Hier is prima, of hier, of hier als het model een Fok!-model is. Wat een keuze he?quote:Op maandag 14 november 2005 20:35 schreef Astridj0h het volgende:
Geloof dat ik hier moet wezen met deze foto
[afbeelding]
tzt zal de volledige serie volgen
Sonsbeekquote:
Ik vind het idee van de foto's erg leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:31 schreef theiz het volgende:
Ik heb 2 foto's die ik zelf best leuk vind qua compositie. Graag advies wat ik de volgende keer beter zou kunnen doen.
thnx
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mis wat scherpte (al lijkt de hand wel redelijk scherp, dus kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
Vannacht gemaakt, toen ik niet kon slapen. Ik heb 'm alleen verkleind, zwart/wit gemaakt en het contrast wat aangepast, niet gecropt. Is 't wat? Wat kan beter?
Leuk idee, aparte foto en lekkere sfeer er in. Het water spat er letterlijk vanaf, erg mooiquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]
En hier het origineel
Dank je, ik zal er in het vervolg zeker op letten, en dan laat ik het resultaat hier zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik mis wat scherpte (al lijkt de hand wel redelijk scherp, dus kan aan mij liggen) en ik vind het een beetje onduidelijk waar ik moet kijken.
Het idee vind ik super, maar probeer wat duidelijker een richting aan te geven in je foto (waar moet je naar kijken?). Dit kun je doen door bijvoorbeeld met het diafragma te spelen, hierdoor kun je sommige delen van je foto scherper en anderen onscherp krijgen, wat vaak een mooi effect heeft.
Succes!Als je nog wat gemaakt hebt moet je het hier maar posten, ik ben benieuwd!
Okee, mijn computer kon dit nog wel aan, maar alsjeblieft: RESIZEN!!!quote:
El Marz, ik denk dat ik mijn kerstkaart-inspiratie heb gevonden. Bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:36 schreef elmarz het volgende:
hier nog maar 2 fotootjes van mijn kant![]()
graag op- en of aanmerkingen!
2
[afbeelding]
Grtz,
el Marz.
lekkere bewerking zo. Ik denk als je m links afsnijdt tot net naast de linkermachine, je nog een wat indrukkwekkender beeld krijgt.quote:Op maandag 21 november 2005 08:27 schreef theiz het volgende:
@ elefes:
Thnx voor je reactie. Ik ben even gaan Gimpen en heb de foto gesneden en de contrasten aangepast. Het is er wel een spannendere foto van geworden:
[afbeelding]
Je verliest een beetje scherpte, maar dat geeft wat mij betreft niet zo...
Ik vind het een hele leuke foto. Idd iets na de laatste wasmachine afsnijden, dat is toch alleen maar loze ruimte. Het lijkt wel alsof je de favoriete knuffel van het kindje in de wasmachine hebt gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 08:27 schreef theiz het volgende:
@ elefes:
Thnx voor je reactie. Ik ben even gaan Gimpen en heb de foto gesneden en de contrasten aangepast. Het is er wel een spannendere foto van geworden:
[afbeelding]
Je verliest een beetje scherpte, maar dat geeft wat mij betreft niet zo...
quote:Op maandag 21 november 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je de favoriete knuffel van het kindje in de wasmachine hebt gedaanFoei! Nu moet ie 'm weer helemaal vies kwijlen, en hij rook net zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |