Dr Strangelovequote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het Crash topic is daar
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
[afbeelding]
Als er op de middelbare school zoiets zo zijn als een film vak en je daarvoor enkele verplichte films op je lijst zou moeten hebben. Dan zou deze film daar zeker één van moeten zijn.
cijfer: 10
Is The Red Shoes geen dansfilm?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:06 schreef Gorro het volgende:
Strictly Ballroom (Baz Luhrman, 1992)
Dit is de leukste dansfilm die ik ken.
En wat dacht je van al die musicals?quote:
Dat is de bestequote:
En toch nog een voldoendequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
In Her Shoes
Na het zien van de trailer hoopte ik echt dat ik deze film nooit hoefde te zien, maar het mocht niet zo zijn. En m`n vermoedens werden waarheid: hier is niets aan. Het verhaal is zo cliche als maar zijn kan, niet interessant en wordt veel te lang gerekt (ruim 2 uur!!!!). De personages zijn niet echt interessant, maar een paar van de acteurs proberen er wel nog het beste van te maken. Zo is Cameron Diaz goed op haar plaats en zijn de bejaarden zo ongeveer het leukste van de hele film. Dus ga deze film niet kijken, tenzij je echt compleet niets anders te doen hebt! En zelfs dan kan ik dit niet aanraden.
IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 5,5/10
yeah? so??quote:
Blonde wijf? Dat is Kronosquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
Niet een btje saai, buiten dat lekkere blonde wijf dan?
Nouja, als je alleen maar loopt af te geven op de film vind ik het opvallend dat je hem een 5,5 geeft. En ben er altijd geweest hoor, alleen zo nu en dan heb ik zin om eens even lekker te zeikenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah? so??
Mister zeikerd is back in the house![]()
Ik ben het hier wel mee eens. De film was een stuk vermakelijker dan ik van tevoren gedacht had.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:23 schreef Gorro het volgende:
Fantastic Four (Tim Story, 2005)
Ondanks dat de film op momenten nogal corny is, is hij best leuk om te zien. De actiescenes zijn niet erg indrukwekkend en het verhaal zeker niet wereldschokkend, maar vermaken doet het wel. Hoe flauw ook, om het getreiter tussen The Thing en The Human Torch kon ik wel lachen. Behalve dat het eindgevecht wat tegenvalt, is het ook jammer dat het grootste pluspunt van de film een aanzienlijke tijd onzichtbaar is... ***
ja dat merk ik jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:13 schreef Hare het volgende:
[..]
En ben er altijd geweest hoor, alleen zo nu en dan heb ik zin om eens even lekker te zeiken![]()
Onzin, je hebt goede, matige en ronduit slechte popcornfilms. Films waarin de actie wel of niet gaaf is. Waar het verhaal wel of niet goed is uitgewerkt. Waarin wel of niet goed geacteerd wordt. Waarin de grappen wel of niet grappig zijn. Allemaal dingen die ervoor zorgen dat de ene popcorn film beter te pruimen is dan de andere.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:43 schreef kinky_queen het volgende:
FANTASTIC FOUR
Wat zovelen vinden ben ik het niet mee eens, eerder met Gorro hierboven. Comicverfilmingen zijn nooit van arthouse kwaliteit, maar willen dat ook niet zijn.
Je weet dat dit popcornfilms zijn en je weet ook of je dit soort films leuk vind.
Ik vind hem geweldig, maar dat wist ik ook al voordat ik hem zag
![]()
[afbeelding]
Ik had niet door dat het borsthaar echt was. Arme man. Maar sowieso kan het geen kwaad om met zo'n mat op je borst een beetje te trimmen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:26 schreef washandje het volgende:
The 40 Year Old Virgin
Heerlijk droge film met Steve Carrell (Office US). Oversekst, vulgair, prima(8.5/10)
[afbeelding]
Leuk detail: De scene uit het plaatje is in één take geschoten. Het borsthaar is écht verwijderd. De acteurs lachen zich de hele tijd echt een breuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |