Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Quake 4 alles op hi, "You need 512mb of videomemory, are you sure?"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb Beyond good and evil effies geprobeerd met alles op max :
"there is not enough video memory "
Zal dan wel Ultra High zijn. Tenminste dat was bij Doom 3 zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Quake 4 alles op hi, "You need 512mb of videomemory, are you sure?"
TT.quote:
Kan ook,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal dan wel Ultra High zijn. Tenminste dat was bij Doom 3 zo.
ik heb het over een spel van 2003....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Quake 4 alles op hi, "You need 512mb of videomemory, are you sure?"
Unreal2 of zo, ut 2003/2004quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het over een spel van 2003....
En? Wel een mooi spel he. Mijn GPU is 45 graden, maar ik heb er een zalman opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:52 schreef mschol het volgende:
hmm...
aoe3 net sitten spelen:
1280x1024x32 bij high =![]()
![]()
![]()
![]()
alleen toen ik AA aanzette ging me beeld flippenwas niet meer te lezen
de gpu temp was maar 56 graden ofzo toen ik het spel had afgesloten/...
schijnt idd zo te zijn daarom wacht ik er nog mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:09 schreef Giem het volgende:
[..]
En? Wel een mooi spel he. Mijn GPU is 45 graden, maar ik heb er een zalman opZo stil en zo koel, kan ik je echt aanraden, alleen je garantie schijnt te vervallen.
Kan ook zijn dat het spel er niet zo goed tegen kan. Al is het bij zo'n recent spel wel raar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
schijnt idd zo te zijn daarom wacht ik er nog mee...
maare ik vind het vreemd dat me beeld geheel fucked up word als ook AA aangezet wordt...
lijkt erop alsof de kaart dat niet leuk vind....
ik ga dat nog eff testen met unreal 2 en ut 2004 en cod 2 demo
had ik gister met AoE3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
IK ging gister nog even B&W2 spelen.
5 uur later was het toch is tijd voor bed![]()
AOE nog niet aan te gekomen door B&W2quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik gister met AoE3
keer ik weer eens op de klok was het half drie snachts
net ut2004 effies geprobeerd:
image qulalityu very high
AF: 16x
AA 8x
handmatig in driver ingesteld...
vervolgens een bot match met 32 bots gestart op dm antalus..
vleoiend zonder problemen
UT 1600x1200x32 met alles high
Die monitor geeft ook problemen met sommige idngen... Onder andere bij mij dat het hele beeld op de primaire monitor fucked was...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik gister met AoE3
keer ik weer eens op de klok was het half drie snachts
net ut2004 effies geprobeerd:
image qulalityu very high
AF: 16x
AA 8x
handmatig in driver ingesteld...
vervolgens een bot match met 32 bots gestart op dm antalus..
vleoiend zonder problemen
UT 1600x1200x32 met alles high
v9999/TDquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
Welke videiokaart had je ook al weer?
Ik heb de V9999/GE. Met de extra pipelines open...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
v9999/TD
maar ik heb ook al een klein ding gevonden bij image quality stond ie op high quality i.p.v. performance
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb de V9999/GE. Met de extra pipelines open...
Maar goed, ook zonder die mod zat Smartdoctor dus op random tijdstippen het beeld van mijn primaire monitor te fucken. Hoort zo zeggen ze bij asus. Misschien is er onderhand een fix ofoz, maar geen zin om dat allemaal te installeren...
Mooi dan ga ik niks veranderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou ik heb nog geen benchmark gedraait, maar volgens mij is hij nauwelijks sneller.
alleen doom3 deedt het wat soepeler...
Heb het ook eens met die settings geprobeerd. Vrij aardige score.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef mschol het volgende:
hmm net effies 3dmark2003 gedraaid:
[plaatjes]
vind ik stiekem wel erg weinig
nou weet ik niet hoe en wat enzo..
maar gaa straks maar eff testen met 05
de status op moment van testen:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/stat/SI.xml
die gasten sporen nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft 't weer ff gehad met GOT
Heb ik een 3de deeltje geopend van Ultieme TFT, wordt ik ervan beschuldigd dat ik de Topicleider zou willen zijn, de OP heb gekaapt en dat ik eerst zou moeten mailen voordat ik deeltje3 zou mogen openen.
Toch niet deze reeks? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1074270/quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft 't weer ff gehad met GOT
Heb ik een 3de deeltje geopend van Ultieme TFT, wordt ik ervan beschuldigd dat ik de Topicleider zou willen zijn, de OP heb gekaapt en dat ik eerst zou moeten mailen voordat ik deeltje3 zou mogen openen.
Nee, de 17" 'reeks'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch niet deze reeks? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1074270/
waarom zeg je dat nu pas?quote:
Bij sommige daar twijfel je inderdaad of die ooit sociale vaardigheden hebben ontwikkeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zit ook in het TweakDSL-topic, en 'betaalde nieuwsservers' en dat gaat wel ok. Jammer van sommige users alleen, die denken dat het een dictatuurtje is als zij een OP hebben gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |