quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:36 schreef Floripas het volgende:
Ik had net die vent aan de lijn, hij wil weer wat afspreken.
Ik hoop dat-ie haar ook heeft gebeld.
Sigme, ik stel voor dat we Sickie eens even flink te grazen gaan nemen.
We spreken de taal niet, geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Nou voor mij geen trio's en uitspattingen meer, ik heb het er wel mee gehad.
Als zijnde een man niet bekend met sociaal gedrag ben ik uiteraard zeer sceptisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef sigme het volgende:
LodewijkNapoleon
George-Butters
Tafkahs
Ik heb nog niemand zich zien aanbieden. Ze willen niet, Floripas
Als man;quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als zijnde een man niet bekend met sociaal gedrag ben ik uiteraard zeer sceptisch.
Ik dacht dat jij tweederde van een trio al voor elkaar had? Daarnaast steun ik het pleidooi van Wolf voor de fantasie. En, belangrijk: juist waarover je sceptisch bent moet je aan deugdelijk testwerk onderwerpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als zijnde een man niet bekend met sociaal gedrag ben ik uiteraard zeer sceptisch.
Uiteraard.quote:
En jij was nog wel de beste van de 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Owwhhkeee, ik bied me wel aan. Je leeft tenslotte maar 1 keer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tweederde van een trio al voor elkaar had? Daarnaast steun ik het pleidooi van Wolf voor de fantasie. En, belangrijk: juist waarover je sceptisch bent moet je aan deugdelijk testwerk onderwerpen.
Vlak jezelf niet uit he. Lekker ding! Het is dat ik hetero ben, maar anders zou ik zeker op je vallen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En jij was nog wel de beste van de 3
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Owwhhkeee, ik bied me wel aan. Je leeft tenslotte maar 1 keer!
MMV?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vlak jezelf niet uit he. Lekker ding! Het is dat ik hetero ben, maar anders zou ik zeker op je vallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |