Ja, dat zei ik net ook tegen Tijn. Ik was al bang dat ik de ondergang van deze roemruchte topics had ingeluid.quote:
Jullie zijn allemaal nog steeds aan het chatten terwijl je post? Daar erger ik me nou al bijna 5 jaar aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:08 schreef Mike het volgende:
Ja, dat zei ik net ook tegen Tijn. Ik was al bang dat ik de ondergang van deze roemruchte topics had ingeluid.
Ik hoop dat je hem beter vind dan ik. Ik heb namelijk echt het gevoel dat ik iets gemist heb, en sta te springen om iemand die me kan vertellen wat.quote:Ik heb A History of Violence te pakken weten te krijgen, Lamon, dus ik kan je eerdaags mijn bevindingen meedelen.
Mijn hele bank is tweekleurig geworden door gevallen flesjes en glazen. Ik heb nogal de neiging in slaap te vallen op de bank met het glas of de fles nog in mijn handen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:09 schreef Tijn het volgende:
Wat ik me net bedenk, op een niet-slowchatmanier, is dat in de 2 jaar dat ik hier nu woon, ik nog nooit iets vloeibaars op de grond heb laten vallen. Nooit een flas omgegooid, nooit een fles laten vallen, niks! Dat is best een prestatie, me dunkt.
Ik had dit natuurlijk nooit moeten zeggen, want ja hoor, vandaag ging er een bak perenvla tegen de grondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:09 schreef Tijn het volgende:
Wat ik me net bedenk, op een niet-slowchatmanier, is dat in de 2 jaar dat ik hier nu woon, ik nog nooit iets vloeibaars op de grond heb laten vallen. Nooit een glas omgegooid, nooit een fles laten vallen, niks! Dat is best een prestatie, me dunkt.
Schitterend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
Ik had dit natuurlijk nooit moeten zeggen, want ja hoor, vandaag ging er een bak perenvla tegen de grond
Ik was het niet deze keer.. Het is je gegund Mike..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef Mike het volgende:
Ik wilde 'm zo graag een keer openen.
Welterusten alvast.
Dan vind ik het heel bijzonder dat je nog leeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:03 schreef Ole het volgende:
Ohw.. ik heb zomaar familie van static gemeet vanavond...
quote:Over vijfentwintig jaar
zal iedereen het zingen
het lied van oude mensen
en voorbijgegane dingen
ook al zijn we dan vergeten
wat we doen en hoe we heten
of we halen wát we weten
af en toe wat door elkaar
De toekomst was een zee
een blauwe zee van tijd
maar 'later als je groot bent'
wordt 'later als je dood bent'
dan komt de dag van gisteren
en ben je morgen kwijt
en langzaam schuif je op
naar een plaatsje bij het raam
daar mag je dan gaan zitten
beetje praten beetje pitten
totdat de hemel opengaat
en dan roepen ze je naam
O de zomer van het jaar
dat wij elkaar ontmoetten
de zomer van het lange gras
en van de blote voeten
is het echt zo lang geleden
dat we jong en ontevreden
op een dag het zomaar deden
voor het eerst en met elkaar
Adieu vaarwel tot ziens
het afscheid doet me pijn
want afscheid duurt niet even
het duurt je hele leven
totdat de dag van gisteren
voorgoed voorbij zal zijn
Over vijfentwintig jaar
zal iedereen het horen:
het lied van 'vóór de oorlog'
en 'toen was jij nog niet geboren'
het leven is bederfelijk
en doodgaan blijkbaar erfelijk
maar al zijn we niet onsterfelijk
we zijn nog bij elkaar
Wat blijft is de herinnering
de liefde die niet overging
de eeuwige betovering
van de onsterfelijkheid
"Drill instructor tell me what to doquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik had vandaag de hele ALV zo ver gekregen dat ze een minuut stilte in acht namen vanwege Captain Jack. Mooi is dat.
Welnee. S-B is de meest tolerante reeks op fok. En ook één van de rustigste. En één van de weinige zonder relaties.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:00 schreef JDude het volgende:
Is eenieder welkom in deze reeks-die-geen-reeks-is? Of word ik nu door een bushokje getieft en verketterd?
Tôf. Een reeks naar mijn hart.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welnee. S-B is de meest tolerante reeks op fok. En ook één van de rustigste. En één van de weinige zonder relaties.
Oh, het is ook één van de langzaamste reeksen, want volgens mij loopt ie iig al een jaar of 3,5.quote:
Dan post ik morgen wel weer verder, voor het tempo er zometeen nog in raakt ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, het is ook één van de langzaamste reeksen, want volgens mij loopt ie iig al een jaar of 3,5.
Op een bezoek aan de kapper na, ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben daarentegen erg vroeg voor m'n dinsdag. En ik heb morgen ook nog eens de hele dag vrij..
Hoe erg was het leed dit keer, Lamon?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op een bezoek aan de kapper na, ik ook.
Dat weet ik dus morgen pas. Begrijpend lezen, I.R.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoe erg was het leed dit keer, Lamon?
Ik sorteer tegenwoordig mijn kennissenkring op basis van kaalheid. Hoe kaler, hoe beter ze in mijn kennissenkring passen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je kan trouwens trots op me zijn, ik heb zaterdag op m'n verjaardag een vriend van me kaalheid aangepraat. Hij is jonger en kaler, dus dat is altijd fijn. En er was ook een andere jongen die jonger was en kaler maar die was zo veel kaler dat ie het zelf ook al doorhad. Dan valt er weinig eer meer aan te behalen.
Dat had niks te maken met 'begrijpend' als wel met 'gewoon lezen'. Maar sorry.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat weet ik dus morgen pas. Begrijpend lezen, I.R.
Highlander was dan ook een oude bikkeltijdganger.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na een tijdje handmatig de url veranderd te hebben heb ik het topic gevonden: Semi-bikkeltijd.
Let vooral ook op de eerste reactie vanHighLander
.
Ach, zo gaan die dingen. En het beste videosysteem werd ook niet de standaard.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Highlander was dan ook een oude bikkeltijdganger.
Kijk eens naar mijn zielige "lief" en "vertederend" reacties.
(Niet wetende dat de bikkeltijdreeks ingehaald zou worden door deze reeks, en dat ik zelf eigenlijk alleen nog maar in deze reeks zou posten.)
Leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na een tijdje handmatig de url veranderd te hebben heb ik het topic gevonden: Semi-bikkeltijd.
Trusten!quote:Op donderdag 27 december 2001 02:23 schreef ullie het volgende:
Nee d'r wordt morgen onderhoud aan o.a. surfnet gepleegd dus dan heeft Nederland tijdelijk geen internet...jammer, maar helaas.
Ze beginnen er rond een uur of 12 mee en ze hopen dat de werkzaamheden klaar zijn om 16:00 maar als het tegenzit kan het tot 20:00 duren.
Goh, ik heb nog in de eerste semi-bikkeltijd gepost. Niet erg zinvol, maar toch: ik heb erin gepost.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meid, ik behoor zelfs zónder semi-bikkeltijd tot de Fok!-geschiedenis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef Ole het volgende:
Broer![]()
Je behoort bij de Fok! geschiedenis!![]()
Dat wist ik allang broer..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Meid, ik behoor zelfs zónder semi-bikkeltijd tot de Fok!-geschiedenis.
Toch niet. Hij is gewoon een vuile overloper.quote:Laatste bezoek: 4 dagen, 11 uur, 28 minuten geleden
Misschien haalt hij de semi-bikkeltijd niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Toch niet. Hij is gewoon een vuile overloper.
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Zou 'ie nog steeds die 30-jaar oudere vriendin hebben?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Zou 'ie nog steeds die 30-jaar oudere vriendin hebben?
Dat maakt hem dan toch een overloper? Een vuile, zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:06 schreef Ole het volgende:
Misschien haalt hij de semi-bikkeltijd niet meer
Mja, ik was eigenlijk vergeten of ze nou 30 was of dat ze 30 jaar ouder dan hij was. De waarheid ligt ongetwijfeld in het middenquote:
Ja broer. Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dat maakt hem dan toch een overloper? Een vuile, zelfs.
Muziek máken moet je! Dat is da bomb!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Praten en schrijven over muziek is inderdaad pretty lame.
Zoietsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik was eigenlijk vergeten of ze nou 30 was of dat ze 30 jaar ouder dan hij was. De waarheid ligt ongetwijfeld in het midden
En we kunnen jouw leeftijd pas vaststellen als we weten of je inhammen hebt of niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:08 schreef Ole het volgende:
Ze is dacht ik 2 of 3 of 4 jaartjes ouder dan ik![]()
Ik ben bezig met een nummer voor m'n vaste zangeres, begeleid door akoustisch gitaar en viool. Ik sprak namelijk een oud-klasgenoot van me bij een afstudeerfeestje en zij speelde altijd heel aardig viool en zei dat ze het weer wilde oppakken. Dus dat is alvast leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nog iets gecomponeerd onlangs, Tijn?
Zoiets heet gewoon een profiel..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
En we kunnen jouw leeftijd pas vaststellen als we weten of je inhammen hebt of niet.
Dit is trouwens best een creatieve manier om te vertellen dat er weer 2 lekkere wijven langskomen in huize Tijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een nummer voor m'n vaste zangeres, begeleid door akoustisch gitaar en viool. Ik sprak namelijk een oud-klasgenoot van me bij een afstudeerfeestje en zij speelde altijd heel aardig viool en zei dat ze het weer wilde oppakken. Dus dat is alvast leuk.
Nee.... ik heb nog wat krullen over..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk kaal?
Je bent eigenlijk Sugar Olee Hooper?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk Sugar Olee Hooper?
Klinkt actief. Richt je je op opnames maken of componeren? Wil je, kortom, de creatieve of de technische kant op?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
Ik ben bezig met een nummer voor m'n vaste zangeres, begeleid door akoustisch gitaar en viool. Ik sprak namelijk een oud-klasgenoot van me bij een afstudeerfeestje en zij speelde altijd heel aardig viool en zei dat ze het weer wilde oppakken. Dus dat is alvast leuk.
En verder ben ik vooral veel andermans composities aan het opnemen de laatste tijd. Afgelopen weekend nog in het conservatorium een experimenteel jazz/electronica trio voor de eeuwigheid vastgelegd en morgen staat er een soulband smachtend te wachten tot ik langs kom om op de record-knop te drukken.
O, gelukkig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:14 schreef Ole het volgende:
Nee.... ik heb nog wat krullen over..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is trouwens best een creatieve manier om te vertellen dat er weer 2 lekkere wijven langskomen in huize Tijn
Ja, de woordgrappen worden er niet beter op naarmate het later wordt. Sorry.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Dit kan echt nauwelijks nog, broer.
Ik doe het allebei graag en ik denk dat het er in de toekomst op neer komt dat ik met m'n technische kant voor genoeg brood op de plank moet zorgen om m'n creatieve kant te kunnen blijven doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt actief. Richt je je op opnames maken of componeren? Wil je, kortom, de creatieve of de technische kant op?
Zo moet je 't inderdaad regelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik doe het allebei graag en ik denk dat het er in de toekomst op neer komt dat ik met m'n technische kant voor genoeg brood op de plank moet zorgen om m'n creatieve kant te kunnen blijven doen
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik vind van je producties. Ooit heb ik eens jouw 'Hit me baby' gedownload en dat stemde me niet optimistisch. Maar ben je ergens on line te volgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Tijn het volgende:
Ik doe het allebei graag en ik denk dat het er in de toekomst op neer komt dat ik met m'n technische kant voor genoeg brood op de plank moet zorgen om m'n creatieve kant te kunnen blijven doen
Daar kan ik helemaal inkomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens jouw 'Hit me baby' gedownload en dat stemde me niet optimistisch.
Nee, nog niet. Ik wil wel iets gaan opzetten, samen met een klasgenoot waarmee ik veel samenwerk. Maar op dit moment weet ik zelf nauwelijks wat ik allemaal heb gemaakt, laat staan dat ik het georderd op internet heb staan. Ik zou wel wat losse dingen bij elkaar kunnen zoeken en online plaatsen als je daarop zit te wachten.quote:Maar ben je ergens on line te volgen?
Nou, ik weet dus niet of ik daar op zit te wachten. Dat is het punt nu juist. Maar hij lijkt me wél eens leuk om daar doorheen te klikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:22 schreef Tijn het volgende:
Nee, nog niet. Ik wil wel iets gaan opzetten, samen met een klasgenoot waarmee ik veel samenwerk. Maar op dit moment weet ik zelf nauwelijks wat ik allemaal heb gemaakt, laat staan dat ik het georderd op internet heb staan. Ik zou wel wat losse dingen bij elkaar kunnen zoeken en online plaatsen als je daarop zit te wachten.
Ik maak binnenkort wel iets simpels waarin het belangrijkste wel te vinden valt. Dat vind ik voor mezelf ook wel aardig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, ik weet dus niet of ik daar op zit te wachten. Dat is het punt nu juist. Maar hij lijkt me wél eens leuk om daar doorheen te klikken.
Maar alleen doen als je dat zelf leuk vindt.
Tijn ff offtopic, mijn vrouw wil een Apple wat nu?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort wel iets simpels waarin het belangrijkste wel te vinden valt. Dat vind ik voor mezelf ook wel aardig.
Als ze 'em zelf betaalt, is er toch geen vuiltje aan de lucht?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tijn ff offtopic, mijn vrouw wil een Apple wat nu?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 05:38 schreef the_legend_killer het volgende:
IS dit de nieuwe ONZ nachtslowchat ?
Ja. R&B. Kut voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
En verder ben ik vooral veel andermans composities aan het opnemen de laatste tijd.
Ik kan ook heel goed heel dronken zijn zonder op je voicemail te staan hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:26 schreef thaleia het volgende:
O ja sorry, in het weekend vanaf 2 uur.
Ik weet dat je niet zo dronken was, want je stond geen tien keer op m'n voicemail.Slaap lekker!
Ik krijg altijd zo'n naar angstig knoop gevoel in mijn buik, als ik mijn fiets niet meteen kan vinden. Al sinds ik 12 was. Maar het is gelukkig altijd goed gekomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kon m'n fiets niet vinden op het station.
En jij dan? Zomaar een beetje midden op de dag in semi-bikkeltijd posten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Ole het volgende:waar heb jij je laatste 33.000 posts gezeten?
![]()
Ik vrees dat ik niet echt in de positie ben mijn wijsvinger omhoog te houden, ik maak er ook een zooitje van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef broer het volgende:
Sorry.
laat genoeg dacht ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
In het weekend vanaf 2 uur he,Thaleia
.
juist een goede reden om het te doen,.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
En jij dan? Zomaar een beetje midden op de dag in semi-bikkeltijd posten.
Ach als 't maar donker is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet echt in de positie ben mijn wijsvinger omhoog te houden, ik maak er ook een zooitje van.
Laten we als uitgangspunt gewoon nemen, dat het donker is en de buren al slapen, en dat het dan goed is.
Om 3:00u is het weer 2:00 dus uitermate verwarrend. Ben zeker weer een week de kluts kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef thaleia het volgende:
Oh, het is al 2:00 geweest
Jij moet voor straf een rondje om het gymnastiekgebouw rennen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb valsgespeeld.
Ik heb van 18.00 tot 22.00 geslapen en ben daarom nu klaarwakker.
Normale snelheid, je bent gewoon slechter gewend geraakt nu.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef broer het volgende:
Wat is Fok! snel, trouwens.
Hadden we dit al een keer eerder gedaan, ja?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef svann het volgende:
Het déjà vu uurtje.
En uiteindelijk hebben ze er niet één CommunicatieWerkGroep voor nodig gehad om dat voor elkaar te krijgen. Pluim voor Breuls.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:59 schreef Lamon het volgende:
Nu zijn we al blij als het gaat zoals het hoort te gaan. Dat hebben ze slim gespeeld.
Ik zit nu eindelijk voor het eerst sinds tijden weer te roken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef svann het volgende:
Hoe moet het nu met al die dingen die je anders even tussendoor kon doen?
Ach, ik heb zojuist een klein uur gewonnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef svann het volgende:
Ongewoon snel, ja.
Hoe moet het nu met al die dingen die je anders even tussendoor kon doen?
We've been here all before...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
Hadden we dit al een keer eerder gedaan, ja?
Hallo! Dinosaurus!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef svann het volgende:
*gaat Crosby, Stills, Nash & Young opzetten.
En ik heb mijn CWG sticker nog steeds niet binnen trouwens. Terwijl ik zoveel gedaan heb voor dit forum destijds.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef broer het volgende:
En uiteindelijk hebben ze er niet één CommunicatieWerkGroep voor nodig gehad om dat voor elkaar te krijgen. Pluim voor Breuls.
Qua film: Assassination of Richard Nixon of Mysterious Skin.quote:Ondertussen moet ik nog steeds besluiten welke dvd ik binnenkort moet kopen om mijn nieuwe speler eens flink te testen. Heb jij suggesties, Lamon?
Dat had je vorige week moeten doen, om je iritaties over het forum in wat fisieks om te zetten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef broer het volgende:
Ik zit nu eindelijk voor het eerst sinds tijden weer te roken.
Dat verdomd snelle internet ook altijd!
Je hebt gecommuniceerd, je hebt gewerkt, je hebt gegroepeerd. Wat kon je nog meer doen? Toch sneu dat zo'n initiatief nooit helemaal uit de verf is gekomen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
En ik heb mijn CWG sticker nog steeds niet binnen trouwens. Terwijl ik zoveel gedaan heb voor dit forum destijds.
Zegt me allemaal niets. Ik ga het stuk voor stuk eens proberen. Ooit.quote:Qua film: Assassination of Richard Nixon of Mysterious Skin.
Qua geluid en SF: Serenity was wel aardig.
Da's waar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik heb zojuist een klein uur gewonnen.
Tijd zat voor tussendoortjes, me dunkt...
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:18 schreef svann het volgende:
Dat had je vorige week moeten doen, om je iritaties over het forum in wat fisieks om te zetten.
Ik weet niet hoor... nu is het op de een of andere manier minder overtuigend dat het iets met Fok uit te staan heeft.
Komt door mijn magnetron/ovencombi. Die verzet de tijd niet automatisch, dus treedt er nu een discrepantie op in mijn huis. Allerlei klokken die het niet met elkaar eens zijn. Chaotisch, zou ik het bijna willen noemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:27 schreef broer het volgende:
Waarom zou je?
Het is nu toch gewoon bijna half drie? Niet meer en niet minder.
Goed, goed...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Hallo! Dinosaurus!
De klok is maar een uur terug gegaan. Niet drie hele generaties!
Nee, want zZz kopieert ook vrijwel alleen maar van vroeger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:33 schreef svann het volgende:
Goed, goed... [afbeelding]
Dan maar zZz.
Beter, broer?
Bestaat WF nog?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want zZz kopieert ook vrijwel alleen maar van vroeger.
Wat ik dan wél weer opvallend vind, is dat je een smiley van WF gebruikt. Ik ken geen svann op WF...
Ja werkelijk geniaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef broer het volgende:
En uitermate knap van Replique dat de posts die eigenlijk na drie uur zijn gepost, maar door de wintertijd stiekem om twee uur zijn gepost, tóch in de juiste volgorde in het topic staan.
Godverdomme, als ik toch eens zo kon programmeren.
Nog een beetje.quote:
Voor Speedcore moet je hier zijn, voor Spaceracer daar.quote:Bestaat speedracer nog?![]()
Ik zou verdomme géld kunnen verdienen met zulke programmeerkwaliteiten. En niet zo'n klein beetje ook, zeg!quote:
Ja, die.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
spACErACEr, bedoel je.
En ja: die bestaat nog. Ongeveer één keer per maand.
Ken ik jou ook van daar? Nou word ik ook benieuwd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:46 schreef svann het volgende:
[..]
Nog een beetje.
[..]
Voor Speedcore moet je hier zijn, voor Spaceracer daar.
En ik heb duidelijk teveel gezoprn maar volgens mij een uur langer om de roes uit te slapen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:48 schreef sig000 het volgende:
Ik vraag me af of mijn PC nu ook auto de gorde tijd heeft?![]()
Dat was duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
En ik heb duidelijk teveel gezoprn maar volgens mij een uur langer om de roes uit te slapen.![]()
Ik drinkquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:38 schreef broer het volgende:
Wordt dit topic nog wel eens opgefleurd met de mooie dingen des levens of is het armoe troef tegenwoordig?
Ne me quitte pasquote:
quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:38 schreef Ole het volgende:
sterkte Audrey!!!
Ik heb de hele dag college.quote:Op vrijdag 11 november 2005 05:25 schreef svann het volgende:
Een middagdutje doen?
Sterkte met de klus!
Koreaans horror-drama.quote:Op zondag 13 november 2005 05:36 schreef Seborik het volgende:
Wat is dat dan voor iets?
Heerlijk hequote:Op zondag 20 november 2005 02:30 schreef Tijn het volgende:
Wat een rust hier.
Welnee. 't is amper donker.quote:Op zondag 20 november 2005 03:28 schreef Intxaurraga het volgende:
Het zou door de tijd kunnen komen.
Je moet je doelen op maat stellen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef svann het volgende:
Dat is een haalbaar voornemen!
\Hoi sig!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is ook 't mooie van dit topic.![]()
Ik houd de mijne en heb inmiddels een Avatar steler.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:33 schreef Ole het volgende:
zie nu wel heel vaak mijn kat voorbij komen..
ga mijn andere sig maar weer eens instellen
Goed nieuws!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:35 schreef Ole het volgende:
Had ik al verteld dat mijn vermiste kat weer vrolijk thuis is
(gelukkig!!!)![]()
![]()
Op zich zijn ze best wel slim.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef Ole het volgende:
3 nachten.
en dat voor een kat van 11+ , die nooit is weggeweest
was echt niet leuk kan ik je zeggen !
Of houden ouwe katten ook soort van een winterslaap?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:45 schreef Ole het volgende:
Maar goed, hij zegt niet wat er is gebeurd, maar rook behoorlijk muf, en hij was stoffig,
Ik vermooed dat hij was opgesloten ergens..
het liefst in hun vertrouwde omgeving hoor! Hij heeft dicht tegen me aangelegen sinds hij terug is. Mijn ervaring is dat hoe ouder de kat is, hoe aanhankelijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 03:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Of houden ouwe katten ook soort van een winterslaap?![]()
Oeps.quote:Op zondag 27 november 2005 01:46 schreef Christine het volgende:
het is nog geen 2 uur geweest, lamon
Goede?quote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
De film "Lord of War". Mocht iemand nog verlegen zitten om een goede Amerikaanse film.
Ik ben een beetje in de war de laatste paar dagen,ik heb luxe problemen.quote:
Heb je de loterij gewonnen, een vrouw en een opeens toenemende haardos?quote:Op zondag 27 november 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de war de laatste paar dagen,ik heb luxe problemen.
Zal niet meer gebeuren.
Tja..quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou,
ik vond er geen reet aan, Lamon.
I.R. Baboons semi-leugenaarstijd deel 40.quote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef QyRoZ het volgende:
Leugens!
Dat zijn geen problemen, maar hoedanigheden. Die hebben geen afweging nodig.quote:Op zondag 27 november 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb je de loterij gewonnen, een vrouw en een opeens toenemende haardos?
Zo weinig?quote:Op zondag 27 november 2005 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
I.R. Baboons semi-leugenaarstijd deel 40.
broerquote:Op zondag 27 november 2005 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
I.R. Baboons semi-leugenaarstijd deel 40.
Blijkbaar. Terwijl we zo'n mooi voorbeeld hebben neergezet. Daar hadden ze de hele nacht wel op kunnen teren.quote:
Omdat het nergens een film was.quote:
WIJ waren wel doorgegaan, als we hadden gekund, Tijn!quote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar. Terwijl we zo'n mooi voorbeeld hebben neergezet. Daar hadden ze de hele nacht wel op kunnen teren.
Op die wijze, zouden ze Goodfellas ook kunnen afschrijven.quote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat het nergens een film was.
Of,
om de Los Angeles Times te quoten:
'Any time you're watching a film in which the statistics in the voice-over have more intrinsic drama than the protagonists' lives, you know you're in trouble.'
Gotsiedikkie. Als ik toch ooit eens de gelegenheid zou hebben om die fameuze quote te gebruiken. Jij bevindt je maar in een bevoorrechte positie dat je zoiets gerechtvaardigd kunt zeggen.quote:
Ik kan je geen termijn geven, maar hij komt er zeker aan!quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Nou Tijn, ik wacht met smart op de CD. En met oordopjes.
Timing is everything, Q.quote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
Wanneer gaan jullie eens neuken?
Q. weet er alles van, broer.quote:
Wie had kunnen bedenken dat regels als "Een winterpeen en wel meer dan één" zomaar verloren konden gaanquote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef Jane het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat dat nummer over die wortel al bestond, Tijn. 'T zou zo'n pareltje geweest zijn....
Alleen titels, of heb je er ook echt liedjes van gemaakt?quote:Op zondag 27 november 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Mike en ik hebben nog tientallen mooie Nederlandstalige songs bedacht in de tussentijd. Pareltjes als "Hij is een echte mon, ik wou dat ik 'em kon" en "Met medicijne ben je de mijne". Kwaliteit die Nederland nodig heeft.
En dat nog wel zomaar op een van de zaterdagavonden dat ik wél aan het semi-bikkelen ben, voor het eerst in maanden. Het moet echt mijn geluksdag zijn vandaag.quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Gotsiedikkie. Als ik toch ooit eens de gelegenheid zou hebben om die fameuze quote te gebruiken. Jij bevindt je maar in een bevoorrechte positie dat je zoiets gerechtvaardigd kunt zeggen.
Ik slinger Bittorrent alvast aan. Dan ben ik er in ieder geval op tijd bij.quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ik kan je geen termijn geven, maar hij komt er zeker aan!
Van timing of van neuken met Christine?quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Jane het volgende:
Q. weet er alles van, broer.
Het zijn nu nog slechts schetsen, maar de stap naar een daadwerkelijk nummer is kleiner dan je zou verwachten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen titels, of heb je er ook echt liedjes van gemaakt?
Nee toch, hoop ik.
Het is weer ouderwets gezellig hier, vanavondquote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Van timing of van neuken met Christine?
Misschien kun je die regel ooit nog eens in een ander nummer gebruiken, Tijn.quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie had kunnen bedenken dat regels als "Een winterpeen en wel meer dan één" zomaar verloren konden gaan
Nou, toen ik ze achterliet waren ze al een heel eind gevorderd, kan ik zeggen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen titels, of heb je er ook echt liedjes van gemaakt?
Nee toch, hoop ik.
Dat durf ik aan te vechten, Jane...quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien kun je die regel ooit nog eens in een ander nummer gebruiken, Tijn.
Eigenlijk, hoe meer ik er over nadenk... die regel zou elk nummer wel opluisteren, denk ik zo!
In dat geval hoop ik dat we tegen een kleine vergoeding de cd wel allemaal thuisgestuurd kunnen krijgen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn nu nog slechts schetsen, maar de stap naar een daadwerkelijk nummer is kleiner dan je zou verwachten.
Ja, ik kan mijn geluk niet op.quote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
Ik zie dat het ook jouw geluksdag is, vandaag.
Sorry, ik wilde alleen wat verduidelijking.quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef Christine het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig hier, vanavond
Oh, ik voel juist ineens véél meer diepgang, Christine!quote:
ok, in dat geval denk ik dat het over timing gaat.quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde alleen wat verduidelijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |