SHIPS, post uit Leeuwardenquote:
zal ik? zal ik?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:12 schreef BazzoS het volgende:
wat ben je een noob btw, als je dat vergeet.
quote:
"Hey, ik heb nog wel een stuk kaas in de koelkast, kan je daar in gaan happen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zal ik? zal ik?
JAAAA ik hap![]()
![]()
Zorg dan dat je de SC klaar hebt staan. Ik keek net of we al op de 300 zaten, met een slokkie zuipuh
![]()
Ben je nu al verslaafd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zal ik? zal ik?
JAAAA ik hap![]()
![]()
Zorg dan dat je de SC klaar hebt staan. Ik keek net of we al op de 300 zaten, met een slokkie zuipuh
![]()
daar ben jij toch voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zal ik? zal ik?
JAAAA ik hap![]()
![]()
![]()
Inkoppertjes hèquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
Bas, je zit flink aan de zuip zeker? Met al die offtopic reacties overal
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef lipje het volgende:
ik heb nog brood. Zullen we samen kaastosti's maken?![]()
Ik ga aan de borrelnootjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef lipje het volgende:
ik heb nog brood. Zullen we samen kaastosti's maken?![]()
In een magnetron tosti's maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Op m'n werk staat een magnetron, gewoon mn simpele broodjes kaas omtoveren tot tosti's
neu maar ik was al een op aan het zoeken, en had m bijna klaar. Bij inspectie na dumpen, bleek de titel niet correct te zijn.quote:
zijn we teut?quote:
pepernoten man lul!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga aan de borrelnootjes![]()
[..]
In een magnetron tosti's maken?
Ah, je bedoelt zo'n halfzacht lapje surrogaatboterham... nee dankje, ik pass....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
pepernoten man lul!
Enne broodjes met gesmolten kaas dan
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt zo'n halfzacht lapje surrogaatboterham... nee dankje, ik pass....
In de maasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Hey Basje![]()
![]()
Hey Herm, trouwens nog goede tips waar ik een Range Rover nog een beetje leuk kan parkeren in Rotterdam?![]()
-in de maastunnel, 90o op de rijbaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Hey Basje![]()
![]()
Hey Herm, trouwens nog goede tips waar ik een Range Rover nog een beetje leuk kan parkeren in Rotterdam?![]()
Wat loop je nou te patsen manquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Hey Basje![]()
![]()
ken hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:24 schreef BoJo het volgende:
ik heb geen zin. wil alleen nog maar slapen... kan niet goed zijn![]()
![]()
ik had hem al een tijdje. maar idd lekker geluidjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Hugster het volgende:
ik heb nog een M3 CSL filmpje geupload
Klik
Deze met een beheurlijk luide supersprint race uitlaat
supersprintquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Hugster het volgende:
ik heb nog een M3 CSL filmpje geupload
Klik
Deze met een beheurlijk luide supersprint race uitlaat
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de SUN server ligt eruit
ongelovelijk, gister nog zo blij mee dat die er nooooit uitlag..
de goden verzoeken hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de SUN server ligt eruit
ongelovelijk, gister nog zo blij mee dat die er nooooit uitlag..
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:21 schreef Hugster het volgende:
tsssss, beetje dubbelposten
post opkrikker
laat mij er buitenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
denk 't wel, ik baal er eigenlijk wel xtreem van
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
Crazy Frog krijgt eigen tv-serie
NEEEEEEEE!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd gezellig als jij weer even komt buurten![]()
Dat is de Beneluxtunnel kwakbolquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:37 schreef lipje het volgende:
Maastunnel dicht en niet eens door een dwarsgeparkeerde RangeRover![]()
Goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe is het met onze beroepsbal?
Minder druk met de studie dan eigenlijk zou moeten... Teveel bezig met leuke dingen eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed![]()
lekker druk met de studie + jovd
et toi?
leuke dingen? wat zijn dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Minder druk met de studie dan eigenlijk zou moeten... Teveel bezig met leuke dingen eigenlijk.
Maar verder lekker!
Je steekt echt veel tijd in de jovd hè?
quote:
Waar ligt Oirschot ookalweer?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Tilburg
Geinig accent daar, ik moest wel ff wennen want ik was Oirschots gewend
paarden? huh? das iets voor meidenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Gemeenteraadsverkiezingen.. hmm... misschien in 2010. in 2006 nog maar even niet
* Alexxxxx is terug van een dagje tussen de paarden![]()
Dat verzin je toch niet, zo'n achterkant?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: SsangYong Rodius SV270
Eigenaar: Tolman & Oomen
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-10-2005
morguh? wanneer werd jij wakker vandaag?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:04 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Dat verzin je toch niet, zo'n achterkant?![]()
Morguh trouwens
Hey, laten we de achterkant van de Toyota prius jatten!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:04 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Dat verzin je toch niet, zo'n achterkant?![]()
Morguh trouwens
't is een MPV. maar dat is bijna niet te zienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, laten we de achterkant van de Toyota prius jatten!
Ja, maar die is oerlelijk!
Nou en?
Nou, we wilden toch een stationcarachtige achterkant, net zoals andere SUV's dat hebben?
---
de twee ontwerpers hebben beide hun zin gekregenLang leve poldermodellen
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:14 schreef M5 het volgende:
[..]
't is een MPV. maar dat is bijna niet te zien![]()
laten we het er op houden dat ze iets makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat meenje niet!
Ik dacht dat SsangYong alleen SUVs maakte
GEFELICITEERD!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is ongesteld
Sandra is ongesteld
Dank u ... Dank u...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!
Bij deze wil ik ook alle andere levende organismen ter wereld feliciteren met het feit dat Alexxxxx zich nog steeds niet heeft weten voort te planten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation XBOX
Dat was dan wel een forse sessie geweestquote:
Achja, als je eerst een paar uur moet "smegma-bikken" valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was dan wel een forse sessie geweest
Ik ook niet. Oud klasgenoot van me is dit jaar vader geworden bewust. En die is nog een jaar jonger dan mij. Ik moet er niet aan denken om een kind te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een jaar ouder bent dan ik (Alexxxxx dus) en dat je dan al samenwoont, verloofd bent, en bewust kinderen wilt![]()
.
Meisje waarmee ik op de basisschool zat is op haar 18e getrouwd, gestopt met school, naar Groningen verhuisd om daar een "Bed&breakfast-boerderij" op te zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Oud klasgenoot van me is dit jaar vader geworden bewust. En die is nog een jaar jonger dan mij. Ik moet er niet aan denken om een kind te hebben
alexxx denkt niet aan kinderen die wil gewoon bezuinigen op condooms en dan lekker whisky gaan drinken van de kinderbijslagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Oud klasgenoot van me is dit jaar vader geworden bewust. En die is nog een jaar jonger dan mij. Ik moet er niet aan denken om een kind te hebben
Als je het niet snapt kun je ook gewoon niet reageren hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
alexxx denkt niet aan kinderen die wil gewoon bezuinigen op condooms en dan lekker whisky gaan drinken van de kinderbijslag
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je het niet snapt kun je ook gewoon niet reageren hoor!
* ook_gek is heel goed met kinderenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet er niet aan denken om jou als vader te hebben
Beetje Stroh80 in het flesje en ze zijn zo stil ehquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is heel goed met kinderen
Alleen moet het mij niet te lang duren want dan ben ik het weer snel zat![]()
Dat is voor papa om de lol er in te houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje Stroh80 in het flesje en ze zijn zo stil eh
Daar heb je dan een bitch voorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef BoJo het volgende:
ik zorg niet eens voor mezelf, laat staan voor een kreng en koters![]()
Begin je al met je guns te zwaaien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je het lef mijn moeder een bitch te noemen ?![]()
doe ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf jij nog maar even vrijgezel.
Ligt er aan. Als je haar neukt wel. Anders doel ik niet op je moeder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je het lef mijn moeder een bitch te noemen ?![]()
En met die instelling blijf je ook nog wel even vrijgezelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe ik ook![]()
[..]
Ligt er aan. Als je haar neukt wel. Anders doel ik niet op je moeder.
LUL ik heb het over een vriendin je weet wel relatie en dat soort dingen. Dat geval noem je dan je bitch
LUL, ik zei toch in mijn eerdere post KRENG en koters.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe ik ook![]()
[..]
Ligt er aan. Als je haar neukt wel. Anders doel ik niet op je moeder.
LUL ik heb het over een vriendin je weet wel relatie en dat soort dingen. Dat geval noem je dan je bitch
was ook mijn planquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En met die instelling blijf je ook nog wel even vrijgezel
Ik heb z'n nummer niet, maar ik bel Miles Davis wel ff, die heeft het vast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb idd wel zin in Ray Charles, kun je die dude niet even optelefoneren?
Hoeft niet, ben er alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
Naja zullen we dan maar een Peuracje bellen?
En heb je al een keuze kunnen maken?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En heb je al een keuze kunnen maken?
Tja eh, luxeproblemen ook altijdquote:
De mensen weten ook niet meer wat ze willen hehquote:
Gleufdierenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De mensen weten ook niet meer wat ze willen heh
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, niet echt, blijf nog ff genieten van alles![]()
Dat je dat gebakje goed vindt rijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, niet echt, blijf nog ff genieten van alles![]()
Zo'n Range Rover 4.4 v8 rijdt toch wel erg goedHeb erg genoten toen die Golf 4 GTI me maar niet kon inhalen
![]()
de bestuurde wilde je niet inhalen omdat hij het kansloos vond om zich te bewijzen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n Range Rover 4.4 v8 rijdt toch wel erg goedHeb erg genoten toen die Golf 4 GTI me maar niet kon inhalen
![]()
Ja precies, zo'n ding is niet echt snel namelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de bestuurde wilde je niet inhalen omdat hij het kansloos vond om zich te bewijzen?
Of jij reed zo gevaarlijk dat hij niet drufde in te halen?
Ik rij nooit gevaarlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de bestuurde wilde je niet inhalen omdat hij het kansloos vond om zich te bewijzen?
Of jij reed zo gevaarlijk dat hij niet drufde in te halen?
Wat boeit het nu hoe snel hij aan de 100 zit? Wanneer je een bocht instuurt moet je onder de 20 rijden omdat hij anders omtyftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:40 schreef PeuRac het volgende:
Voor een auto van dik 2.5ton is onder de 10sec naar de honderd wel netjes toch?
En ik kan je zeggen dat ik in veel slechtere auto's heb gechauffeurd als die Range Rover, bijvoorbeeld een RX300.
Hij gaat trouwens binnenkort een Quattroporte kopen![]()
Hij heeft em al besteldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat boeit het nu hoe snel hij aan de 100 zit? Wanneer je een bocht instuurt moet je onder de 20 rijden omdat hij anders omtyft.
En gaat hij die net zo snel kopen als dat jij de 156 2.4jtd gaat kopen?
Het leek alsof hij z'n best deed, hij zat iig woest te schakelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, maar je rijdt er echt geen Golf GTI mee zoek
Tenminste niet als die gast ff z'n best deed.
Dan heb ik een shitload aan auto's besteld als alle folders die hebt liggen tellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft em al besteldhij liet me de folders zien, deze is ter vervanging van zijn XJR.
En die Range Rover gaat best strak de bocht om, je moet alleen de auto in de lage stand zetten en durven![]()
Dan was het vast een koffiemolen met GTI plaatjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het leek alsof hij z'n best deed, hij zat iig woest te schakelen![]()
Voor een SUV vond ik em 200% meevallen, kwestie van ff laten 'zetten' en dan gas erop de bocht door.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb ik een shitload aan auto's besteld als alle folders die hebt liggen tellen!
En die Range Rover gaat absoluut niet strak de bocht om. En ga mij nou niet vertellen dat ik er nog nooit in gereden heb, of dat ik nier "durf". Dat ding rijdt gewoon niet. M'n Lancia stuurde zeker 10 keer strakker.
Voor een vent zal jij idd best lekker pijpen, maar wat heb ik daaraan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een SUV vond ik em 200% meevallen, kwestie van ff laten 'zetten' en dan gas erop de bocht door.
Net zoals ze tegen je zeiden dat die ene neger Ray Charles was?quote:Hij zei dat die besteld was en binnen 2 maanden zou komen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor een vent zal jij idd best lekker pijpen, maar wat heb ik daaraan?.
[..]
Net zoals ze tegen je zeiden dat die ene neger Ray Charles was?
Dom dat hij een sportwagen inruilt voor een sportssaloon...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou hij erover liegen, hij heeft een RR, XJR, Saab 9-3 cabrio en Citroen C3 (letterlijk voor de boodschappen en over zijn terrein/bos). Zijn vrouw heeft een RX300 en Peugeot 307 CC. Waaron zou hij dan liegen over dat hij zijn XJR inruilt tegen een Quattroporte, omdat hij 77 is en meer geld verdient dan hij ooit nog kan opmaken? Hij heeft ook nog een grote collectie oldtimers.
Ik moest werken vandaag, dus niet echt uitgeleend. Al mocht ik wel kiezen met welke auto in naar Rotterdam wou rijden. En aangezien de stoelen, zitpositie, navigatie, enz van Range Rover (BMW) beter zijn als Jaguar, was de keuze makkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg in wat voor milieus beweeg jij je eigenlijk dat iedereen je van die dure auto's uitleent?
Mja maar ik vind ook iets op over een CL600.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest werken vandaag, dus niet echt uitgeleend. Al mocht ik wel kiezen met welke auto in naar Rotterdam wou rijden. En aangezien de stoelen, zitpositie, navigatie, enz van Range Rover (BMW) beter zijn als Jaguar, was de keuze makkelijk.
Er ligt verharde weg in zijn bosquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dom dat hij een sportwagen inruilt voor een sportssaloon...
En hij heeft een RR en een RX300 maar rijdt in zijn C3 door zijn bos![]()
.
Vriendin van me werkt op een goede positie bij een leuk bedrijf, waardoor ik af en toe een leuke auto kan lenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar ik vind ook iets op over een CL600.
Dat is toch twee ton schoon aan de haak
Deurtje extra, fatsoenlijke achterbank...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er ligt verharde weg in zijn bosdus vind hij het onzin om in die grote auto's te klimmen
![]()
Leg eens uit waarom jij een XJR sportwagen noemt en een Quattroporte Sportsaloon, ik zie dat toch echt andersom![]()
Ja maar een CL600 eh, was het stiekem niet gewoon een een 500quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vriendin van me werkt op een goede positie bij een leuk bedrijf, waardoor ik af en toe een leuke auto kan lenen.
@Herm, stoelen van een XJR zijn niet geweldig, plus dat ik toch niet hard mag jagen en het wel prettig is flink overzicht te hebben.
XJR = sedanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deurtje extra, fatsoenlijke achterbank...
En waar woont hij dan?
Was zeker weten een 600, zag toch echt een 12 cilinder onder de kap liggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar een CL600 eh, was het stiekem niet gewoon een een 500
Dan kom je toch ook even een biertje drinken op m'n verjaardagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was zeker weten een 600, zag toch echt een 12 cilinder onder de kap liggenEn ik krijg em niet zomaar mee hoor, ik werk regelmatig voor hen, voor minimaal loon (net iets meer als kosten dekkend), maar dan zoiets erbij als soort van betaling.
't is al laatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
XJR = sedan
jij bedoelt de XKR = coupe
Hij woont niet ver bij mij vandaan, geen bekende nederlander ofso, ook niet in de Quote500
Als Ruud Gullit al in de Q500 staatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is al laatLas fulltime XKR en typte XJR
Tijd voor een nieuwe prothese weer !
Dan is het wel een klein bosje en klein huisje wat hij erop heeft staan, want anders sta je al HEEL snel in de Q500.
Als die ouwe me daarmee afscheept schop ik die rollator in haar holquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
Oh en mag ik dan voor m'n verjaardag dan ook een dagje de CL600 lenen. Vind m'n Oma zulke leuke auto's
Nou nou Herm...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als die ouwe me daarmee afscheept schop ik die rollator in haar hol.
Wat een knakencadeau.
Bel me ff dan man, trek ik er ff 1tje voor je uit het rek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou nou Herm...
Ik wilde 'm ff lenen VOOR m'n oma. Dan mag ze even een blokje rijden en inparkeren enzo.
Kom jij in de 190Dquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bel me ff dan man, trek ik er ff 1tje voor je uit het rek.
Pis er nog liever over heen dan dat ik erin rijd.
Dat heeft hij je verteld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef PeuRac het volgende:
Hij heeft z'n geld mooi beheerd en verspreid zei hij me ooit, vorig jaar stond hij er ook niet in, terwijl hij zeker meer heeft als diegene welke onderaan staan.
Ik weet alleen wat hij me verteld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heeft hij je verteld?
Maar in de Q500 kijken ze niet naar je bankstand, maar je bezittingen. Ze kunnen zo nakijken hoeveel BV"s en dergelijke je hebt en wat daarin zit. En je huis/grond schatten ze op waarde.
Het zal wel een piekendisco zijn dus daar.
Doe de groeten aan je dekbed ehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga mijzelf richting liefdesnest verplaatsen!
nee nee, 4 sneetjes met kipfilet en 4 met stroopquote:
idd zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, helaas, het is rustig.
je bent er vroeg bij met dronken zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
fles passoa is op
En ik ben een beetje dronken zeg maar
had niks te mizen dus dan maar psoa
oh god nee hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer, en meteen weer weg, tot morgen ofso.
Hey Bo, ik zie je morgen weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef BoJo het volgende:
morgen Alfa club meeting, 55 auto's op de lijst waarvan 54 Alfa 155's en 1 Jeep![]()
heeft zo te zien wel eens last van z'n euh . tjs.. kun je dat een bumper noemen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: BMW M3
Eigenaar: Sjonnie en Anita?
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: paaltjes en plastic is geen goede combinatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |