Zo weinig?quote:Op zondag 27 november 2005 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
I.R. Baboons semi-leugenaarstijd deel 40.
broerquote:Op zondag 27 november 2005 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
I.R. Baboons semi-leugenaarstijd deel 40.
Blijkbaar. Terwijl we zo'n mooi voorbeeld hebben neergezet. Daar hadden ze de hele nacht wel op kunnen teren.quote:
Omdat het nergens een film was.quote:
WIJ waren wel doorgegaan, als we hadden gekund, Tijn!quote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar. Terwijl we zo'n mooi voorbeeld hebben neergezet. Daar hadden ze de hele nacht wel op kunnen teren.
Op die wijze, zouden ze Goodfellas ook kunnen afschrijven.quote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat het nergens een film was.
Of,
om de Los Angeles Times te quoten:
'Any time you're watching a film in which the statistics in the voice-over have more intrinsic drama than the protagonists' lives, you know you're in trouble.'
Gotsiedikkie. Als ik toch ooit eens de gelegenheid zou hebben om die fameuze quote te gebruiken. Jij bevindt je maar in een bevoorrechte positie dat je zoiets gerechtvaardigd kunt zeggen.quote:
Ik kan je geen termijn geven, maar hij komt er zeker aan!quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Nou Tijn, ik wacht met smart op de CD. En met oordopjes.
Timing is everything, Q.quote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
Wanneer gaan jullie eens neuken?
Q. weet er alles van, broer.quote:
Wie had kunnen bedenken dat regels als "Een winterpeen en wel meer dan één" zomaar verloren konden gaanquote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef Jane het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat dat nummer over die wortel al bestond, Tijn. 'T zou zo'n pareltje geweest zijn....
Alleen titels, of heb je er ook echt liedjes van gemaakt?quote:Op zondag 27 november 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Mike en ik hebben nog tientallen mooie Nederlandstalige songs bedacht in de tussentijd. Pareltjes als "Hij is een echte mon, ik wou dat ik 'em kon" en "Met medicijne ben je de mijne". Kwaliteit die Nederland nodig heeft.
En dat nog wel zomaar op een van de zaterdagavonden dat ik wél aan het semi-bikkelen ben, voor het eerst in maanden. Het moet echt mijn geluksdag zijn vandaag.quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Gotsiedikkie. Als ik toch ooit eens de gelegenheid zou hebben om die fameuze quote te gebruiken. Jij bevindt je maar in een bevoorrechte positie dat je zoiets gerechtvaardigd kunt zeggen.
Ik slinger Bittorrent alvast aan. Dan ben ik er in ieder geval op tijd bij.quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ik kan je geen termijn geven, maar hij komt er zeker aan!
Van timing of van neuken met Christine?quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Jane het volgende:
Q. weet er alles van, broer.
Het zijn nu nog slechts schetsen, maar de stap naar een daadwerkelijk nummer is kleiner dan je zou verwachten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen titels, of heb je er ook echt liedjes van gemaakt?
Nee toch, hoop ik.
Het is weer ouderwets gezellig hier, vanavondquote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Van timing of van neuken met Christine?
Misschien kun je die regel ooit nog eens in een ander nummer gebruiken, Tijn.quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie had kunnen bedenken dat regels als "Een winterpeen en wel meer dan één" zomaar verloren konden gaan
Nou, toen ik ze achterliet waren ze al een heel eind gevorderd, kan ik zeggen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen titels, of heb je er ook echt liedjes van gemaakt?
Nee toch, hoop ik.
Dat durf ik aan te vechten, Jane...quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien kun je die regel ooit nog eens in een ander nummer gebruiken, Tijn.
Eigenlijk, hoe meer ik er over nadenk... die regel zou elk nummer wel opluisteren, denk ik zo!
In dat geval hoop ik dat we tegen een kleine vergoeding de cd wel allemaal thuisgestuurd kunnen krijgen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn nu nog slechts schetsen, maar de stap naar een daadwerkelijk nummer is kleiner dan je zou verwachten.
Ja, ik kan mijn geluk niet op.quote:Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
Ik zie dat het ook jouw geluksdag is, vandaag.
Sorry, ik wilde alleen wat verduidelijking.quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef Christine het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig hier, vanavond
Oh, ik voel juist ineens véél meer diepgang, Christine!quote:
ok, in dat geval denk ik dat het over timing gaat.quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde alleen wat verduidelijking.
Q houdt wijselijk zijn mond. Ik heb dus het gevoel dat het daar juist niet over gaat.quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Christine het volgende:
ok, in dat geval denk ik dat het over timing gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |