Je weet wel, van Drill Instructor enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:10 schreef N.icka het volgende:
Wie is dat?
kindjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:10 schreef N.icka het volgende:
Wie is dat?
Dat maakt me toch een beetje vrolijk na zo'n triest bericht als ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Heej nog zo'n topic.
Dus er komt nu een "The best of" cd uit?DD
::DD:!!1!1!!
'k vind dit niet echt 'n moment om grapjes te maken, Falco...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:11 schreef Falco het volgende:
Dit topic hoort meer in MUZ thuis. Kan het verplaatst worden?
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:11 schreef Falco het volgende:
Dit topic hoort meer in MUZ thuis. Kan het verplaatst worden?
hij maakte tenminste nog muziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan het langharig rock tuig uit dit topic blijven btw, vind dit erger dan die gast van Nirvana die zich door kop schoot.
MrDoegewoon: Bye bye captain Jack zegt:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan het langharig rock tuig uit dit topic blijven btw, vind dit erger dan die gast van Nirvana die zich door kop schoot.
Nou nou een beetje rammen op een gitaar en depri door een mic braken is echt muziek maken te noemenquote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:41 schreef Capa het volgende:
jong gestorven maar een reputatie die generaties lang overeind blijft.
zet 'm alsjeblieft naast die andere legendes wiens kaarsje uitging voor hun 30ste: [...] Paul McCartney, [...] .
ik was ook geen fan van hem, maar hij kon het tenminstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nou nou een beetje rammen op een gitaar en depri door een mic braken is echt muziek maken te noemen
neem aan dat je Jim Morrison bedoeltquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:41 schreef Capa het volgende:
Bye bye Captain Jack, we will never forget you.
jong gestorven maar een reputatie die generaties lang overeind blijft.
zet 'm alsjeblieft naast die andere legendes wiens kaarsje uitging voor hun 30ste: Jimi Hendrix, Van Morrison, Paul McCartney, Bob Marley.
![]()
Absoluut, de ArenA mag wel weer worden afgehuurd lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:54 schreef D.Rose het volgende:
standbeeld en stille tocht is wel op z'n plaats
Das niet waar ken er zo nog 3,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:56 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Er is verdomme maar één captain!!
[afbeelding]
nummer 2quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:57 schreef Zanderrr het volgende:
Er waren toch twee verschillende Captain Jacks? Is dit nr. 1 of 2?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:01 schreef BennyNL het volgende:
er waren 2 Captain Jacks..eerst was er een wat stoerdere gespierde neger.. maar die werd weggestuurd nadat hij een paar danseressen had lastig gevallen.
toen kwam de wat bollere. maar voor mij is de echte captain Jack toch de eerste
kan helaas geen plaatje vinden
misschien gaat ie op de 2-pac toerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef massy het volgende:
Is hij nou dood of niet ??![]()
Zie reacties op Francisco 'Captain Jack' Gutierrez overleden
Nummer 2 denk ik zo, die was wat dikker en kleiner.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:57 schreef Zanderrr het volgende:
Er waren toch twee verschillende Captain Jacks? Is dit nr. 1 of 2?
Sinds 2000 was Gutierrez de zanger...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nummer 2 denk ik zo, die was wat dikker en kleiner.
Tel er nog maar eentje bijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Das niet waar ken er zo nog 3,
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Met die van jou en Jack erbij zijn dat er al zo 5![]()
jouw avatar!!! dat is het huisdier van Keen. JIJ BENT MIJN HUISDIER!!!!11!!!one!!1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:37 schreef Djaser het volgende:
Een groot muzikaal talent is heen gegaan. We zullen hem missen, maar voor het zover is zullen verscheidene muziek media er uitvoerig aandacht aan besteden en zijn oude hitjes helemaal dood draaien
Je word toch niet dement he, ik heb je daar al een aantal keren op gewezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef P8 het volgende:
[..]
jouw avatar!!! dat is het huisdier van Keen. JIJ BENT MIJN HUISDIER!!!!11!!!one!!1
kan Britney haar fans herkennen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef Djaser het volgende:
[..]
Je word toch niet dement he, ik heb je daar al een aantal keren op gewezen.
Ja, vind je het gek dat je homo bent als je nooit een clip van captain jack hebt gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
Nooit van gehoord
Dan ben je wel heeeel oudquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
Nooit van gehoord - ben meer van slag door Karin Adelmund
quote:Update
Het management van Captain Jack heeft het bericht tegenover 3FM ontkend. De zanger zou in coma liggen en in levensgevaar zijn.
Dat was ook zo met de paus.quote:
Dat kan een boel verklaren ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek dat je homo bent als je nooit een clip van captain jack hebt gezien.
Op welk SCHip voer hij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek dat je homo bent als je nooit een clip van captain jack hebt gezien.
geweldige videoclips waren dat!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:14 schreef Sh0g het volgende:
Enkele caps uit de videoclip Captain Jack.![]()
die kon ganz niet zingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
De troep was even slecht, maar omdat het uit 'jouw' tijd was krijgt het meerwaarde. Geloof me, de muziek van Captain Jack is net zo slecht als die wanproducties van tegenwoordig.. die je over 10 jaar ook wel beter zult vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Ach Captain Jack was jeugdsentinemt. Leuk concept en nog altijd lachen op retrofeestjes. Veel leuker dan die siliconenpop van nu bijvoorbeeld. De troep was in 1996 veel betere troep.
Jammer voor m.
Dat ie nog in coma ligt en niet dood isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef Beathoven het volgende:
waar wil je de TT in veranderen?
Ach je neemt mn post iets te serieus. Jack is bagger van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De troep was even slecht, maar omdat het uit 'jouw' tijd was krijgt het meerwaarde. Geloof me, de muziek van Captain Jack is net zo slecht als die wanproducties van tegenwoordig.. die je over 10 jaar ook wel beter zult vinden
Er is onlangs een vier delige boxset uitgebracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:41 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel een goede gelegenheid om de verzamelde werken van Captain Jack in geremasterde vorm met bonustracks uit te brengen. Of in een luxe boxset of zo...
wat een zegen, ik wou dat ik hem nooit gehoord hadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef nipeng het volgende:
Er is onlangs een vier delige boxset uitgebracht.
Hoe kon ik jou nu vergeten, captainquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Tel er nog maar eentje bij![]()
Wat respectloos!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef nipeng het volgende:
[..]
Er is onlangs een vier delige boxset uitgebracht.
quote:
nee wel een officieel varken geslachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is er al een officieel pers bericht?
Klik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is er al een officieel pers bericht?
shame on you ! De 'Drill Instructor' heerst !! Opnieuw een jeugdsentiment die sterft, net als Scatman John enkele jaren geledenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef sooty het volgende:
[..]
Klik.
Beetje overdreven aandacht trouwens voor zo'n middelmatige artiest.
je hebt geen idee hoe groot ze waren in Duitsland hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef sooty het volgende:
[..]
Klik.
Beetje overdreven aandacht trouwens voor zo'n middelmatige artiest.
Is die ook dood ?? Wist ik helemaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:16 schreef BramK het volgende:
[..]
shame on you ! De 'Drill Instructor' heerst !! Opnieuw een jeugdsentiment die sterft, net als Scatman John enkele jaren geleden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |