ik weet het nog niet, ze heeft geen fobo hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee.. zo intiem wil ik niet zijn met haar![]()
denk dat we dat beter door de telefoon kunnen doen, persoonlijker en meer privacy enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gaan wij hier nog heftig afscheid nemen van elkaar of geilen we door de telefoon verder![]()
Alleen als jij flink geluid maakt als je komt... Anders heb ik niets om op te geilenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat we dat beter door de telefoon kunnen doen, persoonlijker en meer privacy enzo
zal ik doen dan hebben we allebei beeld en geluidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als jij flink geluid maakt als je komt... Anders heb ik niets om op te geilen![]()
Geil... ga je dan ook in de cam spuiten??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
zal ik doen dan hebben we allebei beeld en geluid
als jij met je mond open voor de cam gaat zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geil... ga je dan ook in de cam spuiten??
Alleen als je opgewonden raakt van kwijlende vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij met je mond open voor de cam gaat zitten
voor of nadat ik gekomen ben?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als je opgewonden raakt van kwijlende vrouwen![]()
Was iedereen maar zo grappig als jij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien is je moeder nog wakker
zou niet goed zijn aangezien ik niet grappig benquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo grappig als jij.
Erg he.. Hij is gewoon de lolligste in een leeg huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo grappig als jij.
en dat lekt maar aan alle kantenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Voor.. Zodra ik mijn mond open doen, loopt het kwijl er al uit![]()
Hey babe!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:27 schreef Misstique het volgende:
Wow, kheb wat gemist gisteraaf!![]()
Goodmorning everyone!![]()
Veel plezier dan alvastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen naar Talietje, vanavond Four Brothers kijken op DVD, leuke avond tegemoet dus (wel samen met ouders maja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |