Jip en Janneke champagne was toch zonder alcohol met appelsmaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In feite is er dus niks veranderd tijdens de overgang van Jip en Janneke champagne naar Breezers![]()
ben ik niet klein genoeg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik mis de kleine meisjes in dit topic![]()
De enige reden waarom ik hier zitEigenlijk gewoon een kut subforum op het moment
![]()
Is goud mien jong.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom dan bij je wonen J
Tjsa imberr is er even niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik mis de kleine meisjes in dit topic![]()
De enige reden waarom ik hier zitEigenlijk gewoon een kut subforum op het moment
![]()
Ja maar het smaakt wel allebei naar ranjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jip en Janneke champagne was toch zonder alcohol met appelsmaak?![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een man was![]()
![]()
![]()
Gister zei ze nog dat ze hier altijd was enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is goud mien jong.
[..]
Tjsa imberr is er even niet.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
boeit nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef hollander76 het volgende:
CJ, issie echt de pijp uit of wordt ie nog in leven gehouden???
Das waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar het smaakt wel allebei naar ranja![]()
saaw heeft mij eens gebeld, alleen toen was ik dronken en drukte ik hem per ongeluk weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er mag bij mij alleen niet gerookt worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
woei ik ga bij J wonen
Ik rook thuis toch nooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das waar.![]()
[..]
saaw heeft mij eens gebeld, alleen toen was ik dronken en drukte ik hem per ongeluk weg.![]()
[..]
Er mag bij mij alleen niet gerookt worden.![]()
Waarschijnlijk door die nikszeggende usericon van hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij er op komt
ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vraag me af hoe hij er op komt
ja ik ben nu wegquote:
Jij kijkt talpaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Dribbel_ is mij er toch 1 , hij heeft ook een vette avatar,
Alweer fifth element op Talpa
Of in de tv gids.quote:
Stiekum. smokkel ik wel wat meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
Buiten mag je ook niet roken.N-Z is een rookvrij land.
Schijnt leuk te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk naar 40 year old virgin
Gekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
Joajoaboh gek half 6 opstaan, want moet morgen gaan werken tot 4 uur, maarja gek een beetje geld verdienen om savonds uit te geven is altijd mooi
Dat debiele "gek"-geroep doet ie wel vaker. Komt mij (en anderen) de strot uit eigenlijk.quote:
Gek, tegen wie doe ik niet lief dan ? ik ben altijd liefquote:
Ja knap irritnatn inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat debiele "gek"-geroep doet ie wel vaker. Komt mij (en anderen) de strot uit eigenlijk.![]()
![]()
ik zie het knulquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er ook nog,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |