen" op was geschroefd. Drie keer raden wat daar voor stondquote:Op woensdag 2 november 2005 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon je fiets ergens tegenaan zetten (muurtje, meterkastje, boom etc.). Na een paar dagen ken je de goeie plekjes wel om je fiets tegenaan te zetten.
HAH vandaag was beroerd. Lastig in elkaar te zetten, was vandaag voor een loop in elkaar zetten meer tijd kwijt dan gisteren voor twee lopen
Ik vond het al zo vreemd, maar 2,5 RC aan pakketten die ik hoefde te scannen tegenover 5 vorige week.quote:Op zaterdag 5 november 2005 06:56 schreef Klonk het volgende:
Mensen van de pakketservice krijgen het rustig vandaag
Word net wakker gebeld dat ze in dordrecht alleen handsortering hebben kunnen doen, computerstoring in het sorteringssyteem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |