quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Wat doe je hier?quote:
*huppelt*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geilen![]()
Weet namelijk dat hier een onwijs lekker ding rondhuppelt![]()
woeiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*Heeft besloten na een kijkje in fobo dat dat mag![]()
Jajajaja KS. hahahahquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geilen![]()
Weet namelijk dat hier een onwijs lekker ding rondhuppelt![]()
Yup.quote:
Zulks kan mij geen olifantenreet schelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is leuk en aardig, maar moet je dat nou zo duidelijk laten blijken??
Teruggelezen en even markeren tot waar ik geweest benquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Zulks kan mij geen olifantenreet schelen.
Daar word je gelukkiger van??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Teruggelezen en even markeren tot waar ik geweest ben
Ik lees [BeF] altijd terug, 't is een gewoontequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar word je gelukkiger van??
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik lees [BeF] altijd terug, 't is een gewoonte
Als ik het niet doe ben ik bang dat ik wat mis ofzo
De andere kant op, schijnt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:54 schreef GoLLeM het volgende:
Waar is het Guns, God & Government?
Ik ha dom 9 uur op gemoeten om op mijn broertje te passenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:03 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik ha dom 9 uur op gemoeten om op mijn broertje te passen
Gelukkig had ik het aan zien komen en sliep ik bij betreffende broertje (en gezamenlijke vader) thuis. Hij heeft me nit wakker gemaakt.
Ik ben benieuwd of ik nog geld krijg idd. Ik ben tenslotte wel aanwezig geweest voor als er wat zou gebeuren. Ik merk het vanzelf wel... de helft zou ook okay zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Is dit een vorm van slapend rijk worden of word je niet betaald?
Ik zit met het zelfde... maar dan werkstukken ipv lerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:13 schreef jackson het volgende:
Holy! Bijna weekend (Al 1,5 week vakantie geeft maargoed)
Misschien eens tijd om te beginnen met leren..... *zucht*
Was me even niet meer van een vraag bewustquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:09 schreef GoLLeM het volgende:
Ik heb trouwens nog geen antwoord op de vraag van vannacht
Ik begin gewoon heel ruim en dan steeds een categorie wegstrepen... ik gok dat je tussen de 20 en 30 bent
Ik kan dan ook absoluut niks baseren op je fotoboek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Was me even niet meer van een vraag bewust
Maar je neemt de marge inderdaad erg ruim!
+2 ontwijkend antwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk expres te hoog gaan en blijven gokken, dan kom ik er vanzelf achter wanneer de reacties minder fel wordenquote:
wiewatwaarneer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
Stelletje spammerts.
Lijkt me op zich een prima methode, maar nu je er zo open en bloot voor uitkomt, gaat ze er natuurlijk niet op in. Klote vrouwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk expres te hoog gaan en blijven gokken, dan kom ik er vanzelf achter wanneer de reacties minder fel worden
Had ik maar werkstukken.... maargoed... het zal wel weer goedkomen ooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:14 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik zit met het zelfde... maar dan werkstukken ipv leren
geen zin!
Je komt echt aandacht te kortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
Stelletje spammerts.
Hoi!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met ballen, ja, maar omdat nu gelijk kloten te noemen... Zo laag hangen ze ook weer nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een prima methode, maar nu je er zo open en bloot voor uitkomt, gaat ze er natuurlijk niet op in. Klote vrouwen
Gelukkig... moet nog eten zo namelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met ballen, ja, maar omdat nu gelijk kloten te noemen... Zo laag hangen ze ook weer niet![]()
Laten we de leeftijdskwestie dan maar achter wege laten en het gewoon gezellig houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met ballen, ja, maar omdat nu gelijk kloten te noemen... Zo laag hangen ze ook weer niet![]()
Niet mee eens.... ze mot et vertellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:32 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Laten we de leeftijdskwestie dan maar achter wege laten en het gewoon gezellig houden
Dat zegt op zich ook weer wat over je leeftijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
Stelletje spammerts.
Klein beetje dan... dat ze geen 50+ is misschien...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zegt op zich ook weer wat over je leeftijd
Ik ben geen 40+, dus 50+ red ik ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Klein beetje dan... dat ze geen 50+ is misschien...
*mompelt er geile snol achteraan*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* hand geeft en zegt: "Hallo, ik ben Vikingsmeisje"
Ik ben Jackson Claxonquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* hand geeft en zegt: "Hallo, ik ben Vikingsmeisje"
wel 30+ dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+, dus 50+ red ik ook niet![]()
Boven de 30 magquote:
Voor jou misschien, mij is het net iets teveel van het goedequote:
Jij begon over heel erg open staan en 'oud genoeg voor heftige sex' gisteravondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zei Vikingsmeisje, geen Vikingssletje![]()
Gamma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Klein beetje dan... dat ze geen 50+ is misschien...
Heb nog wel een oma voor jequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:48 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Voor jou misschien, mij is het net iets teveel van het goede
hoewel... op een oude fiets moet je het leren
Ja... lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb nog wel een oma voor jedie lust wel een jong blaadje!
Dus als je van heftige sex houdt ben je een slet??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:00 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Jij begon over heel erg open staan en 'oud genoeg voor heftige sex' gisteravond
Lijkt me niet hehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus als je van heftige sex houdt ben je een slet??
Wel als je aan zomaar een user op een forum zulke opmerkingen maaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus als je van heftige sex houdt ben je een slet??
Vond het wel een stoere binnenkomer, en blijkbaar heeft ie indruk gemaakt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:13 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Wel als je aan zomaar een user op een forum zulke opmerkingen maakt
ben alweer terug... er was niks lekkers. Ik ga zo wel bij m'n moeder thuis de kast leeg snaaienquote:
Dat welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vond het wel een stoere binnenkomer, en blijkbaar heeft ie indruk gemaakt...
Tis mij ook wat te oud... maar voor de hobby mag het hehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:48 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Voor jou misschien, mij is het net iets teveel van het goede
hoewel... op een oude fiets moet je het leren
*heers en vernietig*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:14 schreef GoLLeM het volgende:
Ik zit je toch ook maar wat te pesten vikingsmeisje...
niet boos worden hoor!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vond het wel een stoere binnenkomer, en blijkbaar heeft ie indruk gemaakt...
hihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*heers en vernietig*
Maar ik vind jou veel te leuk dus ik hou me in
Lief van je... het is druk hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dat wel
(ik zal even stoppen met reageren, je loopt een aantal reacties achter)
Hihi... word ook wel schattig gevonden. En het is cool om te zeggen als man. Retromannen ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oef, dit valt weer tegen.. mannen die hihi zeggen, je bent toch geen nicht??
ik heb zelf nog ergens een klaagtopic over mannen die hihi zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oef, dit valt weer tegen.. mannen die hihi zeggen, je bent toch geen nicht??
ik zocht ook alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:30 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik heb zelf nog ergens een klaagtopic over mannen die hihi zeggen
ik vond het gewoon een gepaste opmerking
ajuusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef jackson het volgende:
Ik ben niet echt in beeld..... dus de groeten allemaal
sorry schat..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef jackson het volgende:
Ik ben niet echt in beeld..... dus de groeten allemaal
Uiteindelijk valt dat best mee... je moet gewoon nog even aan het tempo wennenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lief van je... het is druk hier
Kus maakt een hoop goedquote:
Ze bedoelt op haar werk denk ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat best mee... je moet gewoon nog even aan het tempo wennen
owja niet iedereen heeft nu vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze bedoelt op haar werk denk ofzo
Had er nog twee op msn bij, éen die me telkens mailde, het GGT wil ook nog aandacht en ik wilde die kanjer met die heerlijke stem even wakker bellen.. Ja, dan ligt het tempo bij mij even wat lager..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat best mee... je moet gewoon nog even aan het tempo wennen
Dit is trouwens nog geen kwart van het tempo dat de eerste 100 topics van deze reeks hadden
Dan vulden we een topic in een kwartier ofzo
Jah okquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had er nog twee op msn bij, éen die me telkens mailde, het GGT wil ook nog aandacht en ik wilde die kanjer met die heerlijke stem even wakker bellen.. Ja, dan ligt het tempo bij mij even wat lager..
Grote meidquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kan heus wel voor haarzelf praten![]()
Heejquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey mede[BeF]ers.. Daar ben ik weer.
.
heyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey mede[BeF]ers.. Daar ben ik weer.
.
hey cutiequote:
*dikke smakkert geeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* voelt haar boosheid bijna wegglijden
Holyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
KS en Vikingmeisje hebben samen de volgende befmeet?
[afbeelding]..
Ik moest ook lachen.quote:
Glimlachje hierzoquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
KS en Vikingmeisje hebben samen de volgende befmeet?
[afbeelding]..
Nee, niet die!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pas op jijOf ik stuur die ene collega op je af
![]()
Ja.... maar daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, wat doen jullie geschokt... Mankeert er wat aan mij![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.... maar daar laat ik me niet over uit![]()
Ook dat ben ik op z'n tijdquote:
Je bent stiekem toch heel aardigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef GoLLeM het volgende:
Graag gedaan hoor. Maar de rest is ook welkom
okey, is genoteerd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:08 schreef GoLLeM het volgende:
Hoezo stiekem>? Ik ben heel lief hoor
maare, wat is er met die ene collega?
op mijn rechterdijbeen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef GoLLeM het volgende:
Waar?
Noteren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
op mijn rechterdijbeen...
waar heb je het over?
Nou dag dan maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef GoLLeM het volgende:
Ik ben dr weer vandoor. deze pc is te traag om te fokken
Meeste mensen schrijven op hun buik ofzo toch!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan had ik het dus wel goed...
Daar heb ik de laatste tijd iets te vaak wat op kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meeste mensen schrijven op hun buik ofzo toch!
Ik zou toch voor papier kiezen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meeste mensen schrijven op hun buik ofzo toch!
En dat raakt ze niet kwijt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe papieren ondergoed aan dan.
Is ze zo makkelijk dan?quote:
Ah, 'nough said.quote:
Hehe, mijn dank is groot! Enne ... met bef plezier lukt wel! Alleen niet vanaaf, want de vrouw is de deur uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi broer van cerror, leuke keuze die nickname die cerror je gaf..
Veel [BeF] plezier.
Welkom en dergelijke, 14.skol!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef Carnagath het volgende:
Een goedenavond ... weet niet of je ergens een introductie topic heb, maar mn broer zei me laatst dat ik t hier kon doen!
Dus ... die broer (eigenlijk is hij 2 jaar jonger ...) is Cerror ... hier al wel bekend dacht ik zo. Had een aantal dagen geleden al een account aangemaakt, maar die naam beviel me niets (vleselijk_overblijfsel), dus ben ik maar op mn oude vertrouwde nick geregistreerd ...
Enniewees ... ik rook even verder en ga verder aan mn 14.gif ... skol!
Woord omhoog, neger!quote:
Hee, dit is een topic met voornamelijk kansloze singles, dus ga ons niet met je vleselijke genoegens de ogen uitsteken jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Hehe, mijn dank is groot! Enne ... met bef plezier lukt wel! Alleen niet vanaaf, want de vrouw is de deur uit
Je weet toch.quote:
Wat een lul he, ik mag cerror veel meer.quote:[..]
Hee, dit is een topic met voornamelijk kansloze singles, dus ga ons niet met je vleselijke genoegens de ogen uitsteken ja
Dat zou ik dan doen met een bot aardappelschilmesje maar goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef rompompom het volgende:
Hee, dit is een topic met voornamelijk kansloze singles, dus ga ons niet met je vleselijke genoegens de ogen uitsteken ja
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je weet toch..
[..]
Wat een lul he, ik mag cerror veel meer..
Jah, die zit tenminste depressief aan de Hollandiaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo maak je vriendenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:26 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Dat zou ik dan doen met een bot aardappelschilmesje maar goedMijn excuses .... biertje?!
quote:
Absoluut kansloosquote:
Hij is nog single?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je weet toch..
[..]
Je leert snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vrienden.. van die dingen die over de vloer komen, het dan een meet noemen en hollandia en tequilla zuipen?
Nee, die maak je met een zelbouwpakket van Smith & Wessonquote:
Och, hij heeft zo z'n momnetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Nee, die maak je met een zelbouwpakket van Smith & Wesson
Maar graag gedaan hoor! Ik zit nu trouwens ook aan de hollandia, maar ben niet depressief. Is die cerror klootviool zo ongelukkig dan?
Voor zover ik weet is ie t wel ... hij woont al een paar weken bij me en nog nooit een mokkel over de vloer ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
D'r is er maar één zijn er maar twee die daar op kunnen antwoorden.
Ey taalneuker.. momneten? Wat zijn dat? De moeders van magneten?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey taalneuker.. momneten? Wat zijn dat? De moeders van magneten?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef Carnagath het volgende: skol!
Ach.. wat taaltering eroverheen and it's party all around...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef Carnagath het volgende:
[..]
![]()
Juist ... ach, typtyfus heerst sinds internet populair werd ... nog steeds geen remedie tegen!
Iets/iemand anders dan taal krijg ik niet voor elkaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey taalneuker.. momneten? Wat zijn dat? De moeders van magneten?![]()
![]()
What else is new..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iets/iemand anders dan taal krijg ik niet voor elkaar
+2 scherpquote:
Typefouten, het overkomt de bestequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. wat taaltering eroverheen and it's party all around...
Neem een hollandia!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iets/iemand anders dan taal krijg ik niet voor elkaar
Ik denk dat ie meer iets vleselijks bedoelt...quote:
Dat woord heb ik wel eens gebruikt bij een vertaling..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehm... We hebben een groot probleem met het onderwaterpositionerings systeem.
Niet eentje die ademtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer iets vleselijks bedoelt...
Zeg hans, heb jij eigenlijk huisdieren?
Ah, misschien kun je ons wel helpen dan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat woord heb ik wel eens gebruikt bij een vertaling..
quote:
Ehmm.. nee..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, misschien kun je ons wel helpen dan!
Een hartslag maakt het wel af op zichquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet nodig.. of wel?
Tsssk!quote:[..]
Ehmm.. nee..
Goh.. is het bij jou zo snel gebeurd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een hartslag maakt het wel af op zich
Over vlees en huisdieren gesproken ... even kijken of die van mij vreten nodig hebben!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer iets vleselijks bedoelt...
Zeg hans, heb jij eigenlijk huisdieren?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh.. is het bij jou zo snel gebeurd?
Nou snap ik waarom meer dan taal niet voor elkaar krijgt...
Die fretten toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Over vlees en huisdieren gesproken ... even kijken of die van mij vreten nodig hebben!![]()
Sorry.. ik wist niet dat het zo gevoelig lag...quote:
Wat zijn dat voor roofdieren danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Over vlees en huisdieren gesproken ... even kijken of die van mij vreten nodig hebben!![]()
Nee, daar ben ik nogal gevoelig voor inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. ik wist niet dat het zo gevoelig lag...
Maar over gevoeligheid moeten we het met jou ook maar niet hebben dan he?![]()
Zie antwoord Jantjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor roofdieren dan
Zo te horen ben je overal gevoelig voor.. mijnheer de huisdierlover...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nogal gevoelig voor inderdaad
Tof.. ik wist het nog wel..quote:
quote:
En als t nou expres zo bedoeld was?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nu nooit meer over mijn typefouten mekken
Tsja, ik kan het gewoon enorm goed vinden met al die stofmijtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo te horen ben je overal gevoelig voor.. mijnheer de huisdierlover...
Tja.. dat dat dan ook de enige wezens zijn die er wél wat van voelen bij jou...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, ik kan het gewoon enorm goed vinden met al die stofmijten
Dan geloof ik daar geen ene bips vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef Carnagath het volgende:
[..]
En als t nou expres zo bedoeld was?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. dat dat dan ook de enige wezens zijn die er wél wat van voelen bij jou...![]()
![]()
Sorry..
hehe ... was eigenlijk dus een gruwelijke typo .... pies man!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]Kan me niet schelen van wie je een broer bent.. STERF WERKELIJK GRUWELIJK
![]()
Geslacht: vrouwelijk.. dank u wel...
Vet, drinken ze ook bier? En frituur je hun vlees?quote:
Hahaha.. ach dat is iets dat iedereen hier wel eens naar z'n hoofd heeft gehad van mij hoor..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef Carnagath het volgende:
[..]
hehe ... was eigenlijk dus een gruwelijke typo .... pies man! http://img.photobucket.com/albums/v355/Carnagath/Zooi/ik-tony.jpg
Zoiets dacht ik al ... die typo is belacheloos snel gemaakt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ach dat is iets dat iedereen hier wel eens naar z'n hoofd heeft gehad van mij hoor..![]()
die foto!
Neem het effe sereneus ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef Carnagath het volgende:
[..]
hehe ... was eigenlijk dus een gruwelijke typo .... pies man! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ... die typo is belacheloos snel gemaakt!
En die foto is ik ABSOLUUT niet .... *ahem*![]()
Ik hap snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem het effe sereneus ofzo
Toffe foto trouwens
Als je er meer kwijt wilt, moet je effe een fotoboek aanmaken
Die "quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
(wat was het toch makkelijk toen mn ava nog uit rare plaatjes van mij bestond.. *zucht*....)
Eventjes resizen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:12 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Ik hap snel
En die had ik al aangemaakt ... maar ze wouden mn default pic niet aannemen ... bastardos!![]()
Ja, dat doe je zelf natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach.. zolang mensen niet in die typo gaan geloven vind ik het prima..
(wat was het toch makkelijk toen mn ava nog uit rare plaatjes van mij bestond.. *zucht*....)Alleen bij moppen die over "Jantje" gaan lees ik wel vaak "Janetje"
Hmm.. zal ik die er maar weer inzetten dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die "" avatar was veel vetter dan die je nu hebt!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:12 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Ik hap snel
En die had ik al aangemaakt ... maar ze wouden mn default pic niet aannemen ... bastardos!![]()
Whehehe!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. zolang mensen niet in die typo gaan geloven vind ik het prima..
(wat was het toch makkelijk toen mn ava nog uit rare plaatjes van mij bestond.. *zucht*....)Alleen bij moppen die over "Jantje" gaan lees ik wel vaak "Janetje"
Wieso nicht? Te groot?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:12 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Ik hap snel
Al gedaan ... onder 100 kb en binnen 200 breed of 300 hoog ...quote:
Het is gewoon een verkleining van mn eigen naamquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Ja, dat doe je zelf natuurlijkMaarja ... wat wil je, met zo'n nickname
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. zal ik die er maar weer inzetten dan?
Ja, ik kreeg een hoop "Wat heb jij toch een grafkop" reacties naar m'n kop.quote:[..]Niet doen.. vooral niet op opmerkingen hier in ONZ..
En wat rompompom zegt..
Nóóit geweten dat dat een imitatie van een cheersmilie wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. zal ik die er maar weer inzetten dan?
Bedenk je wat creatieversquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkleining van mn eigen naam![]()
Janet was al bezet..
Doet ie wel vaker.. gewoon een paar keer opnieuw proberen in te voeren (met mijn nieuwe hoofdplaatje ben ik 20 min bezig geweest met proberen in te voerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Al gedaan ... onder 100 kb en binnen 200 breed of 300 hoog ...
Ach ja.. ik was nog jong en naïf toen ik me hier registreerde..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Bedenk je wat creatieversMaar goed, als je hier gelukkig mee bent!
En wat betreft fotoboek, ik had eerder vanavond al geprobeerd, maar zeker een uur geleden opgegeven!
ik ben nog steeds jong (ahem) en zeker naief, hehe ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. ik was nog jong en naïf toen ik me hier registreerde..![]()
En nu mn nick weggooien? Neuh..
Jong.. mwah.. we worden allemaal met de dag ouder...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Carnagath het volgende:
[..]
ik ben nog steeds jong (ahem) en zeker naief, hehe ...
Whehehe! Laat Yvonne het niet horenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Carnagath het volgende:
[..]
ik ben nog steeds jong (ahem) en zeker naief, hehe ...
waarom niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Laat Yvonne het niet horen
Ach hij is al 19 geweest joh.. Niet interessant meer voor yvonne..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Laat Yvonne het niet horen
Je hebt nog geen fotoboek icon!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef Carnagath het volgende:
hehe ... hij doet t! W00tW00t!
Wel een fobo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt nog geen fotoboek icon!
Nop nogsteeds burqua vrouwtjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef Carnagath het volgende:
Gotfer ... kan iemand even checken? Kreeg bericht dat t gelukt was, maar ik krijg nog steeds zo'n stomme burkah! :S http://fotoboek.fok.nl/carnagath
Gewoon blijven proberen..quote:
Jochie?!? Zoveel schelen we niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:28 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Teleurgesteld? Wil je me zo graag zien dan jochie?!![]()
Jammer.. van die newbie was het nog enigszinds grappig... (Jantje)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Oeh, Jantje, die nieuwe hoofdfoto is echt vet, weet niet of hij nieuw is maar ik had hem nog niet gezien..
Next!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Oeh, Jantje, die nieuwe hoofdfoto is echt vet, weet niet of hij nieuw is maar ik had hem nog niet gezien..
nog steeds niet! Probeer morgen wel wer ... word ik chagrijnig van :Squote:
Sorry, eerst maakte ik er janetjes van, dat doe ik elke keer omdat ik blijkbaar vaak na een e nog een s kwijt wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jammer.. van die newbie was het nog enigszinds grappig... (Jantje)
Thanks
Mooi idd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik had die tequilla wel met een trechter door je strot moeten gieten tot er alcoholvergiftiging optrad...quote:
+16 goeie uitlegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sorry, eerst maakte ik er janetjes van, dat doe ik elke keer omdat ik blijkbaar vaak na een e nog een s kwijt wil.. Toen een paar backspaces te veel en had je ineens geen e meer tussen de n en de t, maar wel wat anders tussen je benen.
*checkt..*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sorry, eerst maakte ik er janetjes van, dat doe ik elke keer omdat ik blijkbaar vaak na een e nog een s kwijt wil.. Toen een paar backspaces te veel en had je ineens geen e meer tussen de n en de t, maar wel wat anders tussen je benen.
Zweepjesfetish?quote:
Dan had ik je kamer ondergekotstquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had die tequilla wel met een trechter door je strot moeten gieten tot er alcoholvergiftiging optrad... [afbeelding]
Ik ook..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben officieel trouwens ook nog een newbie, zit nog onder de 10k posts, duurd ook niet lang meer..
Helemaal niks??!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
*checkt..*
nee ik heb niks tussen mn benen
Naja.. zolang jij dat ook niet denkt he
Had ik je mond dichtgetaped zodat je het weer had moeten inslikkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan had ik je kamer ondergekotst
Dan gaat neuken vast lastig als er niks zit om hem in te stoppen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
*checkt..*
Nee hoor.quote:Naja.. zolang jij dat ook niet denkt he
Viel mij ookal op, broer van cerror waar ik de nick eventjes van kwijt ben, stuur eens een mail om in het keldertje te mogen, past wel bij je.quote:[..]
Zweepjesfetish?
Ach ... je springt er wat makkelijker mee om met een internetdominatrix in spe als vriendinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
*checkt..*
Naja.. zolang jij dat ook niet denkt he
[..]
Zweepjesfetish?
Dan had ik het er via m'n neus uitgeperstquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Had ik je mond dichtgetaped zodat je het weer had moeten inslikken
O, wacht, echte brieven naar Fok! tellen niet mee hè?quote:
Maak daar maar - 12,5 van..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan gaat neuken vast lastig als er niks zit om hem in te stoppen..
-10 flauw
[/quo]
Nee hoor..
[..]
Viel mij ookal op, broer van cerror waar ik de nick eventjes van kwijt ben, stuur eens een mail om in het keldertje te mogen, past wel bij je.
Ik heb er nog nooit mee te maken gehad.. maar ik laat het je wel weten mocht het een keer het geval zijn..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Ach ... je springt er wat makkelijker mee om met een internetdominatrix in spe als vriendin
Daar moeten we eigenlijk een appart topic voor hebben, dat je alleen per post(duif) mag posten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan had ik het er via m'n neus uitgeperst
[..]
O, wacht, echte brieven naar Fok! tellen niet mee hè?
Geloof me lieverd.. ik had het via andere wegen weer teruggestopt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan had ik het er via m'n neus uitgeperst
[..]
O, wacht, echte brieven naar Fok! tellen niet mee hè?
ik zelf ook niet ... maar ben op zich blij dat ze het kan botvieren op anderen ipv mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maak daar maar - 12,5 van..
[..]
Ik heb er nog nooit mee te maken gehad.. maar ik laat het je wel weten mocht het een keer het geval zijn..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef Carnagath het volgende:
[..]
ik zelf ook niet ... maar ben op zich blij dat ze het kan botvieren op anderen ipv mij
Mooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb btw het nieuwe topic al klaar liggen voor een submit..
Waarom kijken mensen altijd terug op "vroeger"? Vroeger was BeF nieuw.. jong.. fris.. Werd volgebaggerd door postopkrikkers en wanneer je naar de wc was was er weer een nieuw topic bezig..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Vroeger moest je dat op pagina 2 zowat al doen..
Got ya!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar kan ik me enigszinds iets bij voorstellen..
Jaja.. u heeft gelijk..quote:
Ik zit op pagina tweequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Vroeger moest je dat op pagina 2 zowat al doen..
Niet meegemaakt, toch eenschquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen altijd terug op "vroeger"? Vroeger was BeF nieuw.. jong.. fris.. Werd volgebaggerd door postopkrikkers en wanneer je naar de wc was was er weer een nieuw topic bezig..
Daar was toch ook geen fuck aan?
Ja, topics die zo snel mogelijk vol moesten waren ook niet leuk, maar het was altijd wel een rush om zo snel mogelijk te F5en zodat je niks miste, niet naar de wc durven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen altijd terug op "vroeger"? Vroeger was BeF nieuw.. jong.. fris.. Werd volgebaggerd door postopkrikkers en wanneer je naar de wc was was er weer een nieuw topic bezig..
Daar was toch ook geen fuck aan?
Die zijn al een paar dagen dood...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Waar zijn VERDOMME naast BeF alle leuke topics heen?
Jij zit op 2/150?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit op pagina twee
[..]
Niet meegemaakt, toch eensch [afbeelding]
Die had je nog tegoedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. u heeft gelijk..
enigs·zins (bw.)
1 een weinig => enigermate, iets, ietsje, ietwat, lichtelijk, min of meer, wat
2 op welke wijze dan ookPas op hoor.. of ik ga jou ook óveral op pakken.. (taaltechnisch gezien)..
Mjah.. dat was wel grappig inderdaad.. alleen echt leuk was het niet.. niet op lange termijn.. als dat nu nog zou zijn, zo ik er in ieder geval niet meer in posten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, topics die zo snel mogelijk vol moesten waren ook niet leuk, maar het was altijd wel een rush om zo snel mogelijk te F5en zodat je niks miste, niet naar de wc durven.! En dat er dan ook wel echt gepost werd. En de strijd om kwartetten.
.
Daarna hebbenw e een tijd gehad dat het echt heel langzama ging, nu gaat het wel redelijk.. Ik kijk terug naar vroeger omdat het toch bij BeF hoort.
DIe dwangneurose had ik al na [SC]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit nostalgisch te F5en of er al nieuwe replies zijn.. Wie heeft die dwangneurose ook over gehouden aan BeF en downtimes van fok?
Ik vind het nu echt een precies mooie snelheid hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit nostalgisch te F5en of er al nieuwe replies zijn.. Wie heeft die dwangneurose ook over gehouden aan BeF en downtimes van fok?
Ik heb eigenlijk nooit aan slowchat reeksen meegedaan, ik voel me er nooit thuis in, [HOMO] enzo, dan zit ik zo van, zal ik mee gaan doen, misschien wel gezellig. Maar dan wil ik er niet als newbie in komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
DIe dwangneurose had ik al na [SC]
Nee voor BeF had onzin ook een [SC] maar die is op een gegeven moment verboden.. was altijd wel heel gezellig.. die was toegestaan na 00.00 en het was iedere keer een race wie hem als eerste opende.. gingen wel 2 tot 3 topics per nacht doorheen (soms dan).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit aan slowchat reeksen meegedaan, ik voel me er nooit thuis in, [HOMO] enzo, dan zit ik zo van, zal ik mee gaan doen, misschien wel gezellig. Maar dan wil ik er niet als newbie in komen..
Maar bij BeF zit ik al vanaf het begin..
Vandaar dat er dus heel veel mensen zijn afgehaakt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. dat was wel grappig inderdaad.. alleen echt leuk was het niet.. niet op lange termijn.. als dat nu nog zou zijn, zo ik er in ieder geval niet meer in posten..
Ach ja.. vroeger hoort erbij..
Ja, ik ken hem wel, heb er alleen nooit in gepost.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee voor BeF had onzin ook een [SC] maar die is op een gegeven moment verboden.. was altijd wel heel gezellig.. die was toegestaan na 00.00 en het was iedere keer een race wie hem als eerste opende.. gingen wel 2 tot 3 topics per nacht doorheen (soms dan).
Ik deed dat in den beginne ook, na een tijdje had ik dat opgegeven omdat het te snel ging. Daarom heb ik ook een beetje de neiging om elke keer als ik terug kom van eventjes tv kijken om te vragen of er nog iets is gebeurd,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar dat er dus heel veel mensen zijn afgehaakt!
Ik zou het al na twee topics voor gezien houden denk. Ik vind het juist leuk om alles te lezen
Ja, dat was echt tofquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee voor BeF had onzin ook een [SC] maar die is op een gegeven moment verboden.. was altijd wel heel gezellig.. die was toegestaan na 00.00 en het was iedere keer een race wie hem als eerste opende.. gingen wel 2 tot 3 topics per nacht doorheen (soms dan).
Jammer hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem wel, heb er alleen nooit in gepost..
Ik begon er ook als newbiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat was echt tofIk kwam er pas laat bij, maar heb er wel prima vermaakt inderdaad
Hoewel sommige oldbies het een Stuart-reeks vondenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jammer hoorHet was best een leuke (en open) reeks..
Ik lees alles terug, zelfs vanaf mijn laatste post in het eventuele oude topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik deed dat in den beginne ook, na een tijdje had ik dat opgegeven omdat het te snel ging. Daarom heb ik ook een beetje de neiging om elke keer als ik terug kom van eventjes tv kijken om te vragen of er nog iets is gebeurd,
Die postte samen met dolle_hond ook vaak in [BeF] voor opkrikposts, die gingen expres dubbelposten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoewel sommige oldbies het een Stuart-reeks vonden
Volgens mij één van de voornaamste redenen van sluiting geweest.
Goeie ouwe tijdquote:
Dat ligt niet aan de mensen in de reeks hoor. Maar het wordt gewoon pas laat leuk en veel mensen gaan wel gewoon op tijd naar bedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[BeF] is eigenlijk ook wel erg vrij tegen newbies.. Alleen blijven de echte [BeF]ers hangen en mensen die erbij komen en het ook echt leuk vinden worden ook die-hard-[BeF]ers.
De grap van het dubbelposten snap ik ook niet helemaal. Ik kijk serieus nooit naar m'n profiel en heb niet echt een idee van m'n postaantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die postte samen met dolle_hond ook vaak in [BeF] voor opkrikposts, die gingen expres dubbelposten..
Hmm.. dat zou heel goed kunnen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoewel sommige oldbies het een Stuart-reeks vonden
Volgens mij één van de voornaamste redenen van sluiting geweest.
Ahuh.. klopt helemaal..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[BeF] is eigenlijk ook wel erg vrij tegen newbies.. Alleen blijven de echte [BeF]ers hangen en mensen die erbij komen en het ook echt leuk vinden worden ook die-hard-[BeF]ers.
Idd, het postcount bijhouden elke minuut ben ik allang ontgroeit. Af en toe zijn die stats van dolle_hond wel leuk, vooral om te zien hoe ziek je eigenlijk op een dag bezig bent geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
De grap van het dubbelposten snap ik ook niet helemaal. Ik kijk serieus nooit naar m'n profiel en heb niet echt een idee van m'n postaantal
Hehe, daar kan ik voor een dag nog wel inkomen. Als je echt nog in de policy wilt spammen, moet je gewoon met de associatiespelletjes meedoen in [TTK]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd, het postcount bijhouden elke minuut ben ik allang ontgroeit. Af en toe zijn die stats van dolle_hond wel leuk, vooral om te zien hoe ziek je eigenlijk op een dag bezig bent geweest..
Newbieplagen is tof. Ik pest mezelf dan ook met hart en zielquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh.. klopt helemaal..
Beetje newbieplagen mag altijd natuurlijk.. maar de meesten kunnen het hier best waarderen geloof ik..
Doe ik ook af en toe, maar dan meer omdat ik het een leuke manier vind om mezelf bezig te houden als ik me verveel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, daar kan ik voor een dag nog wel inkomen. Als je echt nog in de policy wilt spammen, moet je gewoon met de associatiespelletjes meedoen in [TTK]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |