quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Wat doe je hier?quote:
*huppelt*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geilen![]()
Weet namelijk dat hier een onwijs lekker ding rondhuppelt![]()
woeiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*Heeft besloten na een kijkje in fobo dat dat mag![]()
Jajajaja KS. hahahahquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geilen![]()
Weet namelijk dat hier een onwijs lekker ding rondhuppelt![]()
Yup.quote:
Zulks kan mij geen olifantenreet schelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is leuk en aardig, maar moet je dat nou zo duidelijk laten blijken??
Teruggelezen en even markeren tot waar ik geweest benquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Zulks kan mij geen olifantenreet schelen.
Daar word je gelukkiger van??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Teruggelezen en even markeren tot waar ik geweest ben
Ik lees [BeF] altijd terug, 't is een gewoontequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar word je gelukkiger van??
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik lees [BeF] altijd terug, 't is een gewoonte
Als ik het niet doe ben ik bang dat ik wat mis ofzo
De andere kant op, schijnt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:54 schreef GoLLeM het volgende:
Waar is het Guns, God & Government?
Ik ha dom 9 uur op gemoeten om op mijn broertje te passenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:03 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik ha dom 9 uur op gemoeten om op mijn broertje te passen
Gelukkig had ik het aan zien komen en sliep ik bij betreffende broertje (en gezamenlijke vader) thuis. Hij heeft me nit wakker gemaakt.
Ik ben benieuwd of ik nog geld krijg idd. Ik ben tenslotte wel aanwezig geweest voor als er wat zou gebeuren. Ik merk het vanzelf wel... de helft zou ook okay zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Is dit een vorm van slapend rijk worden of word je niet betaald?
Ik zit met het zelfde... maar dan werkstukken ipv lerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:13 schreef jackson het volgende:
Holy! Bijna weekend (Al 1,5 week vakantie geeft maargoed)
Misschien eens tijd om te beginnen met leren..... *zucht*
Was me even niet meer van een vraag bewustquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:09 schreef GoLLeM het volgende:
Ik heb trouwens nog geen antwoord op de vraag van vannacht
Ik begin gewoon heel ruim en dan steeds een categorie wegstrepen... ik gok dat je tussen de 20 en 30 bent
Ik kan dan ook absoluut niks baseren op je fotoboek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Was me even niet meer van een vraag bewust
Maar je neemt de marge inderdaad erg ruim!
+2 ontwijkend antwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk expres te hoog gaan en blijven gokken, dan kom ik er vanzelf achter wanneer de reacties minder fel wordenquote:
wiewatwaarneer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
Stelletje spammerts.
Lijkt me op zich een prima methode, maar nu je er zo open en bloot voor uitkomt, gaat ze er natuurlijk niet op in. Klote vrouwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk expres te hoog gaan en blijven gokken, dan kom ik er vanzelf achter wanneer de reacties minder fel worden
Had ik maar werkstukken.... maargoed... het zal wel weer goedkomen ooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:14 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik zit met het zelfde... maar dan werkstukken ipv leren
geen zin!
Je komt echt aandacht te kortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
Stelletje spammerts.
Hoi!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met ballen, ja, maar omdat nu gelijk kloten te noemen... Zo laag hangen ze ook weer nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een prima methode, maar nu je er zo open en bloot voor uitkomt, gaat ze er natuurlijk niet op in. Klote vrouwen
Gelukkig... moet nog eten zo namelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met ballen, ja, maar omdat nu gelijk kloten te noemen... Zo laag hangen ze ook weer niet![]()
Laten we de leeftijdskwestie dan maar achter wege laten en het gewoon gezellig houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met ballen, ja, maar omdat nu gelijk kloten te noemen... Zo laag hangen ze ook weer niet![]()
Niet mee eens.... ze mot et vertellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:32 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Laten we de leeftijdskwestie dan maar achter wege laten en het gewoon gezellig houden
Dat zegt op zich ook weer wat over je leeftijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
Stelletje spammerts.
Klein beetje dan... dat ze geen 50+ is misschien...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zegt op zich ook weer wat over je leeftijd
Ik ben geen 40+, dus 50+ red ik ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Klein beetje dan... dat ze geen 50+ is misschien...
*mompelt er geile snol achteraan*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* hand geeft en zegt: "Hallo, ik ben Vikingsmeisje"
Ik ben Jackson Claxonquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* hand geeft en zegt: "Hallo, ik ben Vikingsmeisje"
wel 30+ dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+, dus 50+ red ik ook niet![]()
Boven de 30 magquote:
Voor jou misschien, mij is het net iets teveel van het goedequote:
Jij begon over heel erg open staan en 'oud genoeg voor heftige sex' gisteravondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zei Vikingsmeisje, geen Vikingssletje![]()
Gamma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Klein beetje dan... dat ze geen 50+ is misschien...
Heb nog wel een oma voor jequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:48 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Voor jou misschien, mij is het net iets teveel van het goede
hoewel... op een oude fiets moet je het leren
Ja... lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb nog wel een oma voor jedie lust wel een jong blaadje!
Dus als je van heftige sex houdt ben je een slet??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:00 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Jij begon over heel erg open staan en 'oud genoeg voor heftige sex' gisteravond
Lijkt me niet hehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus als je van heftige sex houdt ben je een slet??
Wel als je aan zomaar een user op een forum zulke opmerkingen maaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus als je van heftige sex houdt ben je een slet??
Vond het wel een stoere binnenkomer, en blijkbaar heeft ie indruk gemaakt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:13 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Wel als je aan zomaar een user op een forum zulke opmerkingen maakt
ben alweer terug... er was niks lekkers. Ik ga zo wel bij m'n moeder thuis de kast leeg snaaienquote:
Dat welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vond het wel een stoere binnenkomer, en blijkbaar heeft ie indruk gemaakt...
Tis mij ook wat te oud... maar voor de hobby mag het hehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:48 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Voor jou misschien, mij is het net iets teveel van het goede
hoewel... op een oude fiets moet je het leren
*heers en vernietig*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:14 schreef GoLLeM het volgende:
Ik zit je toch ook maar wat te pesten vikingsmeisje...
niet boos worden hoor!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vond het wel een stoere binnenkomer, en blijkbaar heeft ie indruk gemaakt...
hihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*heers en vernietig*
Maar ik vind jou veel te leuk dus ik hou me in
Lief van je... het is druk hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dat wel
(ik zal even stoppen met reageren, je loopt een aantal reacties achter)
Hihi... word ook wel schattig gevonden. En het is cool om te zeggen als man. Retromannen ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oef, dit valt weer tegen.. mannen die hihi zeggen, je bent toch geen nicht??
ik heb zelf nog ergens een klaagtopic over mannen die hihi zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oef, dit valt weer tegen.. mannen die hihi zeggen, je bent toch geen nicht??
ik zocht ook alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:30 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik heb zelf nog ergens een klaagtopic over mannen die hihi zeggen
ik vond het gewoon een gepaste opmerking
ajuusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef jackson het volgende:
Ik ben niet echt in beeld..... dus de groeten allemaal
sorry schat..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef jackson het volgende:
Ik ben niet echt in beeld..... dus de groeten allemaal
Uiteindelijk valt dat best mee... je moet gewoon nog even aan het tempo wennenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lief van je... het is druk hier
Kus maakt een hoop goedquote:
Ze bedoelt op haar werk denk ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat best mee... je moet gewoon nog even aan het tempo wennen
owja niet iedereen heeft nu vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze bedoelt op haar werk denk ofzo
Had er nog twee op msn bij, éen die me telkens mailde, het GGT wil ook nog aandacht en ik wilde die kanjer met die heerlijke stem even wakker bellen.. Ja, dan ligt het tempo bij mij even wat lager..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat best mee... je moet gewoon nog even aan het tempo wennen
Dit is trouwens nog geen kwart van het tempo dat de eerste 100 topics van deze reeks hadden
Dan vulden we een topic in een kwartier ofzo
Jah okquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had er nog twee op msn bij, éen die me telkens mailde, het GGT wil ook nog aandacht en ik wilde die kanjer met die heerlijke stem even wakker bellen.. Ja, dan ligt het tempo bij mij even wat lager..
Grote meidquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kan heus wel voor haarzelf praten![]()
Heejquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey mede[BeF]ers.. Daar ben ik weer.
.
heyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey mede[BeF]ers.. Daar ben ik weer.
.
hey cutiequote:
*dikke smakkert geeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* voelt haar boosheid bijna wegglijden
Holyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
KS en Vikingmeisje hebben samen de volgende befmeet?
[afbeelding]..
Ik moest ook lachen.quote:
Glimlachje hierzoquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
KS en Vikingmeisje hebben samen de volgende befmeet?
[afbeelding]..
Nee, niet die!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pas op jijOf ik stuur die ene collega op je af
![]()
Ja.... maar daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, wat doen jullie geschokt... Mankeert er wat aan mij![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.... maar daar laat ik me niet over uit![]()
Ook dat ben ik op z'n tijdquote:
Je bent stiekem toch heel aardigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef GoLLeM het volgende:
Graag gedaan hoor. Maar de rest is ook welkom
okey, is genoteerd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:08 schreef GoLLeM het volgende:
Hoezo stiekem>? Ik ben heel lief hoor
maare, wat is er met die ene collega?
op mijn rechterdijbeen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef GoLLeM het volgende:
Waar?
Noteren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
op mijn rechterdijbeen...
waar heb je het over?
Nou dag dan maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef GoLLeM het volgende:
Ik ben dr weer vandoor. deze pc is te traag om te fokken
Meeste mensen schrijven op hun buik ofzo toch!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan had ik het dus wel goed...
Daar heb ik de laatste tijd iets te vaak wat op kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meeste mensen schrijven op hun buik ofzo toch!
Ik zou toch voor papier kiezen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meeste mensen schrijven op hun buik ofzo toch!
En dat raakt ze niet kwijt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe papieren ondergoed aan dan.
Is ze zo makkelijk dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |