quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Fok_you het volgende:
3x raden welke cd straks maar weer eens opzocht gaat worden
![]()
overigens.... eigenlijk wel jammer dat ik er niet eerder achter was dat het een neger was in die tijd, ik zag de clip pas nadat ik al fan was, een regelrechte zonde tegenover de mensheid natuurlijk, maar onomkeerbaar,,...
nouja laten we het er dan maar op houden dat hij een nep-neger is ofzo, en dan de enige goeie enzo![]()
echte mannen hebben the missionquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D:\Muziek\Captain Jack - Drill Instructor.mp3
quote:
Eeeh... ben jij wel helemaal goed in je hoofd? Maakt het uit dat de man een neger is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Fok_you het volgende:
.....
overigens.... eigenlijk wel jammer dat ik er niet eerder achter was dat het een neger was in die tijd, ik zag de clip pas nadat ik al fan was, een regelrechte zonde tegenover de mensheid natuurlijk, maar onomkeerbaar,,...
nouja laten we het er dan maar op houden dat hij een nep-neger is ofzo, en dan de enige goeie enzo![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:24 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eeeh... ben jij wel helemaal goed in je hoofd? Maakt het uit dat de man een neger is?
right back at youquote:ben jij wel helemaal goed in je hoofd
Wel natgeregend, zodat je de tepels door de kleding heen kon zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En al die stomme wijven (in die videoclips) om hem heen.![]()
Vergeet alleen niet dat ze er NU allemaal uitzien als Patty Brard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel natgeregend, zodat je de tepels door de kleding heen kon zien
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RIPquote:The future of Captain Jack suddenly came into doubt when Gutierrez suffered a cerebral hemorrhage in his Spain home on October 15, 2005. He died on October 21 after six days in a coma
NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:01 schreef BennyNL het volgende:
he wtf..lees ik net dit op wikipedia
[..]
RIP
op je 16e koop je je eerste cd, te weten een captain jack cdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:37 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Mijn eerste CD, maar ach was toen nog 16.![]()
quote:Palma de Mallorca. Francisco Guterrez aka "Captain Jack" ("Drill Instructor") died at the age of 43. The good-mood singer (sold seven million records) already collapsed on monday at a party in Palma de Mallorca. He was taken to the hospital "Juaneda" with the suspicion of stroke. The doctors had already lost all hope. In the night to friday he has fallen into eternal sleep without ever regaining his consciousness, according to his ex-wife Daniela Schaefer.
The drama around "Captain Jack" started at a party at Palma. The native-born Cuban (wearing his dance commander uniform) grasped at his chest and collapsed. Siegfried Blau, a good friend: "It was awful. We called the ambulance right away. But Franky wasn't transportable. He lay on the terrace for a hour, the paramedics battled for his life." Slightly stabilized he was finally transfered to the hospital.
Three years ago the singer suffered a crippling stroke. He had a hemiplegia, could barely speak. "Of late Franky had a lot stress, was traveling around, had a lot of gigs", said his manager Niebergall. And just now, where he met his son Francisco (21, lives at Miami) again after years on Mallorca, he was hit by a second stroke that caused his dead.
Niebergall: "Despite having high blood pressure since years, he didn't take his medication." His hits won't be forgotten...
Hij staat niet op D: maar zeker wel op mijn computer.. toch maar eens even draaien..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D:\Muziek\Captain Jack - Captain Jack.mp3
Een stille post om mijn respect voor Jack te tonen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef Djaser het volgende:
.
quote:Update
Het management van Captain Jack heeft het bericht tegenover 3FM ontkend. De zanger zou in coma liggen en in levensgevaar zijn.
Oja en die kerel van Mambo no 5; Lou Vegaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedzo! Dat is zijn straf voor het maken van dat walgelijke spul.
Het wachten is op het overlijden van CB Milton, Haddaway, etc. Ten grave met eurodance!
Tepels die door de 'regen' zichtbaar zijnquote:
Jeetje dikke tokkie steek die cd ergens waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Fok_you het volgende:
3x raden welke cd straks maar weer eens opzocht gaat worden
![]()
Op 1 van de fansites staat het nieuws welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef Sh0g het volgende:
z'n officiële site meldt nog niks: http://www.captain-jack.com
"party on" staat er nog.
weinig nieuws bij news. ook nog een nieuwe single in aantocht? zou hij z'n site zelf aanpassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als iemand een site weet waar je filmpjes van 42 mb kunt uploaden, dan deel ik hem graag met jullie
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:41 schreef Noir666 het volgende:
Nu kijk ik zo in mijn /shared folder en wat zie ik daar:rapidshare.de denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als iemand een site weet waar je filmpjes van 42 mb kunt uploaden, dan deel ik hem graag met jullie
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |