Meid, ik behoor zelfs zónder semi-bikkeltijd tot de Fok!-geschiedenis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef Ole het volgende:
Broer![]()
Je behoort bij de Fok! geschiedenis!![]()
Dat wist ik allang broer..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Meid, ik behoor zelfs zónder semi-bikkeltijd tot de Fok!-geschiedenis.
Toch niet. Hij is gewoon een vuile overloper.quote:Laatste bezoek: 4 dagen, 11 uur, 28 minuten geleden
Misschien haalt hij de semi-bikkeltijd niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Toch niet. Hij is gewoon een vuile overloper.
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Zou 'ie nog steeds die 30-jaar oudere vriendin hebben?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Zou 'ie nog steeds die 30-jaar oudere vriendin hebben?
Dat maakt hem dan toch een overloper? Een vuile, zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:06 schreef Ole het volgende:
Misschien haalt hij de semi-bikkeltijd niet meer
Mja, ik was eigenlijk vergeten of ze nou 30 was of dat ze 30 jaar ouder dan hij was. De waarheid ligt ongetwijfeld in het middenquote:
Ja broer. Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dat maakt hem dan toch een overloper? Een vuile, zelfs.
Muziek máken moet je! Dat is da bomb!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Praten en schrijven over muziek is inderdaad pretty lame.
Zoietsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik was eigenlijk vergeten of ze nou 30 was of dat ze 30 jaar ouder dan hij was. De waarheid ligt ongetwijfeld in het midden
En we kunnen jouw leeftijd pas vaststellen als we weten of je inhammen hebt of niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:08 schreef Ole het volgende:
Ze is dacht ik 2 of 3 of 4 jaartjes ouder dan ik![]()
Ik ben bezig met een nummer voor m'n vaste zangeres, begeleid door akoustisch gitaar en viool. Ik sprak namelijk een oud-klasgenoot van me bij een afstudeerfeestje en zij speelde altijd heel aardig viool en zei dat ze het weer wilde oppakken. Dus dat is alvast leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nog iets gecomponeerd onlangs, Tijn?
Zoiets heet gewoon een profiel..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
En we kunnen jouw leeftijd pas vaststellen als we weten of je inhammen hebt of niet.
Dit is trouwens best een creatieve manier om te vertellen dat er weer 2 lekkere wijven langskomen in huize Tijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een nummer voor m'n vaste zangeres, begeleid door akoustisch gitaar en viool. Ik sprak namelijk een oud-klasgenoot van me bij een afstudeerfeestje en zij speelde altijd heel aardig viool en zei dat ze het weer wilde oppakken. Dus dat is alvast leuk.
Nee.... ik heb nog wat krullen over..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk kaal?
Je bent eigenlijk Sugar Olee Hooper?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk Sugar Olee Hooper?
Klinkt actief. Richt je je op opnames maken of componeren? Wil je, kortom, de creatieve of de technische kant op?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
Ik ben bezig met een nummer voor m'n vaste zangeres, begeleid door akoustisch gitaar en viool. Ik sprak namelijk een oud-klasgenoot van me bij een afstudeerfeestje en zij speelde altijd heel aardig viool en zei dat ze het weer wilde oppakken. Dus dat is alvast leuk.
En verder ben ik vooral veel andermans composities aan het opnemen de laatste tijd. Afgelopen weekend nog in het conservatorium een experimenteel jazz/electronica trio voor de eeuwigheid vastgelegd en morgen staat er een soulband smachtend te wachten tot ik langs kom om op de record-knop te drukken.
O, gelukkig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:14 schreef Ole het volgende:
Nee.... ik heb nog wat krullen over..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is trouwens best een creatieve manier om te vertellen dat er weer 2 lekkere wijven langskomen in huize Tijn
Ja, de woordgrappen worden er niet beter op naarmate het later wordt. Sorry.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Dit kan echt nauwelijks nog, broer.
Ik doe het allebei graag en ik denk dat het er in de toekomst op neer komt dat ik met m'n technische kant voor genoeg brood op de plank moet zorgen om m'n creatieve kant te kunnen blijven doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt actief. Richt je je op opnames maken of componeren? Wil je, kortom, de creatieve of de technische kant op?
Zo moet je 't inderdaad regelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik doe het allebei graag en ik denk dat het er in de toekomst op neer komt dat ik met m'n technische kant voor genoeg brood op de plank moet zorgen om m'n creatieve kant te kunnen blijven doen
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik vind van je producties. Ooit heb ik eens jouw 'Hit me baby' gedownload en dat stemde me niet optimistisch. Maar ben je ergens on line te volgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Tijn het volgende:
Ik doe het allebei graag en ik denk dat het er in de toekomst op neer komt dat ik met m'n technische kant voor genoeg brood op de plank moet zorgen om m'n creatieve kant te kunnen blijven doen
Daar kan ik helemaal inkomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens jouw 'Hit me baby' gedownload en dat stemde me niet optimistisch.
Nee, nog niet. Ik wil wel iets gaan opzetten, samen met een klasgenoot waarmee ik veel samenwerk. Maar op dit moment weet ik zelf nauwelijks wat ik allemaal heb gemaakt, laat staan dat ik het georderd op internet heb staan. Ik zou wel wat losse dingen bij elkaar kunnen zoeken en online plaatsen als je daarop zit te wachten.quote:Maar ben je ergens on line te volgen?
Nou, ik weet dus niet of ik daar op zit te wachten. Dat is het punt nu juist. Maar hij lijkt me wél eens leuk om daar doorheen te klikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:22 schreef Tijn het volgende:
Nee, nog niet. Ik wil wel iets gaan opzetten, samen met een klasgenoot waarmee ik veel samenwerk. Maar op dit moment weet ik zelf nauwelijks wat ik allemaal heb gemaakt, laat staan dat ik het georderd op internet heb staan. Ik zou wel wat losse dingen bij elkaar kunnen zoeken en online plaatsen als je daarop zit te wachten.
Ik maak binnenkort wel iets simpels waarin het belangrijkste wel te vinden valt. Dat vind ik voor mezelf ook wel aardig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, ik weet dus niet of ik daar op zit te wachten. Dat is het punt nu juist. Maar hij lijkt me wél eens leuk om daar doorheen te klikken.
Maar alleen doen als je dat zelf leuk vindt.
Tijn ff offtopic, mijn vrouw wil een Apple wat nu?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort wel iets simpels waarin het belangrijkste wel te vinden valt. Dat vind ik voor mezelf ook wel aardig.
Als ze 'em zelf betaalt, is er toch geen vuiltje aan de lucht?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tijn ff offtopic, mijn vrouw wil een Apple wat nu?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 05:38 schreef the_legend_killer het volgende:
IS dit de nieuwe ONZ nachtslowchat ?
Ja. R&B. Kut voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
En verder ben ik vooral veel andermans composities aan het opnemen de laatste tijd.
Ik kan ook heel goed heel dronken zijn zonder op je voicemail te staan hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:26 schreef thaleia het volgende:
O ja sorry, in het weekend vanaf 2 uur.
Ik weet dat je niet zo dronken was, want je stond geen tien keer op m'n voicemail.Slaap lekker!
Ik krijg altijd zo'n naar angstig knoop gevoel in mijn buik, als ik mijn fiets niet meteen kan vinden. Al sinds ik 12 was. Maar het is gelukkig altijd goed gekomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kon m'n fiets niet vinden op het station.
En jij dan? Zomaar een beetje midden op de dag in semi-bikkeltijd posten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Ole het volgende:waar heb jij je laatste 33.000 posts gezeten?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |