quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:36 schreef Floripas het volgende:
Ik had net die vent aan de lijn, hij wil weer wat afspreken.
Ik hoop dat-ie haar ook heeft gebeld.
Sigme, ik stel voor dat we Sickie eens even flink te grazen gaan nemen.
We spreken de taal niet, geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Nou voor mij geen trio's en uitspattingen meer, ik heb het er wel mee gehad.
Als zijnde een man niet bekend met sociaal gedrag ben ik uiteraard zeer sceptisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef sigme het volgende:
LodewijkNapoleon
George-Butters
Tafkahs
Ik heb nog niemand zich zien aanbieden. Ze willen niet, Floripas
Als man;quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als zijnde een man niet bekend met sociaal gedrag ben ik uiteraard zeer sceptisch.
Ik dacht dat jij tweederde van een trio al voor elkaar had? Daarnaast steun ik het pleidooi van Wolf voor de fantasie. En, belangrijk: juist waarover je sceptisch bent moet je aan deugdelijk testwerk onderwerpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als zijnde een man niet bekend met sociaal gedrag ben ik uiteraard zeer sceptisch.
Uiteraard.quote:
En jij was nog wel de beste van de 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Owwhhkeee, ik bied me wel aan. Je leeft tenslotte maar 1 keer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tweederde van een trio al voor elkaar had? Daarnaast steun ik het pleidooi van Wolf voor de fantasie. En, belangrijk: juist waarover je sceptisch bent moet je aan deugdelijk testwerk onderwerpen.
Vlak jezelf niet uit he. Lekker ding! Het is dat ik hetero ben, maar anders zou ik zeker op je vallen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En jij was nog wel de beste van de 3
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Owwhhkeee, ik bied me wel aan. Je leeft tenslotte maar 1 keer!
MMV?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vlak jezelf niet uit he. Lekker ding! Het is dat ik hetero ben, maar anders zou ik zeker op je vallen!
Hetero? Ik dacht impotentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vlak jezelf niet uit he. Lekker ding! Het is dat ik hetero ben, maar anders zou ik zeker op je vallen!
Als je 10 jaar jonger was geweest waren aanbiedingen geen enkel probleemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog niemand zich zien aanbieden. Ze willen niet, Floripas
Iemand solliciteert hier na een mussolini headkick van een dame op leeftijd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als je 10 jaar jonger was geweest waren aanbiedingen geen enkel probleem
Jiskefet heeft ze een keer fantastisch nagedaan .. Volg je Mokum Mobiel ook een beetje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:35 schreef Floripas het volgende:
Tafkahs, heb jij die bakkertjes wel eens in vergadering gezien? Die zijn echt hi-la-risch.
Ik heb een affaire gehad met de notulist van de Amsterdamse gemeenteraad. Hij nam altijd de verslagen en geluidsbanden mee. Lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jiskefet heeft ze een keer fantastisch nagedaan .. Volg je Mokum Mobiel ook een beetje?
Ok morgenavond laat heb ik nog een gaatjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ow. De tree-huggin' Volkertadept durft zeker niet.
Dat vind ik ook, van Oudenallen is een deftig dametje, maar wel een enorme chaoot. Ik geloof nooit dat ze me opzet de boel heeft willen oplichten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een affaire gehad met de notulist van de Amsterdamse gemeenteraad. Hij nam altijd de verslagen en geluidsbanden mee. Lachen
Ook van Oudenallen is "de moeite waard".
Ik vond die gast van de Groenen altijd wel sympatiek.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als je 10 jaar jonger was geweest waren aanbiedingen geen enkel probleem
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben gekwetst. De jeugd van tegenwoordig..
Met honing vang je meer informatie dan met azijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, van Oudenallen is een deftig dametje, maar wel een enorme chaoot. Ik geloof nooit dat ze me opzet de boel heeft willen oplichten.
Bernard Frank, daar heb ik wel wat moeite mee, die eist nu haar vertrek, want anders splitst de partij in tweeen.
Die vent van de A'dam Anders / de Groenen is een fantastische kerel. Hij heeft echt altijd de goede akties en de juiste mediahouding.
Je bent goed op de hoogte joh!
Mwoa, die hele groenlinkstoestand staat me vreselijk tegen. Die werken eigenlijk in 9 van de 10 gevallen alleen maar tegen je. Vroeger dacht ik dat een linkse partij toch een beetje kritisch kon nadenken, maar telkens zie je hen alleen maar steekjes laten vallen die toch eigenlijk wel van grote invloed zijn op het grotere geheel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met honing vang je meer informatie dan met azijnIk ben hem wel aan het bewerken, zodat ik ook de geheime commissies mag bekijken, maar hij houdt voet bij stuk. Fucking arbeidsethos ook,
Als SP-stemmer kan ik overigens die van Poelgeest niet lijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |