Wel over een half uurtje effe tjekke hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent nog niet offline gegaan![]()
![]()
Ik stond al op het punt richting Brabant te rijden en alle bruggen te controleren of er niet een verwarde vrouw op stond die naar beneden wou springen![]()
Nou kan ik met een gerust hart slapen![]()
Ik ga dus neer
![]()
en ut IJSBLOKJE hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Schappelijk drankje wat je naar binnen slobbert,bij mij is het meestal 3 delen wiskey,0 delen cola,
Vannacht heb jij je worst nightmare in Amsterdam want nu weet ik waar ik moet wezen ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent nog niet offline gegaan![]()
![]()
Ik stond al op het punt richting Brabant te rijden en alle bruggen te controleren of er niet een verwarde vrouw op stond die naar beneden wou springen![]()
Nou kan ik met een gerust hart slapen![]()
Ik ga dus neer
![]()
Kom ik meestal pas achter dat die er niet inzat,nadat ik het hele goedje op heb.quote:
Ik kan geen maat houden....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kom ik meestal pas achter dat die er niet inzat,nadat ik het hele goedje op heb.![]()
Ik vindt trouwens die maatverdeling op de glazen ook knap zijkerig.Gewoon uit het losse polsje.![]()
En mensen die iets voor je mixen........quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kom ik meestal pas achter dat die er niet inzat,nadat ik het hele goedje op heb.![]()
Ik vindt trouwens die maatverdeling op de glazen ook knap zijkerig.Gewoon uit het losse polsje.![]()
Wij moeten het maar eens op een zuipe gaan zetten,ben de tel bij het tweede glas al kwijt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik kan geen maat houden....
ijsblokje is wel zo lekker......on the rocks, is jammur, heb je dan gemist
Wie wij?????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wij moeten het maar eens op een zuipe gaan zetten,ben de tel bij het tweede glas al kwijt.![]()
Sluit je aan bij de AA van de Fok MC.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Voordat ik mensen op verkeerde ideeen breng>het< is pas morgen.
![]()
En nu ga ik mijn sapje ook uit de losse pols inschenken.![]()
![]()
Bij het tweede glas whiskey al?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wij moeten het maar eens op een zuipe gaan zetten,ben de tel bij het tweede glas al kwijt.![]()
Ben wel weer driftig aan het tainen,en een goeie wiskey drinkt inderdaad makkelijk weg,is niet zo scherp en alcohol achtig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij het tweede glas whiskey al?
Tijdje terug nog bij een kennis een halve fles leeggeslobbert, wist ik veel dat het een flesje van "maar" 200,- was.Snapte meteen waarom ik die wel lekker vond.
![]()
Ja,goed idee,ik met de glaasjes.Jij met de glaasjes,een bloknoot voor het tellen en een vork voor het aankruisen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wie wij?????![]()
ben de tel niet zo snel kwijt hoor, help ik wel met tellen![]()
Idd niet scherp maar niet alcoholachtig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben wel weer driftig aan het tainen,en een goeie wiskey drinkt inderdaad makkelijk weg,is niet zo scherp en alcohol achtig.
Dus elke keer 4 ineens achterover slaan.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,goed idee,ik met de glaasjes.Jij met de glaasjes,een bloknoot voor het tellen en een vork voor het aankruisen.![]()
Ik bedoel dat je ook goedkopere wiskey's hebt die niet naar in eikenhouten gerijpte wiskey smaken,maar waar de smaak van alcohol de boventoon voert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd niet scherp maar niet alcoholachtig?Was een pittig goedje anders.
Ik hou het verder maar bij raki, ouzo & wodka.Enkel de laatste gemixed met iets anders.
![]()
Dacht eigenlijk alleen bij mij met een vork schrijven,maak ik ook nog kans.Ik 1 drinken,4 aankruisen.jij 4 drinken 1 aankruisen.Strak plan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dus elke keer 4 ineens achterover slaan.....![]()
dat ga je verliezen....
Ouzo is trouwens ook goed te pruimen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd niet scherp maar niet alcoholachtig?Was een pittig goedje anders.
Ik hou het verder maar bij raki, ouzo & wodka.Enkel de laatste gemixed met iets anders.
![]()
Ik heb echt de ballen verstand van whiskey.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je ook goedkopere wiskey's hebt die niet naar in eikenhouten gerijpte wiskey smaken,maar waar de smaak van alcohol de boventoon voert.
Moet trouwens nog wel een fles jenever soldaat maken.![]()
Nee,nee, male & female are equalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk alleen bij mij met een vork schrijven,maak ik ook nog kans.Ik 1 drinken,4 aankruisen.jij 4 drinken 1 aankruisen.Strak plan.![]()
Ouzo is alleen een beetje scherp, degene die in nederland te koop zijn dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ouzo is trouwens ook goed te pruimen.![]()
Hé, ik heb prijs en nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ouzo is alleen een beetje scherp, degene die in nederland te koop zijn dan.
Raki is mooi rond, anijssmaak is niet al te overheersend en het drinkt makkelijker weg, het is alleen wel een klap duurder dan ouzo.![]()
* hollander172 mompelt iets over kutturken en hun kuteconomie....
Waarom niet?Trek ik een rokje aan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee,nee, male & female are equal![]()
we doen niet aan positieve male discrimination![]()
Heb je de keus uit wat ranzige bezigheden exclusief met mij die mijn vriendin vast niet goed gaat keuren..........quote:
Gaan we nu ook al Carnavallenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:08 schreef richardgie het volgende:
![]()
[..]
Waarom niet?Trek ik een rokje aan!
Weet niet,maar ouzo komt nog steeds uit Griekenland.Heb daar ooit eens een fles vandaan gehad! een hele liter.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al Carnavallen?
Ken ut.......is mijn vent ook niet blij meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je de keus uit wat ranzige bezigheden exclusief met mij die mijn vriendin vast niet goed gaat keuren..........![]()
Ja, jij had het over een "rokje aantrekkken"......en carnaval is idd synoniem voor zuipen enquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over zuipen alhoewel carnaval daar wel synoniem voor staat.
![]()
Nee is pas in Februari,maar je kan beter nu alvast en beetje in training gaan met plassen met een rokje aan etc.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al Carnavallen?
Laten we het deze keer houden op je eigen vrije interpretatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ken ut.......is mijn vent ook niet blij mee![]()
wat is de keuze eigenlijk......of heb ik géén keus, dat kan ook natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja, jij had het over een "rokje aantrekkken"......en carnaval is idd synoniem voor zuipen en![]()
En je ging niet neer ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef hollander172 het volgende:
Op vakantie ook nog weleens een raki besteld, "no water sir?" En dan gewoon erbij gaan staan kijken als ik het opdrink.![]()
Schijnt apart te zijn raki zonder water er in of ernaast.
![]()
En proberen in de rij te blijven lopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja, jij had het over een "rokje aantrekkken"......en carnaval is idd synoniem voor zuipen en![]()
Dat biedt perspectief dus.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laten we het deze keer houden op je eigen vrije interpretatie.
Suggesties die ik al eerder heb gedaan hadden maar een zeer beperkt en klein publiek.![]()
Dan hebben jullie toch een ander carnaval dan wij hier.Aan het eind van de avond kan je niks meer,behalve de bestuurder van de paardentram je kaartje laten zien met daarop waar je naar toe moet.quote:
Waarom zou ik?quote:
Raki doet wel gekke dingen met je, ben er nog steeds niet over uit wat het is maar er is iets vreemds met dat spul aan de hand.quote:Weet nog wel van zo een 'moslim' uit mijn klas op onze Turkije reis dat ie het had over het mengen van dat spul met water. En dat het anders te sterk was ofzo. Die hebben we vervolgens met wat niet drinkersover de gangen van het hotel gesleept
Die heeft het volgens mij ook puur gedronken
Ik sta open voor suggesties.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dat biedt perspectief dus.....
Toch nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan hebben jullie toch een ander carnaval dan wij hier.
Ik sta ook open voor suggestiesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik sta open voor suggesties.
Doe eens gek, alsof je al in de carnavalsfeer bent enzo.![]()
Ben al een keer het hele dorp door gedwaald.Zijn gelukkig maar twee straten,maar wat staan er dan ineens veel huizen zeg,en allemaal met het zelfde nummer waar jij ook woont.quote:
Geef maar aan wanneer ik een suggestie moet geven, fantasie genoeg maar dat weten de anderen hier inmiddels ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor suggesties![]()
de eerste suggestie is, ik duik nu m'n bedje in, want het was gisturu errug laat, maarre....wordt vervolgd
![]()
En nou ga je toch maar weer rukkuh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Goh.. ik lag relaxed Herbie Reloaded te kijken vanuit bed. Na ruim een uur kijken kom ik er achter dat het eigenlijk toch wel een kinderfilm is![]()
Nee ik denk dat ik zo maar naar bed ga.. morgen weer werkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En nou ga je toch maar weer rukkuh?![]()
Alcoholisten MC deel 1![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef Roellio het volgende:
Jezus wat een pleuris-lelijke bank!
Die bank is in z'n eentje in staat om élk willekeurig interieur volledig te verpesten!
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef Brighteyes het volgende:Thanks! Dit sterkt mij in het voornemen hem te gaan kopen!
Ik was overigens stomverbaasd dat stinkie hem ook leuk vond. Maar goed, die is hardstikke kleurenblind, die denkt waarschijnlijk dat hij een grijs gestreepte bank koopt.![]()
All alone dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:59 schreef stinkie het volgende:
nope, met motor
Wel sneuquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:53 schreef stinkie het volgende:
Zo, op naar Schijndel
Het is hier kurk droog hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh, het giet, dus je gaat met de auto
"No fading, minimal..........in wet weather"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Hebben.![]()
![]()
[afbeelding]
Carbone Lorraine remblokken.
En de 3 maanden dat ik nu stil sta moet ik weer in de winter inhalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
"No fading, minimal..........in wet weather"
ken je nu wel gebruiken met dat ruk weer![]()
Word je daar nie helemaal depri vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de 3 maanden dat ik nu stil sta moet ik weer in de winter inhalen.![]()
In opvolging van gisteren: nog meer ijsracen.![]()
Nu ondermeer een man met een dikke streetfighter.![]()
Filmpje!![]()
Nee, want het is voor een goed doel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Word je daar nie helemaal depri vandat je 3 maanden niet kan rijden?
Rebbeltjuh gaat vanmiddag zoniet dan toch ff
je mag mijn motor wel even lenen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, want het is voor een goed doel.![]()
Maar als iemand zijn of haar motor even af wilt staan voor een rondje om de kerk dan is dat zeker welkom.![]()
Het duurt allemaal ook langer dan gepland, van origine zouden er andere velgen onder komen en die heb ik al 2 maanden in huis maar die bleken niet pas te maken.![]()
En bij het ophalen blies ik ook nog eens de auto op, dus heb helemaal geen vervoer meer.
Moet vandaag waspoederhebben, sla ik 1 keer per jaar in, maar de super waar ik dat haal zit aan de andere kant van de stad.
En het is nat.![]()
![]()
Daar zou ik me dood op rijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
je mag mijn motor wel even lenen hoor
daarna ben je gelijk van ie SM ziekte af![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Post!
Ik dacht, een brief .. openmaken of niet..zal wel een afwijzing zijn.
Maar rijksinstantie's werken natuurlijk weer op de trage manier.
Affijn, ze doen nog de moeite van het sturen van de procedure.
Kansloos of niet.![]()
[..]
Ik had de brief ter zijde gelegd als onbelangrijk en slecht nieuws, maar voordat het water kookte toch maar open gemaakt onder het mom van: zal wel tegenvallen.[quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:09 schreef bwt het volgende:
Top.... Feli
![]()
nu de rest van de procedure nog
125r? Ziet er best bij de tijds uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
En Martie, een peuter Blade is meer iets voor mij.![]()
Vraagprijs 1750, heb 1250 geboden. [afbeelding]
[[url=http://img451.imageshack.us/img451/4755/motor29jc.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img451.imageshack.us/img451/1914/motor18by.th.jpg]afbeelding][/URL]
Gefeliciteerd,de eerste slag heb je al binnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had de brief ter zijde gelegd als onbelangrijk en slecht nieuws, maar voordat het water kookte toch maar open gemaakt onder het mom van: zal wel tegenvallen.[
Waarom sturen ze anders een brief.![]()
Maar beter begin ik als assistent bij een goede reclamefotograaf, is minder zelfstandig, maar wel vrijer, leerzamere, en euh drukker.![]()
Dit weekend maar eens verder spitten, oude collega's inschakelen, websites afstruinen.
Ik voel de mogelijkheden om binnen een week te verkassen, maar theorie en praktijk ontlopen mekaar nog wel eens.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
125r? Ziet er best bij de tijds uit
De éérste rondequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had de brief ter zijde gelegd als onbelangrijk en slecht nieuws, maar voordat het water kookte toch maar open gemaakt onder het mom van: zal wel tegenvallen.[
Waarom sturen ze anders een brief.![]()
Maar beter begin ik als assistent bij een goede reclamefotograaf, is minder zelfstandig, maar wel vrijer, leerzamere, en euh drukker.![]()
Dit weekend maar eens verder spitten, oude collega's inschakelen, websites afstruinen.
Ik voel de mogelijkheden om binnen een week te verkassen, maar theorie en praktijk ontlopen mekaar nog wel eens.![]()
Kom maar halen......is wel een eind fietsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, want het is voor een goed doel.![]()
Maar als iemand zijn of haar motor even af wilt staan voor een rondje om de kerk dan is dat zeker welkom.![]()
Het duurt allemaal ook langer dan gepland, van origine zouden er andere velgen onder komen en die heb ik al 2 maanden in huis maar die bleken niet pas te maken.![]()
En bij het ophalen blies ik ook nog eens de auto op, dus heb helemaal geen vervoer meer.
Moet vandaag waspoederhebben, sla ik 1 keer per jaar in, maar de super waar ik dat haal zit aan de andere kant van de stad.
En het is nat.![]()
![]()
Nouja heb me niet verdiept in 125cc machines, niet rekening gehouden met de 4-takt CBR variant. Vraag me wel af wat voor geluid hij heeft in vergelijking met de 2takt broertjes.. bijna hetzelfde?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Wie wil er een GS-500 overnemen?
![]()
Maar kende je hem dan niet.![]()
Je kan hem nieuw kopen onder de 3.000 euro.![]()
GS'je werkt beter op de snelweg. Meer dan 100 km/u moetje niet aanhouden met 9.7 Kw.![]()
Maar ik denk dat ik een motorscooter of iets anders licht en betrouwbaars erbij neem.
Hangt wel af van de woon-werk afstand voor de nabije toekomst.
Maar een voorzichtig bod mag altijd heH.![]()
quote:Op aandringen van mensen die tijdens hun werk gewoon een beetje zitten te forummen, is het icoontje in de taakbalk nu een 'netwerk' icoontje geworden
Zei hij vrolijk in de middagquote:
geen ideequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:43 schreef hicham het volgende:![]()
Eindelijk weer ff kunnen uitslapen
Weet iemand welk bouwjaar Roderick's GS ook al weer is, kan ik hem in de nieuwe OP lijst zetten
Ik heb net breezers ingeslagen, 2 zakken chips (naturel en bbq), 2 verschillende soorten koek en momenteel staat de over op de warmen voor ovenbroodjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Kom maar halen......is wel een eind fietsen![]()
Ach, straks is ie klaar dan heb je wel wat natúúrlijk
Geluid... errrr het is een viertakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja heb me niet verdiept in 125cc machines, niet rekening gehouden met de 4-takt CBR variant. Vraag me wel af wat voor geluid hij heeft in vergelijking met de 2takt broertjes.. bijna hetzelfde?
Ik had het ook nog ff gevraagd aan Fulcrum en Roderick op de meet, omdat ik wou weten of ze precies dezelfde GS hadden. Maar ben alweer wat het antwoord van Roderick wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
geen ideevolgens het GS500 boek wat ik hier heb is de kleur die hij heeft tussen 1990 en 1992 gevoerd
![]()
In het begin censureerde jij nog zo goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb net breezers ingeslagen, 2 zakken chips (naturel en bbq), 2 verschillende soorten koek en momenteel staat de over op de warmen voor ovenbroodjes.
Dus ik rijden, jij (vr)eten en zuipen?![]()
Ik vergeet het steeds, en ik dacht bovendien tot voor kort dat de ramadan maar 1 dag was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef hicham het volgende:
In het begin censureerde jij nog zo goed![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vergeet het steeds, en ik dacht bovendien tot voor kort dat de ramadan maar 1 dag was.![]()
Niet 1/12 van het haar.![]()
![]()
3 uur eten is voor mij al een hele beproeving.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:15 schreef hollander172 het volgende:Dat zou mooi worden, 1 dag vasten en daarna meteen suikerfeest van weet ik veel hoeveel dagen.
![]()
![]()
Ik weet dan weer niet hoelang dat suikerfeest duurt.![]()
Ik heb 4 bréézèrs ingeslagen, je bedoelt mij wel nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Zo weer bijgelezen en wel. Wat een zuperts allemaal gisteravond. Klinkt een beetje als 'dom supe' (hoe je dat dan op z'n Frysk schrijft).![]()
Ramadan is dan ook de naam van een Islamitische maand, en niet de naam van een ritueelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds, en ik dacht bovendien tot voor kort dat de ramadan maar 1 dag was.![]()
![]()
Gewoon 1 dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat zou mooi worden, 1 dag vasten en daarna meteen suikerfeest van weet ik veel hoeveel dagen.
![]()
![]()
Ik weet dan weer niet hoelang dat suikerfeest duurt.![]()
Of juist niet, ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren nog van iemand gehoord:
'Nee wij doen niet aan de Ramadanmaar wel aan het suikerfeest
![]()
'
Tja dan heb je het ook goed voor elkaar.![]()
quote:
Dat het de naam van een maand is wist ik niet, wel dat je niet aan ramadan meedoet maar dat het ramadan is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef hicham het volgende:
Ramadan is dan ook de naam van een Islamitische maand, en niet de naam van een ritueelJe doet ook eigenlijk niet 'aan de Ramadan mee', maar 'je vast in de maand Ramadan'
quote:leermoment
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Vorig jaar is er wel een vent opgepakt die met 170 km/u door de bebouwde kom richting huis reed..
.. hij had zo'n honger door het vasten.![]()
![]()
Lekker weertje daarvoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand nog snel in de buurt van Nunspeet?http://www.stoutecross.nl
Voor welk deel?quote:
Beetje van de zelfkant over het algemeen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:58 schreef hicham het volgende:
Lekker weertje daarvoor
Maar dat schijnen crossers juist leuk te vinden toch, baggeren?
Wat dat betreft hebben wij het helemaal zo slecht nog niet met mister Bombastic a.k.a K. Speequote:France is starting to become very much like Switzerland in respect with their driving laws. Once, France was a paradise for bikers (and cars), since the French only saw the law as a "guideline". That has now changed !! There's a new kid in town; the new Minister of Justice/Security; Nicholas Sarkozy, is TOUGH !!
If you are caught speeding, 30 kph over the posted speed limit, you automatically loose your license for 3 (THREE) years !! If you are caught doing 50 kph over the limit, you'll get 6 (SIX) months jail time. If you're caught a second time, you'll go to jail for 3 years !
And to enforce this, the police force is being equipped with 1,000's of laser radars. Where last year there where maybe 1,000 radars in all of France, now there will be 10,000's of them.
Biking rules are also being tightened up. Bikes are no longer allowed to lane split (lane filtering). They are also not allowed to park on the sidewalk. Noisy bikes will be specifically sought out and removed from circulation.
Niet echt weinig zeg maarquote:Power output 62,5 kW (85 hp) at 6000 rpm - max torque 104 Nm at 4000 rpm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |