Gefeliciteerd,de eerste slag heb je al binnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had de brief ter zijde gelegd als onbelangrijk en slecht nieuws, maar voordat het water kookte toch maar open gemaakt onder het mom van: zal wel tegenvallen.[
Waarom sturen ze anders een brief.![]()
Maar beter begin ik als assistent bij een goede reclamefotograaf, is minder zelfstandig, maar wel vrijer, leerzamere, en euh drukker.![]()
Dit weekend maar eens verder spitten, oude collega's inschakelen, websites afstruinen.
Ik voel de mogelijkheden om binnen een week te verkassen, maar theorie en praktijk ontlopen mekaar nog wel eens.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
125r? Ziet er best bij de tijds uit
De éérste rondequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had de brief ter zijde gelegd als onbelangrijk en slecht nieuws, maar voordat het water kookte toch maar open gemaakt onder het mom van: zal wel tegenvallen.[
Waarom sturen ze anders een brief.![]()
Maar beter begin ik als assistent bij een goede reclamefotograaf, is minder zelfstandig, maar wel vrijer, leerzamere, en euh drukker.![]()
Dit weekend maar eens verder spitten, oude collega's inschakelen, websites afstruinen.
Ik voel de mogelijkheden om binnen een week te verkassen, maar theorie en praktijk ontlopen mekaar nog wel eens.![]()
Kom maar halen......is wel een eind fietsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, want het is voor een goed doel.![]()
Maar als iemand zijn of haar motor even af wilt staan voor een rondje om de kerk dan is dat zeker welkom.![]()
Het duurt allemaal ook langer dan gepland, van origine zouden er andere velgen onder komen en die heb ik al 2 maanden in huis maar die bleken niet pas te maken.![]()
En bij het ophalen blies ik ook nog eens de auto op, dus heb helemaal geen vervoer meer.
Moet vandaag waspoederhebben, sla ik 1 keer per jaar in, maar de super waar ik dat haal zit aan de andere kant van de stad.
En het is nat.![]()
![]()
Nouja heb me niet verdiept in 125cc machines, niet rekening gehouden met de 4-takt CBR variant. Vraag me wel af wat voor geluid hij heeft in vergelijking met de 2takt broertjes.. bijna hetzelfde?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Wie wil er een GS-500 overnemen?
![]()
Maar kende je hem dan niet.![]()
Je kan hem nieuw kopen onder de 3.000 euro.![]()
GS'je werkt beter op de snelweg. Meer dan 100 km/u moetje niet aanhouden met 9.7 Kw.![]()
Maar ik denk dat ik een motorscooter of iets anders licht en betrouwbaars erbij neem.
Hangt wel af van de woon-werk afstand voor de nabije toekomst.
Maar een voorzichtig bod mag altijd heH.![]()
quote:Op aandringen van mensen die tijdens hun werk gewoon een beetje zitten te forummen, is het icoontje in de taakbalk nu een 'netwerk' icoontje geworden
Zei hij vrolijk in de middagquote:
geen ideequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:43 schreef hicham het volgende:![]()
Eindelijk weer ff kunnen uitslapen
Weet iemand welk bouwjaar Roderick's GS ook al weer is, kan ik hem in de nieuwe OP lijst zetten
Ik heb net breezers ingeslagen, 2 zakken chips (naturel en bbq), 2 verschillende soorten koek en momenteel staat de over op de warmen voor ovenbroodjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Kom maar halen......is wel een eind fietsen![]()
Ach, straks is ie klaar dan heb je wel wat natúúrlijk
Geluid... errrr het is een viertakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja heb me niet verdiept in 125cc machines, niet rekening gehouden met de 4-takt CBR variant. Vraag me wel af wat voor geluid hij heeft in vergelijking met de 2takt broertjes.. bijna hetzelfde?
Ik had het ook nog ff gevraagd aan Fulcrum en Roderick op de meet, omdat ik wou weten of ze precies dezelfde GS hadden. Maar ben alweer wat het antwoord van Roderick wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
geen ideevolgens het GS500 boek wat ik hier heb is de kleur die hij heeft tussen 1990 en 1992 gevoerd
![]()
In het begin censureerde jij nog zo goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb net breezers ingeslagen, 2 zakken chips (naturel en bbq), 2 verschillende soorten koek en momenteel staat de over op de warmen voor ovenbroodjes.
Dus ik rijden, jij (vr)eten en zuipen?![]()
Ik vergeet het steeds, en ik dacht bovendien tot voor kort dat de ramadan maar 1 dag was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef hicham het volgende:
In het begin censureerde jij nog zo goed![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vergeet het steeds, en ik dacht bovendien tot voor kort dat de ramadan maar 1 dag was.![]()
Niet 1/12 van het haar.![]()
![]()
3 uur eten is voor mij al een hele beproeving.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:15 schreef hollander172 het volgende:Dat zou mooi worden, 1 dag vasten en daarna meteen suikerfeest van weet ik veel hoeveel dagen.
![]()
![]()
Ik weet dan weer niet hoelang dat suikerfeest duurt.![]()
Ik heb 4 bréézèrs ingeslagen, je bedoelt mij wel nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Zo weer bijgelezen en wel. Wat een zuperts allemaal gisteravond. Klinkt een beetje als 'dom supe' (hoe je dat dan op z'n Frysk schrijft).![]()
Ramadan is dan ook de naam van een Islamitische maand, en niet de naam van een ritueelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds, en ik dacht bovendien tot voor kort dat de ramadan maar 1 dag was.![]()
![]()
Gewoon 1 dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat zou mooi worden, 1 dag vasten en daarna meteen suikerfeest van weet ik veel hoeveel dagen.
![]()
![]()
Ik weet dan weer niet hoelang dat suikerfeest duurt.![]()
Of juist niet, ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren nog van iemand gehoord:
'Nee wij doen niet aan de Ramadanmaar wel aan het suikerfeest
![]()
'
Tja dan heb je het ook goed voor elkaar.![]()
quote:
Dat het de naam van een maand is wist ik niet, wel dat je niet aan ramadan meedoet maar dat het ramadan is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef hicham het volgende:
Ramadan is dan ook de naam van een Islamitische maand, en niet de naam van een ritueelJe doet ook eigenlijk niet 'aan de Ramadan mee', maar 'je vast in de maand Ramadan'
quote:leermoment
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Vorig jaar is er wel een vent opgepakt die met 170 km/u door de bebouwde kom richting huis reed..
.. hij had zo'n honger door het vasten.![]()
![]()
Lekker weertje daarvoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand nog snel in de buurt van Nunspeet?http://www.stoutecross.nl
Voor welk deel?quote:
Beetje van de zelfkant over het algemeen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:58 schreef hicham het volgende:
Lekker weertje daarvoor
Maar dat schijnen crossers juist leuk te vinden toch, baggeren?
Wat dat betreft hebben wij het helemaal zo slecht nog niet met mister Bombastic a.k.a K. Speequote:France is starting to become very much like Switzerland in respect with their driving laws. Once, France was a paradise for bikers (and cars), since the French only saw the law as a "guideline". That has now changed !! There's a new kid in town; the new Minister of Justice/Security; Nicholas Sarkozy, is TOUGH !!
If you are caught speeding, 30 kph over the posted speed limit, you automatically loose your license for 3 (THREE) years !! If you are caught doing 50 kph over the limit, you'll get 6 (SIX) months jail time. If you're caught a second time, you'll go to jail for 3 years !
And to enforce this, the police force is being equipped with 1,000's of laser radars. Where last year there where maybe 1,000 radars in all of France, now there will be 10,000's of them.
Biking rules are also being tightened up. Bikes are no longer allowed to lane split (lane filtering). They are also not allowed to park on the sidewalk. Noisy bikes will be specifically sought out and removed from circulation.
Niet echt weinig zeg maarquote:Power output 62,5 kW (85 hp) at 6000 rpm - max torque 104 Nm at 4000 rpm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |