quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had er vrede mee gehad met m'n ban als die Bef en Roddel ding niet door me topics heenstonden![]()
morgen weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef saaw het volgende:
moeten jullie niet naar een of andere ruige party vanavond?
Neuh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef saaw het volgende:
moeten jullie niet naar een of andere ruige party vanavond?
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon cola voor jou knul
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon cola voor jou knul
drinken is stoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Waarom zitten al die mensen hier in PUB trots te vertellen dat ze bier gaan drinken![]()
Moet morgen weer om 5.45 mijn bed uit. Dus dat op tijd slapen heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vooruit 1tje danmaar wel optijd slapen he
![]()
trek er voor mij ook zo ff 1 open
Omdat dat zogenaamd "stoer" is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zitten al die mensen hier in PUB trots te vertellen dat ze bier gaan drinken![]()
quote:
lijkt er wel op hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat dat zogenaamd "stoer" is.
Zij liever dan ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
lijkt er wel op he![]()
En dan allemaal nog zo heel cool biermerken in hun usericon zetten![]()
helden zijn he![]()
Ik ben alcholistquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben officieel wel nog puberquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw is tog officieel geen puber meer dus heeft hier verder niets mee te maken![]()
maar bier is tog best fijn
ik woon gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben officieel wel nog puber![]()
maarja, officieel student, woon in een studentenhuis dus er gaat wel aardig wat bier doorheen in een week![]()
Ik woon ook gezellig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ik woon gezelligthuis bij mn ouders maar dta heeft niets met mijn bierconsumptie te maken hoor
Hoor je mij toch niet zeggen, en ander onderwerp als je over bier wil lullen ga je maar naar BeFquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ik woon gezelligthuis bij mn ouders maar dta heeft niets met mijn bierconsumptie te maken hoor
Dribbel_Bier hmz dat heeft meer weg van jip en janneke champagnequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK_bier is een mooi biermerk
frituur is ook okequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoor je mij toch niet zeggen, en ander onderwerp als je over bier wil lullen ga je maar naar BeF![]()
BeF.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoor je mij toch niet zeggen, en ander onderwerp als je over bier wil lullen ga je maar naar BeF![]()
Van de Hema.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel_Bier hmz dat heeft meer weg van jip en janneke champagne![]()
heb je precies genoeg tijd om de vetpan aan te slingerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef saaw het volgende:
[..]
frituur is ook oke
maargoed
ehm
bedenk eens wat dan, beetje makkelijk onderwerp want ik ben over 5 min weg
en vervolgens op de fiets mn kaassoufle's te eten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je precies genoeg tijd om de vetpan aan te slingeren![]()
En vergeet de frituur niet hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
Alleen al praten over bier is zoooo stoer he...![]()
Daarom praat ik liever over whiskey of roken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
Alleen al praten over bier is zoooo stoer he...![]()
Ranzig spul. Net ranja.quote:
Als je lief bent mag je op bezoek komen!quote:
In feite is er dus niks veranderd tijdens de overgang van Jip en Janneke champagne naar Breezersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |