Ik vrees dat ik niet echt in de positie ben mijn wijsvinger omhoog te houden, ik maak er ook een zooitje van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef broer het volgende:
Sorry.
laat genoeg dacht ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
In het weekend vanaf 2 uur he,Thaleia
.
juist een goede reden om het te doen,.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
En jij dan? Zomaar een beetje midden op de dag in semi-bikkeltijd posten.
Ach als 't maar donker is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet echt in de positie ben mijn wijsvinger omhoog te houden, ik maak er ook een zooitje van.
Laten we als uitgangspunt gewoon nemen, dat het donker is en de buren al slapen, en dat het dan goed is.
Om 3:00u is het weer 2:00 dus uitermate verwarrend. Ben zeker weer een week de kluts kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef thaleia het volgende:
Oh, het is al 2:00 geweest
Jij moet voor straf een rondje om het gymnastiekgebouw rennen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb valsgespeeld.
Ik heb van 18.00 tot 22.00 geslapen en ben daarom nu klaarwakker.
Normale snelheid, je bent gewoon slechter gewend geraakt nu.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef broer het volgende:
Wat is Fok! snel, trouwens.
Hadden we dit al een keer eerder gedaan, ja?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef svann het volgende:
Het déjà vu uurtje.
En uiteindelijk hebben ze er niet één CommunicatieWerkGroep voor nodig gehad om dat voor elkaar te krijgen. Pluim voor Breuls.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:59 schreef Lamon het volgende:
Nu zijn we al blij als het gaat zoals het hoort te gaan. Dat hebben ze slim gespeeld.
Ik zit nu eindelijk voor het eerst sinds tijden weer te roken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef svann het volgende:
Hoe moet het nu met al die dingen die je anders even tussendoor kon doen?
Ach, ik heb zojuist een klein uur gewonnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef svann het volgende:
Ongewoon snel, ja.
Hoe moet het nu met al die dingen die je anders even tussendoor kon doen?
We've been here all before...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
Hadden we dit al een keer eerder gedaan, ja?
Hallo! Dinosaurus!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef svann het volgende:
*gaat Crosby, Stills, Nash & Young opzetten.
En ik heb mijn CWG sticker nog steeds niet binnen trouwens. Terwijl ik zoveel gedaan heb voor dit forum destijds.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef broer het volgende:
En uiteindelijk hebben ze er niet één CommunicatieWerkGroep voor nodig gehad om dat voor elkaar te krijgen. Pluim voor Breuls.
Qua film: Assassination of Richard Nixon of Mysterious Skin.quote:Ondertussen moet ik nog steeds besluiten welke dvd ik binnenkort moet kopen om mijn nieuwe speler eens flink te testen. Heb jij suggesties, Lamon?
Dat had je vorige week moeten doen, om je iritaties over het forum in wat fisieks om te zetten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef broer het volgende:
Ik zit nu eindelijk voor het eerst sinds tijden weer te roken.
Dat verdomd snelle internet ook altijd!
Je hebt gecommuniceerd, je hebt gewerkt, je hebt gegroepeerd. Wat kon je nog meer doen? Toch sneu dat zo'n initiatief nooit helemaal uit de verf is gekomen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
En ik heb mijn CWG sticker nog steeds niet binnen trouwens. Terwijl ik zoveel gedaan heb voor dit forum destijds.
Zegt me allemaal niets. Ik ga het stuk voor stuk eens proberen. Ooit.quote:Qua film: Assassination of Richard Nixon of Mysterious Skin.
Qua geluid en SF: Serenity was wel aardig.
Da's waar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik heb zojuist een klein uur gewonnen.
Tijd zat voor tussendoortjes, me dunkt...
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:18 schreef svann het volgende:
Dat had je vorige week moeten doen, om je iritaties over het forum in wat fisieks om te zetten.
Ik weet niet hoor... nu is het op de een of andere manier minder overtuigend dat het iets met Fok uit te staan heeft.
Komt door mijn magnetron/ovencombi. Die verzet de tijd niet automatisch, dus treedt er nu een discrepantie op in mijn huis. Allerlei klokken die het niet met elkaar eens zijn. Chaotisch, zou ik het bijna willen noemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:27 schreef broer het volgende:
Waarom zou je?
Het is nu toch gewoon bijna half drie? Niet meer en niet minder.
Goed, goed...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Hallo! Dinosaurus!
De klok is maar een uur terug gegaan. Niet drie hele generaties!
Nee, want zZz kopieert ook vrijwel alleen maar van vroeger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:33 schreef svann het volgende:
Goed, goed... [afbeelding]
Dan maar zZz.
Beter, broer?
Bestaat WF nog?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want zZz kopieert ook vrijwel alleen maar van vroeger.
Wat ik dan wél weer opvallend vind, is dat je een smiley van WF gebruikt. Ik ken geen svann op WF...
Ja werkelijk geniaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef broer het volgende:
En uitermate knap van Replique dat de posts die eigenlijk na drie uur zijn gepost, maar door de wintertijd stiekem om twee uur zijn gepost, tóch in de juiste volgorde in het topic staan.
Godverdomme, als ik toch eens zo kon programmeren.
Nog een beetje.quote:
Voor Speedcore moet je hier zijn, voor Spaceracer daar.quote:Bestaat speedracer nog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |