Hij staat niet op D: maar zeker wel op mijn computer.. toch maar eens even draaien..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D:\Muziek\Captain Jack - Captain Jack.mp3
Een stille post om mijn respect voor Jack te tonen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef Djaser het volgende:
.
quote:Update
Het management van Captain Jack heeft het bericht tegenover 3FM ontkend. De zanger zou in coma liggen en in levensgevaar zijn.
Oja en die kerel van Mambo no 5; Lou Vegaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedzo! Dat is zijn straf voor het maken van dat walgelijke spul.
Het wachten is op het overlijden van CB Milton, Haddaway, etc. Ten grave met eurodance!
Tepels die door de 'regen' zichtbaar zijnquote:
Jeetje dikke tokkie steek die cd ergens waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Fok_you het volgende:
3x raden welke cd straks maar weer eens opzocht gaat worden
![]()
overigens.... eigenlijk wel jammer dat ik er niet eerder achter was dat het een neger was in die tijd, ik zag de clip pas nadat ik al fan was, een regelrechte zonde tegenover de mensheid natuurlijk, maar onomkeerbaar,,...
nouja laten we het er dan maar op houden dat hij een nep-neger is ofzo, en dan de enige goeie enzo![]()
Op 1 van de fansites staat het nieuws welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef Sh0g het volgende:
z'n officiële site meldt nog niks: http://www.captain-jack.com
"party on" staat er nog.
weinig nieuws bij news. ook nog een nieuwe single in aantocht? zou hij z'n site zelf aanpassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als iemand een site weet waar je filmpjes van 42 mb kunt uploaden, dan deel ik hem graag met jullie
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:41 schreef Noir666 het volgende:
Nu kijk ik zo in mijn /shared folder en wat zie ik daar:rapidshare.de denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als iemand een site weet waar je filmpjes van 42 mb kunt uploaden, dan deel ik hem graag met jullie
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |