quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef Roellio het volgende:
Jezus wat een pleuris-lelijke bank!
Die bank is in z'n eentje in staat om élk willekeurig interieur volledig te verpesten!
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef Brighteyes het volgende:Thanks! Dit sterkt mij in het voornemen hem te gaan kopen!
Ik was overigens stomverbaasd dat stinkie hem ook leuk vond. Maar goed, die is hardstikke kleurenblind, die denkt waarschijnlijk dat hij een grijs gestreepte bank koopt.![]()
All alone dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:59 schreef stinkie het volgende:
nope, met motor
Wel sneuquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:53 schreef stinkie het volgende:
Zo, op naar Schijndel
Het is hier kurk droog hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh, het giet, dus je gaat met de auto
"No fading, minimal..........in wet weather"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Hebben.![]()
![]()
[afbeelding]
Carbone Lorraine remblokken.
En de 3 maanden dat ik nu stil sta moet ik weer in de winter inhalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
"No fading, minimal..........in wet weather"
ken je nu wel gebruiken met dat ruk weer![]()
Word je daar nie helemaal depri vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de 3 maanden dat ik nu stil sta moet ik weer in de winter inhalen.![]()
In opvolging van gisteren: nog meer ijsracen.![]()
Nu ondermeer een man met een dikke streetfighter.![]()
Filmpje!![]()
Nee, want het is voor een goed doel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Word je daar nie helemaal depri vandat je 3 maanden niet kan rijden?
Rebbeltjuh gaat vanmiddag zoniet dan toch ff
je mag mijn motor wel even lenen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, want het is voor een goed doel.![]()
Maar als iemand zijn of haar motor even af wilt staan voor een rondje om de kerk dan is dat zeker welkom.![]()
Het duurt allemaal ook langer dan gepland, van origine zouden er andere velgen onder komen en die heb ik al 2 maanden in huis maar die bleken niet pas te maken.![]()
En bij het ophalen blies ik ook nog eens de auto op, dus heb helemaal geen vervoer meer.
Moet vandaag waspoederhebben, sla ik 1 keer per jaar in, maar de super waar ik dat haal zit aan de andere kant van de stad.
En het is nat.![]()
![]()
Daar zou ik me dood op rijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
je mag mijn motor wel even lenen hoor
daarna ben je gelijk van ie SM ziekte af![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Post!
Ik dacht, een brief .. openmaken of niet..zal wel een afwijzing zijn.
Maar rijksinstantie's werken natuurlijk weer op de trage manier.
Affijn, ze doen nog de moeite van het sturen van de procedure.
Kansloos of niet.![]()
[..]
Ik had de brief ter zijde gelegd als onbelangrijk en slecht nieuws, maar voordat het water kookte toch maar open gemaakt onder het mom van: zal wel tegenvallen.[quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:09 schreef bwt het volgende:
Top.... Feli
![]()
nu de rest van de procedure nog
125r? Ziet er best bij de tijds uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
En Martie, een peuter Blade is meer iets voor mij.![]()
Vraagprijs 1750, heb 1250 geboden. [afbeelding]
[[url=http://img451.imageshack.us/img451/4755/motor29jc.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img451.imageshack.us/img451/1914/motor18by.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |