Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Quake 4 alles op hi, "You need 512mb of videomemory, are you sure?"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb Beyond good and evil effies geprobeerd met alles op max :
"there is not enough video memory "
Zal dan wel Ultra High zijn. Tenminste dat was bij Doom 3 zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Quake 4 alles op hi, "You need 512mb of videomemory, are you sure?"
TT.quote:
Kan ook,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal dan wel Ultra High zijn. Tenminste dat was bij Doom 3 zo.
ik heb het over een spel van 2003....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Quake 4 alles op hi, "You need 512mb of videomemory, are you sure?"
Unreal2 of zo, ut 2003/2004quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het over een spel van 2003....
En? Wel een mooi spel he. Mijn GPU is 45 graden, maar ik heb er een zalman opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:52 schreef mschol het volgende:
hmm...
aoe3 net sitten spelen:
1280x1024x32 bij high =![]()
![]()
![]()
![]()
alleen toen ik AA aanzette ging me beeld flippenwas niet meer te lezen
de gpu temp was maar 56 graden ofzo toen ik het spel had afgesloten/...
schijnt idd zo te zijn daarom wacht ik er nog mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:09 schreef Giem het volgende:
[..]
En? Wel een mooi spel he. Mijn GPU is 45 graden, maar ik heb er een zalman opZo stil en zo koel, kan ik je echt aanraden, alleen je garantie schijnt te vervallen.
Kan ook zijn dat het spel er niet zo goed tegen kan. Al is het bij zo'n recent spel wel raar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
schijnt idd zo te zijn daarom wacht ik er nog mee...
maare ik vind het vreemd dat me beeld geheel fucked up word als ook AA aangezet wordt...
lijkt erop alsof de kaart dat niet leuk vind....
ik ga dat nog eff testen met unreal 2 en ut 2004 en cod 2 demo
had ik gister met AoE3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
IK ging gister nog even B&W2 spelen.
5 uur later was het toch is tijd voor bed![]()
AOE nog niet aan te gekomen door B&W2quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik gister met AoE3
keer ik weer eens op de klok was het half drie snachts
net ut2004 effies geprobeerd:
image qulalityu very high
AF: 16x
AA 8x
handmatig in driver ingesteld...
vervolgens een bot match met 32 bots gestart op dm antalus..
vleoiend zonder problemen
UT 1600x1200x32 met alles high
Die monitor geeft ook problemen met sommige idngen... Onder andere bij mij dat het hele beeld op de primaire monitor fucked was...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik gister met AoE3
keer ik weer eens op de klok was het half drie snachts
net ut2004 effies geprobeerd:
image qulalityu very high
AF: 16x
AA 8x
handmatig in driver ingesteld...
vervolgens een bot match met 32 bots gestart op dm antalus..
vleoiend zonder problemen
UT 1600x1200x32 met alles high
v9999/TDquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
Welke videiokaart had je ook al weer?
Ik heb de V9999/GE. Met de extra pipelines open...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
v9999/TD
maar ik heb ook al een klein ding gevonden bij image quality stond ie op high quality i.p.v. performance
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb de V9999/GE. Met de extra pipelines open...
Maar goed, ook zonder die mod zat Smartdoctor dus op random tijdstippen het beeld van mijn primaire monitor te fucken. Hoort zo zeggen ze bij asus. Misschien is er onderhand een fix ofoz, maar geen zin om dat allemaal te installeren...
Mooi dan ga ik niks veranderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou ik heb nog geen benchmark gedraait, maar volgens mij is hij nauwelijks sneller.
alleen doom3 deedt het wat soepeler...
Heb het ook eens met die settings geprobeerd. Vrij aardige score.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef mschol het volgende:
hmm net effies 3dmark2003 gedraaid:
[plaatjes]
vind ik stiekem wel erg weinig
nou weet ik niet hoe en wat enzo..
maar gaa straks maar eff testen met 05
de status op moment van testen:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/stat/SI.xml
die gasten sporen nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft 't weer ff gehad met GOT
Heb ik een 3de deeltje geopend van Ultieme TFT, wordt ik ervan beschuldigd dat ik de Topicleider zou willen zijn, de OP heb gekaapt en dat ik eerst zou moeten mailen voordat ik deeltje3 zou mogen openen.
Toch niet deze reeks? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1074270/quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft 't weer ff gehad met GOT
Heb ik een 3de deeltje geopend van Ultieme TFT, wordt ik ervan beschuldigd dat ik de Topicleider zou willen zijn, de OP heb gekaapt en dat ik eerst zou moeten mailen voordat ik deeltje3 zou mogen openen.
Nee, de 17" 'reeks'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch niet deze reeks? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1074270/
waarom zeg je dat nu pas?quote:
Bij sommige daar twijfel je inderdaad of die ooit sociale vaardigheden hebben ontwikkeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zit ook in het TweakDSL-topic, en 'betaalde nieuwsservers' en dat gaat wel ok. Jammer van sommige users alleen, die denken dat het een dictatuurtje is als zij een OP hebben gemaakt
dat doe ik bij iedere mod en veel tweakers..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij sommige daar twijfel je inderdaad of die ooit sociale vaardigheden hebben ontwikkeld.
Hoe meer topics je hebt geopend , hoe langer je piemel. Waarom denk je dat BlueCurl iets met jump wil/heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
sommige users alleen, die denken dat het een dictatuurtje is als zij een OP hebben gemaakt
Ook de mods op fok?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik bij iedere mod en veel tweakers..
nu weer @ AoE3
En waarom niet met mij dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe meer topics je hebt geopend , hoe langer je piemel. Waarom denk je dat BlueCurl iets met jump wil/heeft
Staat er alquote:
Huh dat met 2003, probeer eens de standaard instellingen, daarmee haal ik 12056 puntenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb het ook eens met die settings geprobeerd. Vrij aardige score.
[[url=http://img478.imageshack.us/img478/1309/naamloos28yr.th.png]afbeelding][/URL]
Maar je hebt toch al zat legale keys?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook legale keys en stukke sletjes.
standaard instelliongen dan heb je geen AA of AF en op maar 1024x768quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:44 schreef Giem het volgende:
[..]
Huh dat met 2003, probeer eens de standaard instellingen, daarmee haal ik 12056 punten
Goede morgen trouwensmijn slet was al aangekomen in ierland en ze waren hem aan het maken
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ga je zwaaien![]()
't Is de iiyama x436s geworden trouwens
[afbeelding]
link
Al veel fanmail ontvangen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In de slowchat reeks nog wel, i know
1600x1200; kleine letters danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:43 schreef ElmarO het volgende:
Hier ook nog een CRT-bezitter. Vind ze nog steeds veel fijner dan TFT's. Die ik heb gezien werden er niet mooier op als niet op de native resolutie konden draaien. Al waren die wel al een paar jaar oud. Dus geen idee of dat tegenwoordig wat beter is. En deze monitor kon ook 1600×1200 op 85Hz draaien. Dus dat was ook wel een belangrijke reden voor mij om deze te nemen.
[afbeelding]
ik zit ook niet heel ruim maar ik heb gelukkig plek voor een crt op nhet hoekje van me bureau (en op het andere hoekje staat me serverquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
Me situatie qua desktop-meubilair is al bekend geloof ik (http://sjowhan.tweakdsl.nl/fok/mydesk.jpg), en moest gewoon over. Anders zou ik ook een crt gekocht hebben
Dat zou voor mij ideaal zijn voor foto's, ik heb ook zeer goeie ogen waardoor ik hele kleine lettertjes kan lezen, dus dat zou geen probleem voor mij zijnquote:
Gebruik die resolutie alleen bij spellen indien die mogelijkheid zich voordoet. En dan is het wel fijn als de monitor dat ook op een acceptabele refreshrate kan weergeven. Voor de rest draai ik meestal 1280×1024.quote:
Ik heb gelukkig wel aardig de ruimte op mijn bureau.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
Me situatie qua desktop-meubilair is al bekend geloof ik (http://sjowhan.tweakdsl.nl/fok/mydesk.jpg)en moest gewoon over. Anders zou ik ook een crt gekocht hebben
quote:
quote:Van crazyivan dit bericht:
-----------------------
je bent een prutser klootzak!
---------------------
81.206.42.70
quote:
quote:Van Crazy_Train dit bericht:
-----------------------
[14.gif]
[FO][BUG} Layout weer verneukt hoor...
ROT LEKKER ZELF OP! HOER!
---------------------
80.56.144.157
[FO][BUG} Layout weer verneukt hoor...
Je moet je zelf ook weer niet te veel overschattenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vermoed dat ik door sommige mensen ook niet lief gevonden wordt
Da's waar, maargoed.. wie heeft nou geen tegenstandersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet je zelf ook weer niet te veel overschatten
quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge mschol![]()
Hmmz ik wens je weltrusten en nu verwelkom ik je weer![]()
quote:
Kijk dat wil ik horenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:46 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja gedouched enzo, dus ik ben ondertussen al wel wakker
T-regend hier, dus ik ga zo eerst een broodje ei eten, en dan spelletje doen met de vriendin, Elkaar de kop in rammenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk dat wil ik horen
Wat gaan jullie vandaag doen?
Simcity spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk dat wil ik horen
Wat gaan jullie vandaag doen?
quote:
Een huisquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
En wat ga je klussen Godlike02?![]()
Gezellig Elmar![]()
KLM krijgt nieuw type toestel
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
En wat ga je klussen Godlike02?![]()
Gezellig Elmar![]()
KLM krijgt nieuw type toestel
[afbeelding]
Sim City 5 - Orkaan Katrina - Rita - Wilma.quote:
AoE3 heb ik al uitgespeeld, ben nu met Gem aan het mario3-en op de snes..quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:27 schreef mschol het volgende:
waarom iedereen zo saai met simcity..
ik ga zo wel AoE 3 of Qukae 4 effiues doen
mmm msn werkt hier wel, trouwens.quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Omdat MSN 3/4de down is gaat iedereen hier slowchatten denk ik..
81000314 error op mijn vast adres. Elk ander willekeurig MSN account schijnt wel te werken nu.quote:
het is fok wat denk je :|quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:50 schreef Giem het volgende:
Pfff fok is echt weer eens niet vooruit te branden, weet iemand waarom?
Die Fusion was trouwens best leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 06:49 schreef SpeedyGJ het volgende:vandaag regen, harde wind.
Morgen buien, kans op storm.herfst
![]()
Ja hequote:Op maandag 24 oktober 2005 06:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die Fusion was trouwens best leuk
Gister ook maar ff op mn server geknald aangezien ik wat anders zoek dan mambo
Mambo ook hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 06:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja he, ik wou ook mambo draaien maar allemaal veelste moeilijk, Fusion draaid perfect, install ging erg makkelijk en alles op orde zetten ging ook als een fluit
![]()
Welke dingen mis je dan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 06:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mambo ook hoor
Maar vind de admin panel niet zo hele overzichtelijk bij mambo
Maar zal vandaag ff verder spelen maar volgens mij mis ik maybe toch wat dingen in fusion
(kan zijn dat ik gewoon nog niet alles gevonden heb)
Wel het hele menu aan de linkerkant aanpassen.quote:
Dat kan gewoon hoor, zoals je dat ook bij mij hebt gezienquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel het hele menu aan de linkerkant aanpassen.
Met eigen links en namen (dat was wat ik zo snel zag)
Ik zal zelf ook nog ff gaan spelenquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor, zoals je dat ook bij mij hebt gezien
Ik heb nu geen tijd om uitleg te geven omdat ik nu naar mijn werk moet, mocht je er niet uit komen, voeg me dan maar even toe op msn dan bespreken we het allemaal vanmiddag wel even![]()
Rond 16:30 ben ik pas thuis
Makkelijk he dat ze klein zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:30 schreef SHERMAN het volgende:
Kut.
Vandaag weer naar school maar kan mijn mp3 speler nergens vinden.
Gaat idd goedquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor, zoals je dat ook bij mij hebt gezien
Ik heb nu geen tijd om uitleg te geven omdat ik nu naar mijn werk moet, mocht je er niet uit komen, voeg me dan maar even toe op msn dan bespreken we het allemaal vanmiddag wel even![]()
Rond 16:30 ben ik pas thuis
Jepz. Door veel skirmishte doen krijg je punten, en daardoor kun je weer werelden hoger komen en weer nieuwe units en gebouwen unlocken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:27 schreef mschol het volgende:
middag
weet iemand wanneer je in Age of empires age 5 kan berijken in skirmish mode?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:47 schreef Giem het volgende:
[..]
Jepz. Door veel skirmishte doen krijg je punten, en daardoor kun je weer werelden hoger komen en weer nieuwe units en gebouwen unlocken.
Sorryquote:
Ik ben nog braaf geweest, zie de MEDquote:
Ja ik heb een logoquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gaat lekker zo te zien Godlike![]()
veel succes!
Als je maar niet de pest hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:39 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben er ook min of meer weer.
Ben alleen zo brak als de pest.
Mogguhquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind em goed gelukt godlike! Ga zo door
Yw![]()
Oja, goeiemorgen
Anders kom ik wel even langs bij je.quote:
Regent het danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
Even naar de Vomar. Heb weinig meer in huis, had verwacht dat het wat lekkerder weer zou zijn
En wat ga je eten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
't regende ja
Gelukkig weer droog overgekomen
Mmm lekker.. mag ik mee eten.. o nee, ik eet lasagnequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
Voor vanavond heb ik boodschappe gedaan
(gekookte krieltjes, schnitzel en bietjes)
Is nog steeds in Ierlandquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe staat 't met jullie (D)(H)Ell Giem en Jump?
Twas een verrotte den.. nouja, stond toch in de weg..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:41 schreef VeerMans het volgende:
Een boom om
zo erg is t hier volgens mij niet
Klopt maar ik vermoet dat mijn laptop een ontwerp fout heeft. Er zit namelijk een ati 9600 pro turbo in, en die wordt niet gekoeld, ja door een of ander lullig 15mm fannetje maar zonder heatsink. Dus ik vermoet dat wanneer ze hem gemaakt hebben en ik het weer een Ps2.0 spel op speel dat hij zo weer in de fik vliegtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:40 schreef VeerMans het volgende:
Dell is best leuk spul.. t moet alleen niet stuk gaan
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:49 schreef VeerMans het volgende:
Lol dat is idd een slim ontwerp.
Dat wordt zelf een zalman erin zagen
Nee maar ik ga hem wel als tip naar dell sturen.. kijken of ze daar ook gevoel voor humor hebbenquote:
1 |
quote:Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Incorrect syntax near the keyword 'INNER'.
/sql1.asp, line 26
Of voor de verandering eens heel blijft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef Giem het volgende:
Mijn Dell, is er weer...![]()
![]()
Gelijk AoE3 spelen. kijken of hij het begeeft![]()
Om eerlijk te zijn heb ik er niet veel vertrouwen in..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of voor de verandering eens heel blijft.
Zo na 2 uur AoE3 nog steeds niet te heetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik er niet veel vertrouwen in..![]()
afin 30 minuten later geeft ie de geestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:19 schreef Giem het volgende:
[..]
Zo na 2 uur AoE3 nog steeds niet te heet![]()
vinddik nog bestr warm..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:21 schreef Giem het volgende:
Zo even de log's op gezocht. Max 76 graden en zo hoort het.
mmm voor een laptop valt dat nog mee. 35 graden koeler dan hij wasquote:
Incl buitenkant?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:23 schreef Giem het volgende:
[..]
Alles vervangenHele boel was weg gesmolten
![]()
Nee dat niet, alleen de binnen kant, behalve de dvd speler/hd/wifi. Scherm ook niet, maar dat hoort bij de buitenkantquote:
ja zo iets, dat waren de enige dingen die niet van dell zelf waren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ah ok.
DVDspeler/hd werkte alleen nog zeker
Slaap lekker,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:03 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat maffen
tot morgen
me server is echt back on ttreack ik heb een telletje van +27.000 en op me oude kwam hij niet verder als de 2000
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef Jump het volgende:
Ik vraag me af waarom ik nog wakker ben
Gaan slapen dus
Persoonlijk zou ik hem niet zo snel nemen. Want als die dode subpixel me eenmaal opvalt ga ik me er aan doodergeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
4launch (webwinkel) heeft net gebeld. Tft die ik besteld had, is niet te leveren zonder 1 dode subpixel. Wat moet ik nu, hij had aangeboden om de beste scherm eruit te pikken en die dan op te sturen, maar ik weet 't gewoon even niet
hoe moeilijk is dat gewoon engels - engels internationaal, dat zou toch mpoeten werkwen ???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:02 schreef Jump het volgende:
Vertaald:
Damn, ik vind de juiste taal niet meer voor men toetsenbord. Stomme vista
Het is zo'n afwijkend Frans/Belgisch toetsenbord.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe moeilijk is dat gewoon engels - engels internationaal, dat zou toch mpoeten werkwen ???
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is zo'n afwijkend Frans/Belgisch toetsenbord.
Waarschijnlijk de NL-Toetsenbord toch aangezet (languagebar).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:35 schreef mschol het volgende:
ik heb alleen 1 ding waar ik me aan dood erger (en in spellen is het zeer vervelend, denk maar aan de console)
als ik ` of " intik moet ik eerst een spatie geven voordattie verschijnt...
dat wil ik niet
hoe is dit op te lossen. was toch iets met keyboard instellingen???
voor die e heb ik de alt codes welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de NL-Toetsenbord toch aangezet (languagebar).
Zet deze op US, heb je 't probleem niet. (je kan dan niet in 1x een e met puntjes doen he!)
wat een rot productquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Jump het volgende:
Pff, ik heb firefox 1.5 beta 2 geïnstalleerd. Maar enkel in firefox werken men toetsn Home, End, Page Up en page Down niet.
Bah, hatelijk
1.5 is nieuwer dan 1.0.7 hoor. Het is niet 1.0.5quote:
Om volledig te zijnquote:Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8b5) Gecko/20051006 Firefox/1.4.1
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef Jump het volgende:
[..]
1.5 is nieuwer dan 1.0.7 hoor. Het is niet 1.0.5
[..]
Om volledig te zijn
quote:Firefox/1.4.1
quote:Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050915 Firefox/1.0.7
quote:Web and Extension developers: join the Beta program for the next major release, download Firefox 1.5 Beta 2 today
sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:34 schreef SHERMAN het volgende:
Wat?!
En jij durft je in DIG te vertonen?! In SC?!
Waar haal je het lef vandaan?!
quote:
hij praat graag in meervoud over zich zelfquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
We?
dus je gaat oook niet naar IE7?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
hij praat graag in meervoud over zich zelf
FF wordt hier alleen gebruikt voor testen en de recruiter i.v.m. de tabs..
maar browsen met tabs isimho
Nu pas getest?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb deze middag IE7 eens getest en die tabs werken goed. Alle sneltoetsen zelfde als in Firefox (wat te verwachten was)
ik ga wel nar IE7, maar alleen als ie officieel uit komt, ik kan er nu namelijk niet officieel aankomenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dus je gaat oook niet naar IE7?
Tabs zijn aan de ene kant redelijk makkelijk
Aan de andere kant zit ik ook vaak verkeerd te alt tabben
Gelukkig is het freewarequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga wel nar IE7, maar alleen als ie officieel uit komt, ik kan er nu namelijk niet officieel aankomen
Ja, en ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu pas getest?![]()
En dat noemt zich dig mod![]()
niet helemaal:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig is het freeware
Dus als je de beta op de kop kan tikken kan je het ook niet echt illegaal noemen toch?
quote:10.0.0.155 download-it-from.us
10.0.0.155 host226.hostcentric.com
10.0.0.155 www.xxxtoolbar.com
10.0.0.155 install.xxxtoolbar.com
10.0.0.155 fuck-portal.com
10.0.0.155 www.fuck-portal.com
10.0.0.155 srs.targetpoint.com
10.0.0.155 targetpoint.com
10.0.0.155 bidclix.com
10.0.0.155 mediamgr.ugo.com
10.0.0.155 4-cpu-monster221.adulttds.com
* mschol gaat eff de windows 1.0 opzoeken...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eigenlijk niks
Marty zit waarschijnlijk nog op win 3.11![]()
Is wel leuke discussie of dat illegaal is of niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal:
beta software wordt alleen aan een slect aantal mensen prijsgegeven dus is het iewgenlijk illigaal als je die beta software gaat gebruiken
en het is een beta
ga ik echt niet installeren als vervangening voor IE6
en voor virussen/adware hoef ik het niet te doen:
[..]
Ik heb hem dit weekend verwijderdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol gaat eff de windows 1.0 opzoeken...
vandaar dat je nu pas ff pas kon testen die behapt natuurlijk geen 8 bit OSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |