Ik wil ook nog een keer een digitale camera kopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:37 schreef snopprinses het volgende:
ik niet
maar ik heb wel een coole camera
Je hebt het weekend nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn herfstvakans is voorbij.
ik zou kijken voor een canon powershot, daar kun je mooie foto's meemaken. Stevig dingetje, niet groot of zwaar, goede kwaliteitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer een digitale camera kopen.
Nog suggesties voor een beetje goedkopere camera? 100 euro ofzo![]()
Zeker tofquote:
ik wil het grotequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:58 schreef Palau het volgende:
[..]
Zeker tof
Wie het kleine nie eert...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen Captain Jack is dood!
Bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zou kijken voor een canon powershot, daar kun je mooie foto's meemaken. Stevig dingetje, niet groot of zwaar, goede kwaliteit
ja en.......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
jullie kirjgen de groeten van hallo_mensen
Agent Myers, uit seizoen 2.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:29 schreef Myers het volgende:
en Agent Dessler
ACDC - Whole lotta Rosiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie weet er nog leuke liedjes om op m'n gitaar te spelen![]()
ook goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee nee door hem kwam ik op fok.
Die zit hier al sinds 2002
Nirvana is goed te doen, RHCP zijn moeilijk (op under the bridge en otherside na en vast nog wel een paar)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef Palau het volgende:
dribbel what about veel van rhcp nirvana en led zeppelin?
Road Trippinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nirvana is goed te doen, RHCP zijn moeilijk (op under the bridge en otherside na en vast nog wel een paar)
ik ga eens kijken voor eld zeppelin
is t raar dat ik van die zin heulmaal niks snap?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ofzo
Alleen newbie's kennen het koppen hallo_mensen en hoi_mensen TLK niet.
De beste knul komt zeker nooit in ONZquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ofzo
Alleen newbie's kennen het koppen hallo_mensen en hoi_mensen TLK niet.
Hij is zelden op fok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De beste knul komt zeker nooit in ONZ
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t raar dat ik van die zin heulmaal niks snap?![]()
![]()
Idd, het is te snel afgelopen.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger dachten ze dat ik zijn kloon was en nu andersom
Alleen newbie's kennen het koppel hallo_mensen en hoi_mensen/ TLK niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t raar dat ik van die zin heulmaal niks snap?![]()
![]()
Zo he, dus ik zou bijna voor je moeten knielen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen newbie's kennen het koppel hallo_mensen en hoi_mensen/ TLK niet.
Ik ben hoi_mensen en TLK wij wij waren vroeger heel berucht op fok
aah..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nu aant werken. Heeft dik 18000 post toch welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De beste knul komt zeker nooit in ONZ
mede dankzij dat gebagger van toen iemand zun account had gehackt ofzoiets zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nu aant werken. Heeft dik 18000 post toch wel
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die posts heeft hij ook kunnen halen in FFquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nu aant werken. Heeft dik 18000 post toch wel
Ja ben prins der fokkersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo he, dus ik zou bijna voor je moeten knielen.![]()
![]()
zullen we vriendjes wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kwam altijd in ONZ nu niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die posts heeft hij ook kunnen halen in FF
Nou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ben prins der fokkers
Ik kom er nu ook even niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kwam altijd in ONZ nu niet meer
Oh ja jij was gebanned.quote:
Carnavalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je langskomen met de carnaval.
Prins, Captain enz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ben prins der fokkers
Captain TLKquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prins, Captain enz.
Je vind je zelf wel heel belangrijk he?![]()
Een maand verdomme hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ban ? jij had altijd geniale topics
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
Altijd mooi om de redenen om te bannen weer te zien
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had er vrede mee gehad met m'n ban als die Bef en Roddel ding niet door me topics heenstonden![]()
morgen weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef saaw het volgende:
moeten jullie niet naar een of andere ruige party vanavond?
Neuh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef saaw het volgende:
moeten jullie niet naar een of andere ruige party vanavond?
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon cola voor jou knul
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon cola voor jou knul
drinken is stoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Waarom zitten al die mensen hier in PUB trots te vertellen dat ze bier gaan drinken![]()
Moet morgen weer om 5.45 mijn bed uit. Dus dat op tijd slapen heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vooruit 1tje danmaar wel optijd slapen he
![]()
trek er voor mij ook zo ff 1 open
Omdat dat zogenaamd "stoer" is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zitten al die mensen hier in PUB trots te vertellen dat ze bier gaan drinken![]()
quote:
lijkt er wel op hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat dat zogenaamd "stoer" is.
Zij liever dan ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
lijkt er wel op he![]()
En dan allemaal nog zo heel cool biermerken in hun usericon zetten![]()
helden zijn he![]()
Ik ben alcholistquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben officieel wel nog puberquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw is tog officieel geen puber meer dus heeft hier verder niets mee te maken![]()
maar bier is tog best fijn
ik woon gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben officieel wel nog puber![]()
maarja, officieel student, woon in een studentenhuis dus er gaat wel aardig wat bier doorheen in een week![]()
Ik woon ook gezellig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ik woon gezelligthuis bij mn ouders maar dta heeft niets met mijn bierconsumptie te maken hoor
Hoor je mij toch niet zeggen, en ander onderwerp als je over bier wil lullen ga je maar naar BeFquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ik woon gezelligthuis bij mn ouders maar dta heeft niets met mijn bierconsumptie te maken hoor
Dribbel_Bier hmz dat heeft meer weg van jip en janneke champagnequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK_bier is een mooi biermerk
frituur is ook okequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoor je mij toch niet zeggen, en ander onderwerp als je over bier wil lullen ga je maar naar BeF![]()
BeF.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoor je mij toch niet zeggen, en ander onderwerp als je over bier wil lullen ga je maar naar BeF![]()
Van de Hema.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel_Bier hmz dat heeft meer weg van jip en janneke champagne![]()
heb je precies genoeg tijd om de vetpan aan te slingerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef saaw het volgende:
[..]
frituur is ook oke
maargoed
ehm
bedenk eens wat dan, beetje makkelijk onderwerp want ik ben over 5 min weg
en vervolgens op de fiets mn kaassoufle's te eten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je precies genoeg tijd om de vetpan aan te slingeren![]()
En vergeet de frituur niet hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
Alleen al praten over bier is zoooo stoer he...![]()
Daarom praat ik liever over whiskey of roken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
Alleen al praten over bier is zoooo stoer he...![]()
Ranzig spul. Net ranja.quote:
Als je lief bent mag je op bezoek komen!quote:
In feite is er dus niks veranderd tijdens de overgang van Jip en Janneke champagne naar Breezersquote:
Jip en Janneke champagne was toch zonder alcohol met appelsmaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In feite is er dus niks veranderd tijdens de overgang van Jip en Janneke champagne naar Breezers![]()
ben ik niet klein genoeg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik mis de kleine meisjes in dit topic![]()
De enige reden waarom ik hier zitEigenlijk gewoon een kut subforum op het moment
![]()
Is goud mien jong.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom dan bij je wonen J
Tjsa imberr is er even niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik mis de kleine meisjes in dit topic![]()
De enige reden waarom ik hier zitEigenlijk gewoon een kut subforum op het moment
![]()
Ja maar het smaakt wel allebei naar ranjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jip en Janneke champagne was toch zonder alcohol met appelsmaak?![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een man was![]()
![]()
![]()
Gister zei ze nog dat ze hier altijd was enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is goud mien jong.
[..]
Tjsa imberr is er even niet.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
boeit nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef hollander76 het volgende:
CJ, issie echt de pijp uit of wordt ie nog in leven gehouden???
Das waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar het smaakt wel allebei naar ranja![]()
saaw heeft mij eens gebeld, alleen toen was ik dronken en drukte ik hem per ongeluk weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er mag bij mij alleen niet gerookt worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
woei ik ga bij J wonen
Ik rook thuis toch nooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das waar.![]()
[..]
saaw heeft mij eens gebeld, alleen toen was ik dronken en drukte ik hem per ongeluk weg.![]()
[..]
Er mag bij mij alleen niet gerookt worden.![]()
Waarschijnlijk door die nikszeggende usericon van hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij er op komt
ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vraag me af hoe hij er op komt
ja ik ben nu wegquote:
Jij kijkt talpaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Dribbel_ is mij er toch 1 , hij heeft ook een vette avatar,
Alweer fifth element op Talpa
Of in de tv gids.quote:
Stiekum. smokkel ik wel wat meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
Buiten mag je ook niet roken.N-Z is een rookvrij land.
Schijnt leuk te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk naar 40 year old virgin
Gekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
Joajoaboh gek half 6 opstaan, want moet morgen gaan werken tot 4 uur, maarja gek een beetje geld verdienen om savonds uit te geven is altijd mooi
Dat debiele "gek"-geroep doet ie wel vaker. Komt mij (en anderen) de strot uit eigenlijk.quote:
Gek, tegen wie doe ik niet lief dan ? ik ben altijd liefquote:
Ja knap irritnatn inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat debiele "gek"-geroep doet ie wel vaker. Komt mij (en anderen) de strot uit eigenlijk.![]()
![]()
ik zie het knulquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er ook nog,
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb een vrouw zwanger gemaakt
heldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb een zwangere vrouw aangeraakt
He jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer bij je komen wonen
Wordt een standaar 2 verdieners gezinnetje, neem 2 kids, een meisje en een jongen, en uiteraard een hond, en deze noem je dribbel, zodat je altijd aan me zal denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze is 12 jaar ouder als mij.ik ga denk ik met haar trouwen
![]()
Of "ribbel".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wordt een standaar 2 verdieners gezinnetje, neem 2 kids, een meisje en een jongen, en uiteraard een hond, en deze noem je dribbel, zodat je altijd aan me zal denken![]()
![]()
Gewoon wachten en over 2 weken de schimmellucht volgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdepielekes
Ik laat net een stukje peperworst vallen, vind ik het niet meer
Me moeder gaat morgen toch stofzuigen op die mat, dan vind zij hem welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon wachten en over 2 weken de schimmellucht volgen![]()
Geregistreerd op: zondag 24 juli 2005 @ 18:23quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
Er zijn mensen die in hun profiel bij "Laatste bezoek" de optie "Verborgen" hebben ingesteld. Ik vraag me af wat daar het nut van is. Bijvoorbeeld:
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 3867 (gemiddeld 44 per dag)
Ik moest even een voorbeeldje hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laatste bezoek: -2 seconden geleden
Aantal posts: 3867 (gemiddeld 44 per dag)
won't be me![]()
Okayquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest even een voorbeeldje hebben.![]()
Ha ok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okay![]()
Ik wou al bijna mijn profiel gaan checken of dat zo stond ingesteld
Maarja daar had ik geen zin in![]()
Dan zien andere mensen niet of je er bent enzo..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
Er zijn mensen die in hun profiel bij "Laatste bezoek" de optie "Verborgen" hebben ingesteld. Ik vraag me af wat daar het nut van is. Bijvoorbeeld:
Ja dat snap ik maar dan lijkt het net of die mensen iets te verbergen hebben ofzo want waarom zou iemand niet mogen weten wanneer jij voor het laatst op fok was?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan zien andere mensen niet of je er bent enzo..![]()
Nope, te geweldadig voor mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
Quake 4 ook al?
De nieuwste zooi bij mij ook niet (battlefield 2 bv) maar ik hoop dat fifa het wel gaa doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef Palau het volgende:
Bij mij past die nieuwe zooi nie meer op de pc
Geen ruimte meer of geen goede videokaart enzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef Palau het volgende:
Bij mij past die nieuwe zooi nie meer op de pc
Ja maar een pentium 3 650 Mhz trekt da niequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De nieuwste zooi bij mij ook niet (battlefield 2 bv) maar ik hoop dat fifa het wel gaa doen![]()
140 Gb maar ja de rest is wa minder...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen ruimte meer of geen goede videokaart enzo?
mijn althlon zoveel 1000 Mhz 3 jaar geleden had ik de beste pc in de omgevingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja maar een pentium 3 650 Mhz trekt da nie
Battlefield heb ik zelfs nog een nieuwe videokaart voor gekochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De nieuwste zooi bij mij ook niet (battlefield 2 bv) maar ik hoop dat fifa het wel gaa doen![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Battlefield heb ik zelfs nog een nieuwe videokaart voor gekocht
Drom, kzit dus te denken over een nieuwe, maar kmoe nog kijken oft pc of laptop wor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Bij mij ligt het w.s aan de videokaart...Maar ja, een nieuwe kost 400 euro.
Doe maar gewone pc. Voor mijn laptop zou ik 400 euro kwijt zijn voor een Ati Radeon 9***.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef Palau het volgende:
[..]
Drom, kzit dus te denken over een nieuwe, maar kmoe nog kijken oft pc of laptop wor...
Maar kwil miss ook digfotocam
Moet je vaker 's avonds komen, dan is het nog een beetje vlotjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
Heb geen chello
Ik heb trouwens de laatste tijd eigenlijk helemaal geen zin meer in fok
Ja dat wel maar dan heb ik eigenlijk juist geen zinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je vaker 's avonds komen, dan is het nog een beetje vlotjes.
Het ging vandaag de hele dag vlot!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je vaker 's avonds komen, dan is het nog een beetje vlotjes.
Ik vergeet soms deze slowchat soms een beetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
Heb geen chello
Ik heb trouwens de laatste tijd eigenlijk helemaal geen zin meer in fok
Vergeten niet, heb er gewoon geen zin meer inquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vergeet soms deze slowchat soms een beetjeLaat staan dat ik er tijd voor heb gehad
![]()
Misschien dat ik blijf lurken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vergeten niet, heb er gewoon geen zin meer in
Modje
Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het ging vandaag de hele dag vlot!
Ik ga ook zo ff filmpje kijken.quote:
whehe, maar echt een bijdrage leveren doe je niet als je alleen maar lurkt niet waarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik blijf lurken.
Handig 2 pc's
Lag dus aan je internetquote:
Welke ga jij bekijken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga ook zo ff filmpje kijken.
Nee das ook weer waar. Ik 'post' wel een keer. Deal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
whehe, maar echt een bijdrage leveren doe je niet als je alleen maar lurkt niet waar![]()
Heaven's Pond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lag dus aan je internet
[..]
Welke ga jij bekijken?
[..]
Nee das ook weer waar. Ik 'post' wel een keer. Deal?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Nee das ook weer waar. Ik 'post' wel een keer. Deal?
En er is toch geen crew.quote:
Daar heb ik iets van 10 verschillende van op msnquote:
Ohnee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En er is toch geen crew. [afbeelding]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
I guess it's a yes?
Jij doet FP, geen forum.quote:
Kortom. Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet.Staat ook wel bekend als Devil's Pond.
IMDB
Dus. MSN -> Crew (forum)quote:
Eenschquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kortom. Nooit van gehoord
[..]
Dus. MSN -> Crew (forum)![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kortom. Nooit van gehoord
[..]
Dus. MSN -> Crew (forum)![]()
Ja man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, laat ik maar even duidelijk zijn
[..]
Daar schok je wel even van hè.
Moet je je vibo uitzettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Ik zit echt helemaal te trillen op mijn stoel.
![]()
Zand erover. Ander onderwerpquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Ik zit echt helemaal te trillen op mijn stoel.
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |