Absoluut niet waar.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
genetica is gewoon een smoes.
Nouja eigenlijk is de oefening niet zo erg moeilijk, maar je verkloot je rug als je je rug niet hol houdt. Nu lijkt dat niet zo lastig, maar veel mensen hebben moeite om hun rug hol te houden en weten niet hoe ze hun bekken moeten kantelen. Dit is wel te leren en na enige oefening kan iedereen het, maar je moet het wel even weten.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef Semargofni het volgende:
Wil eigenlijk weer gaan trainen, ook al is het thuis heb alle spullen ervoor dus... Nu doe ik al aan bankdrukken, squatten deed ik eerst ook. Maar nu wil ik ook gaan deadliften. Kan ik dit zonder begleiding doen? Heb wel een redelijk goed boek met veel oefeningen erin (Krachttraining, een anatomische benadring door Frédéric Delavier) waarin die uitvoerig behandeld word maar ben toch nog een beetje huiverig...
Juist!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Absoluut niet waar.
Alles valt of staat met je genetische aanleg. Je kan door te focussen op bepaalde spiergroepen wel de verhouding aardig rechttrekken, maar zwakke punten zullen in verhouding altijd zwakke punten blijven.
Of denk je dat een Marcus Ruhl niet weet hoe hij zijn triceps moet trainen?
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef Mr.J het volgende:
Absoluut niet waar.
Alles valt of staat met je genetische aanleg. Je kan door te focussen op bepaalde spiergroepen wel de verhouding aardig rechttrekken, maar zwakke punten zullen in verhouding altijd zwakke punten blijven.
Of denk je dat een Marcus Ruhl niet weet hoe hij zijn triceps moet trainen?
In verhouding veel. Zoek nog maar eens goed naar foto's en probeer dan niet 1tje te posten waar het net niet duidelijk opstaat om je gelijk te halen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat is er mis met zijn triceps? als je de achterliggende spiergroep maar op een juiste manier aanpakt zal ie echt wel groeien. gewoon dingen om blijven gooien en blijven uitproberen.
Ik hoop wel dat je de arm oefeningen na de borst/rug oefeningen doet?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:10 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben pas begonnen met 'bodybuilding' en heb na een aantal weken een schema gekregen, is het een goed schema? (Ik ga natuurlijk uit van wel)
1.
TRICEPS: Push down / French press / Zittend Extension
BORST: Bankdrukken / Schuindrukken / Flys / Dippen
2.
BICEPS: Haltercurl / Scottcurl / Concent. curl
RUG: Roeien / Pulldown / Double Roeien /Romanchair
3. Benen etc.: Kniebuigen / Legg ext. / Legcurl / Kuiten
SCHOUDERS: Nekdrukken / Bent over / Lateral / Shrugs
En dan kan ik zelf nog kiezen wanneer ik buikoefening doe. Welke oefening kan ik daar het best voor doen?
Uhm, Ik doe bijvoorbeeld op dag 1. Die 1ste oefeningen. Dan de volgende keer 2 en dan weer 3 en dan begin ik weer met 1.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je de arm oefeningen na de borst/rug oefeningen doet?
Armen altijd als laatste doen, want als je triceps al uitgeput zijn kan je niet echt hard gaan voor je borst. Zie de borst training als een goede opwarmer voor de triceps om het daarna af te makenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Uhm, Ik doe bijvoorbeeld op dag 1. Die 1ste oefeningen. Dan de volgende keer 2 en dan weer 3 en dan begin ik weer met 1.
Ik zal het morgen proberen. Bedankt![]()
Ja, ik begin altijd met de triceps en dan met de armen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef frenkck het volgende:
[..]
Armen altijd als laatste doen, want als je triceps al uitgeput zijn kan je niet echt hard gaan voor je borst. Zie de borst training als een goede opwarmer voor de triceps om het daarna af te maken.
ik heb alleen the unbelievable ronny cooleman. maar ik bedoel nog markus ruhl made in germany heet ie geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef Mr.J het volgende:
Ongeveer 1100kg ja (2300 pound).
The Cost of Redemption op 1 uur, 18 minuten en 38 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |