ACDC - Whole lotta Rosiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie weet er nog leuke liedjes om op m'n gitaar te spelen![]()
ook goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee nee door hem kwam ik op fok.
Die zit hier al sinds 2002
Nirvana is goed te doen, RHCP zijn moeilijk (op under the bridge en otherside na en vast nog wel een paar)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef Palau het volgende:
dribbel what about veel van rhcp nirvana en led zeppelin?
Road Trippinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nirvana is goed te doen, RHCP zijn moeilijk (op under the bridge en otherside na en vast nog wel een paar)
ik ga eens kijken voor eld zeppelin
is t raar dat ik van die zin heulmaal niks snap?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ofzo
Alleen newbie's kennen het koppen hallo_mensen en hoi_mensen TLK niet.
De beste knul komt zeker nooit in ONZquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ofzo
Alleen newbie's kennen het koppen hallo_mensen en hoi_mensen TLK niet.
Hij is zelden op fok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De beste knul komt zeker nooit in ONZ
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t raar dat ik van die zin heulmaal niks snap?![]()
![]()
Idd, het is te snel afgelopen.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger dachten ze dat ik zijn kloon was en nu andersom
Alleen newbie's kennen het koppel hallo_mensen en hoi_mensen/ TLK niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t raar dat ik van die zin heulmaal niks snap?![]()
![]()
Zo he, dus ik zou bijna voor je moeten knielen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen newbie's kennen het koppel hallo_mensen en hoi_mensen/ TLK niet.
Ik ben hoi_mensen en TLK wij wij waren vroeger heel berucht op fok
aah..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nu aant werken. Heeft dik 18000 post toch welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De beste knul komt zeker nooit in ONZ
mede dankzij dat gebagger van toen iemand zun account had gehackt ofzoiets zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nu aant werken. Heeft dik 18000 post toch wel
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die posts heeft hij ook kunnen halen in FFquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nu aant werken. Heeft dik 18000 post toch wel
Ja ben prins der fokkersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo he, dus ik zou bijna voor je moeten knielen.![]()
![]()
zullen we vriendjes wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kwam altijd in ONZ nu niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die posts heeft hij ook kunnen halen in FF
Nou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ben prins der fokkers
Ik kom er nu ook even niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kwam altijd in ONZ nu niet meer
Oh ja jij was gebanned.quote:
Carnavalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je langskomen met de carnaval.
Prins, Captain enz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ben prins der fokkers
Captain TLKquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prins, Captain enz.
Je vind je zelf wel heel belangrijk he?![]()
Een maand verdomme hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ban ? jij had altijd geniale topics
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
Altijd mooi om de redenen om te bannen weer te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |