abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31668642
volgens mij ga ik nu iets onmogelijks vragen:
ik ben op zoek naar een tekenfilm waarin een muis (dik, met snor), een vlieg, en een vrouwelijke muis 3 van de hoofdrol spelers zijn
ik denk dat de film van rond 1992 komt maar dit weet ik niet zeker, het kwam van disney als ik me goed herrinner..
probleem is dat ik ze me wel voor de gesst kan halen maar geen namen weet
die dikke muis komt ook wel in andere productie's voor...
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:45:44 #272
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_31668722
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef mschol het volgende:
volgens mij ga ik nu iets onmogelijks vragen:
ik ben op zoek naar een tekenfilm waarin een muis (dik, met snor), een vlieg, en een vrouwelijke muis 3 van de hoofdrol spelers zijn
ik denk dat de film van rond 1992 komt maar dit weet ik niet zeker, het kwam van disney als ik me goed herrinner..
probleem is dat ik ze me wel voor de gesst kan halen maar geen namen weet
die dikke muis komt ook wel in andere productie's voor...
De Reddertjes?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_31668939
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

De Reddertjes?
nope dat is em niet...
ook 2 niet..
ben nu druk bezig een plaatje aan het zoeken
als jullie plaatjes vinden van geanimeerde muizen van tekenfilms :
die kan je e.v.t. hier wel links naar zetten dan weet ik of het idd die muis is

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 25-10-2005 00:17:39 ]
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:27:07 #274
92644 mr_anonimous
pi_31669700
De Rescue Rangers? Met Knabbel en Babbel? Die hadden 2 muizen en een vlieg als maatjes
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:28:18 #275
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31669746
[quote]Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
De Rescue Rangers? Met Knabbel en Babbel? Die hadden 2 muizen en een vlieg als maatjes
dat is toch hetzelfde als de reddertjes
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:32:27 #276
92644 mr_anonimous
pi_31669848
pi_31669856
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaaaaa
pi_31669893
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:28 schreef qu63 het volgende:
[quote]Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
dat is toch hetzelfde als de reddertjes
niet bepaald..:
"Chip 'n Dale Rescue Rangers"
The Rescuers
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 07:48:06 #279
13495 TinToR
fair dinkum
pi_31673631
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:04 schreef Rgrr het volgende:
Ik ben al heel erg lang op zoek naar een tekenfilmserie waar ik nog vaag van weet wat er in voorkwam. Het was met 3 mannen, de een kon een soort straaljager worden, de ander een motor en de derde weet ik niet meer. Volgens mij hadden ze ook een soort basis in de ruimte maar daar ben ik niet 100% zeker van. Het werd uitgezonden op cartoon network en ik zou heel blij zijn als iemand weet hoe dit heet.
transformers ?
Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
pi_31674456
Transformers, ja, die waren cool
Starstreet was ook zoiets met poppetjes in de ruimte toch?
pi_31678116
nee geen transformers! het waren echte mensen
pi_31678607
gezocht een duffe tekenfilm serie maple nogwattus. geen idee waar het over gaat het bestaat slechts als vage herinnering ergens ver ver weg.

De naam van de documantaire over crunk (zag iets op mtv daarover maar miste de titel).

Bestaat er eigenlijk ook nog een kinderprogramma over euh een paar tieners die gaan laserquesten en als ze geraakt worden in een soort van power rangers veranderen.

En als ik dan toch bezig ben een oude tekenfilm serie met ruimte cowboys? ze hadden volgens mij wel zo'n texas ranger ster.

Een oude tekenfilmserie waarin 1ruimteschipje zich kon koppellen aan een wat grotere ruimteschip

Een wat bekendere tekenfilm serie over 2groepen die elkaar bestrijden met behulp van dinosaurussen. de goede werden vriendjes en de slechte hadden mind control apperatuur.

De voorganger van transformers. de leider was grijs

Zo dat was wat ik mij kan herinneren van my early tv years
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:19:40 #283
92644 mr_anonimous
pi_31678694
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef outcast_within het volgende:
gezocht een duffe tekenfilm serie maple nogwattus. geen idee waar het over gaat het bestaat slechts als vage herinnering ergens ver ver weg.
Maple Town

De naam van de documantaire over crunk (zag iets op mtv daarover maar miste de titel).
Weet ik niet.

Bestaat er eigenlijk ook nog een kinderprogramma over euh een paar tieners die gaan laserquesten en als ze geraakt worden in een soort van power rangers veranderen.
Photon?

En als ik dan toch bezig ben een oude tekenfilm serie met ruimte cowboys? ze hadden volgens mij wel zo'n texas ranger ster.
Galaxy Rangers

Een oude tekenfilmserie waarin 1ruimteschipje zich kon koppellen aan een wat grotere ruimteschip
Weet ik niet.
Een wat bekendere tekenfilm serie over 2groepen die elkaar bestrijden met behulp van dinosaurussen. de goede werden vriendjes en de slechte hadden mind control apperatuur.
Dinoriders

De voorganger van transformers. de leider was grijs
Weet ik ook niet.
Zo dat was wat ik mij kan herinneren van my early tv years
pi_31679043
Maple Town
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31679427
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij is dat "Rize" van David LaChapelle.
pi_31694814
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:31 schreef victorinox het volgende:

[..]

Het is een mini-serie:
Soul Survivor
Ik heb even naar het verhaal gekeken en het klopt wel dus bedankt, ik vind het alleen heel raar dat ik deze op video gezien heb en het zeker geen miniserie was maar gewoon 1 band..... vandaar dat ik hem dus niet kon vinden!
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:55:01 #287
46794 Berkery
Fat bastard
pi_31702580
Ik zoek de titel van een film die ik een jaar of wat geleden gezien heb. Het verhaal bij de film:

Een man steelt een flink bedrag van een gangster en smeert 'm. Het eerste wat hij doet is zichzelf bij een plastisch chirurg een nieuw uiterlijk aanmeten en vervolgens gaat hij ergens heel low-profile in een dorpje wonen, en runt een tweedehands boekwinkeltje.

De film begint als een mooie vrouw voor de ingang van zijn winkeltje een hit-and-run ongeluk krijgt en haar geheugen kwijt is. Man neemt vrouw vervolgens onder zijn hoede, maar dit ongeluk (en het geheugenverlies) blijkt in scene gezet te zijn, ze (de gangster en zijn mensen) zijn hem namelijk op het spoor.

Wat me nog meer is bijgebleven: de gangster rijdt in een limo waarvan de achterbank bekleed is met mensenleer ("het soepelste leer dat ie kent", je ziet een tattoo zitten op een leuning)

-edit- Lama, het was Second Skin. Peter Fonda als gangsterbaas, ik zat met Kirk Douglas in mijn hoofd

[ Bericht 13% gewijzigd door Berkery op 27-10-2005 17:22:23 ]
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:59:59 #288
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31725625
Ik zoek een Franse film van jaren geleden. Gaat over een stel jongeren dat in een afgelegen kasteel een voorstelling van Sneeuwwitje op moeten voeren ter gelegenheid van de verjaardag van het het zoontje van de kasteeleigenaar... Beetje horrorachtige film... De een na de ander verdwijnt...

Wie O Wie herkent dit?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:12:12 #289
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31725966
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:59 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zoek een Franse film van jaren geleden. Gaat over een stel jongeren dat in een afgelegen kasteel een voorstelling van Sneeuwwitje op moeten voeren ter gelegenheid van de verjaardag van het het zoontje van de kasteeleigenaar... Beetje horrorachtige film... De een na de ander verdwijnt...

Wie O Wie herkent dit?
Promenons-nous dans les bois
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31728500
HELP: Ik zoek een film maar weet de naam niet. Ik heb hem 10 jaar geleden ofzo op tv gezien en het was echt een superfilm, mijn maag draaide er van om. Wie kan mij helpen..?

De film gaat over een stuk of 20 jongens van 10 jaar ofzo op een boot met een kapitein en het schip zinkt maar iedereen overleeft en zwemt naar een onbewoond eiland. Ze creeeren een eigen nieuwe wereld op het onbewoonde eiland. Een van de jongetjes wordt gepest en hij is de enige die een bril heeft. Die bril is superbelangrijk want hiermee kunnen ze vuur maken. Ze blijven het jongetje pesten en uiteindelijk slaan ze zijn bril kapot, niet slim want vanaf dat moment kunnen ze geen vuur meer maken. Later gaat dat gepeste jongetje dood omdat ze een steen ofzo op hem laten vallen. Het is echt een supergoede film. Please wie kan mij helpen.

Th@nxs alvast!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:44:24 #291
92644 mr_anonimous
pi_31728560
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef koekjesmonstertje het volgende:
HELP: Ik zoek een film maar weet de naam niet. Ik heb hem 10 jaar geleden ofzo op tv gezien en het was echt een superfilm, mijn maag draaide er van om. Wie kan mij helpen..?

De film gaat over een stuk of 20 jongens van 10 jaar ofzo op een boot met een kapitein en het schip zinkt maar iedereen overleeft en zwemt naar een onbewoond eiland. Ze creeeren een eigen nieuwe wereld op het onbewoonde eiland. Een van de jongetjes wordt gepest en hij is de enige die een bril heeft. Die bril is superbelangrijk want hiermee kunnen ze vuur maken. Ze blijven het jongetje pesten en uiteindelijk slaan ze zijn bril kapot, niet slim want vanaf dat moment kunnen ze geen vuur meer maken. Later gaat dat gepeste jongetje dood omdat ze een steen ofzo op hem laten vallen. Het is echt een supergoede film. Please wie kan mij helpen.

Th@nxs alvast!
Lord of the Flies
pi_31729031
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Lord of the Flies
Goed boek ook, is vaker verfilmd, in 1963 ( http://www.imdb.com/title/tt0057261/ )

Niemand die een idee heeft wat betreft die film van mij?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 17:02:38 #293
92644 mr_anonimous
pi_31729069
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 17:01 schreef Berkery het volgende:

[..]

Goed boek ook, is vaker verfilmd, in 1963 ( http://www.imdb.com/title/tt0057261/ )

Niemand die een idee heeft wat betreft die film van mij?
Victorinox is de vindexpert hierzo. Hij duikelt hem wel op.
pi_31729571
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Victorinox is de vindexpert hierzo. Hij duikelt hem wel op.
Ik heb 'm zelf gevonden, dit keer gezocht met de juiste keywords.

Second Skin
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:11:43 #295
95801 skamzz
Therapy has taught me nothing
pi_31740534
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 05:16 schreef CoiCrow het volgende:
Ik zoek een film... jaja

Zo'n 8 jaar geleden heb ik een film gezien en daar zat 1 bepaalde scene in waar ik me telken bij kappot schrok, echt elke keer als ik terug spoelde en het weer zag schrok ik me weer rot.

Vrouw staat voor de spiegel een beetje naar zichzelf te kijken in nachtkleding (volgens mij), dan draait ze zich om en dan plots verschijnt zij weer in de spiegel alleen dan onder het bloed en snijwonden met gescheurde kleren en je hoort een heel erg hard gegil. Ze draait zich weer om naar de spiegel en weg is het.

Volgens mij heette die film iets van Warlord of Warlock (met een of andere vage mannelijke heks). Ik zat op imdb te kijken naar Warlock, maar volgens mij is dat hem niet. Iemand een idee welke het wel kan zijn?
Is het soms Nightmare on Elmstreet?

Ik zoek ook nog een film. Het gaat over een meisje dat leeft met andere meisjes in een huis, ze zingen en ze springen bij de hele film door. Weet nog dat ze een grote bos rood haar had en een hond
bringiton.nl
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:17:30 #296
92644 mr_anonimous
pi_31740756
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef skamzz het volgende:

[..]

Is het soms Nightmare on Elmstreet?

Ik zoek ook nog een film. Het gaat over een meisje dat leeft met andere meisjes in een huis, ze zingen en ze springen bij de hele film door. Weet nog dat ze een grote bos rood haar had en een hond
Annie?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 03:28:57 #297
118299 LewisBinford
Father of Modern Archeology
pi_31746004
Ik zoek wanhopig naar de naam van een spelletjesprogramma, gepresenteerd door Bert "EO" van Leeuwen. Het was volstrekt onbegrijpelijk met cijfertjes en kleurtjes en werd al snel van de buis geplukt en vervangen door de zo mogelijk nog slechtere quiz That's The Question. Ik zit zelf met iets van Quizzl in mn hoofd, maar weet het niet zeker.. Het lijkt erop dat de EO op internet alle sporen uit heeft proberen te wissen. Succes!
"If I’m trying to say something that I don’t think has been said, there’s no trite way of saying it."
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 03:39:43 #298
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31746080
Ok, deze is volgens mij heel moeilijk.
Het is een film die op tv was, rond 1995 gok ik. Ik weet het plot niet meer, maar het begon met een gang die een winkel overvalt. Een moeder met haar kind is daar ook, en de moeder wordt volgens mij per ongeluk geraakt (kan ook het kind zijn, maar ik gok op de moeder). Alle gang leden hebben een soort van tijger op hun borstkas getatoëerd.
Volgens mij gaat die vrouw dan op zoek naar die gang ofzo... de rest weet ik in elk geval niet meer
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 03:43:42 #299
118299 LewisBinford
Father of Modern Archeology
pi_31746111
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 03:39 schreef GoLLeM het volgende:
Ok, deze is volgens mij heel moeilijk.
Het is een film die op tv was, rond 1995 gok ik. Ik weet het plot niet meer, maar het begon met een gang die een winkel overvalt. Een moeder met haar kind is daar ook, en de moeder wordt volgens mij per ongeluk geraakt (kan ook het kind zijn, maar ik gok op de moeder). Alle gang leden hebben een soort van tijger op hun borstkas getatoëerd.
Volgens mij gaat die vrouw dan op zoek naar die gang ofzo... de rest weet ik in elk geval niet meer
Laat me raden, Bert van Leeuwen heeft niks met deze film te maken?!
"If I’m trying to say something that I don’t think has been said, there’s no trite way of saying it."
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 03:47:47 #300
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31746136
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 03:43 schreef LewisBinford het volgende:

[..]

Laat me raden, Bert van Leeuwen heeft niks met deze film te maken?!
Ik ben voor je aan het zoeken, maar ik kan ook niks vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')