Natuurlijk. Tanja dekt zich in voor teleurstellingen, dat is allang heel erg duidelijk. Dat ze toch teleurgesteld kan worden vind ik dan ook helemaal niet vreemd. Ik heb meer medelijden met Tanja met haar muurtje en haar hormonen dan Ingrid die nog steeds berekenende acties kan uitvoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met je eens, flugel. Ze beschouwde Ingrid echt als een vriendin. Ingrid voelt zich nu terecht hartstikke kut, belachelijke actie van haar.
Dat Tanja naar huis wilde was nádat ze hoorde dat ze genomineerd stond. Ze zit nu in haar 8 dagen kraamtijd, ze zegt: "dat maak ik waarschijnlijk maar éen keer mee in m'n leven."
Dat wordt voor haar nu verziekt de komende week.
De bewoners hebben gisteren genomineerd, niet vanmiddag, dus jullie bewering gaat niet op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Timon223 het volgende:
ff wat anders, zijn de tieten van Lieske in de groei? lijkt wel alsof ze per week groeien![]()
![]()
![]()
![]()
Elke spanning zal haar nu in tranen doen uitbarsten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef style het volgende:
[..]
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.
Als ze gelijk weg zou kunnen (zonder het geld kwijt te raken) ligt dat heel anders natuurlijk.
Ik kan niet wachten tot Chantal dat te weten komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja leuk om te zien dat zij een van de weinige is die happy is! Weet Chantal al dat ze door Lieske is genomineerd. Er zal wel weer een haat-campagne volgen van Chantal tegen Lieske!
toe maar, zegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Day het volgende:
Ik snap heel goed dat Tanja boos is op Ingrid en ik zou haar een klap op haar verlepte hoerenkop hebben gegeven.
Ingrid heeft al die tijd gedaan alsof ze Tanja's vriendin was en douwt haar nu een mes in d'r rug.
Whatever.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, wat Tanja nu ook voelt dus
Ingrid zojuist op de streams.... misschien niet de betrouwbaarste bron maar goed.quote:
Tanja zei vorige week tegen Ingrid dat ze naar huis zou gaan. Vandaag gaf ze aan dat ze niet zou vertrekken. Ingrid zag ze als vriendin en juist díe nomineert haar....quote:
Ik denk dat een heeeeele belangrijke reden geld is. Ze raakt een hoop geld kwijt als ze er vrijwillig uitstapt. Dus hoopt ze dat ze eruit gestemd wordt, dan heeft der dochtertje wel gewoon vrijheid. Maar heeft zij ook geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon voor het geld, of de angst dat ze thuis helemaal alleen zit, omdat ze al amper vrienden heeft.
Het is niet anders bedoeld ofzo. Ik ben nou eenmaal geen aardig persoon, ik ben alleen wel eerlijk en daar zouden ze nog wat van kunnen lerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
kijk, nu staat het al heel anders, maar ik geloof echt niet dat ze zo onder de indruk zullen zijn van jou of van iemand anders die hier nu zit.
zou Tanja gedacht hebben dat zelf een betere kans zou hebben op de bank als ze Natte Lie zou kiezen i.p.v. Lieske?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Kimske het volgende:
[..]
Natalie denkt dat dat de reden is, maar je weet de ware reden niet..
owwww is dat hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.
Dát heet nou een decolleté, knul
Jahoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef avonne het volgende:
TROUWENS.... vonden jullie Ingrid ook zo jaloers kijken toen ze een stukje van de bevalling zagen?
Net alsof ze dacht "die trut komt op TV en ik niet"
inderdaad je hebt gelijk lieske en ralph hebben niet lopen zeiken over de nominatiesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind dat Lieske en Ralph het meest volwassen om gingen met hun nominatie (terwijl hun beide een keer massaal werden genomineerd) de rest zijn allemaal jankbabies
Schijnzwanger?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Timon223 het volgende:
ff wat anders, zijn de tieten van Lieske in de groei? lijkt wel alsof ze per week groeien![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ze dus al door,en het boeit haar niet, ze had het al verwacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Chantal dat te weten komt
dan is het wellicht op een ander moment. ik kon het ook niet helemaal perfect horen doordat er iemand doorheen zat te kakelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren al genomineerd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |