SHIPS, post uit Leeuwardenquote:
zal ik? zal ik?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:12 schreef BazzoS het volgende:
wat ben je een noob btw, als je dat vergeet.
quote:
"Hey, ik heb nog wel een stuk kaas in de koelkast, kan je daar in gaan happen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zal ik? zal ik?
JAAAA ik hap![]()
![]()
Zorg dan dat je de SC klaar hebt staan. Ik keek net of we al op de 300 zaten, met een slokkie zuipuh
![]()
Ben je nu al verslaafd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zal ik? zal ik?
JAAAA ik hap![]()
![]()
Zorg dan dat je de SC klaar hebt staan. Ik keek net of we al op de 300 zaten, met een slokkie zuipuh
![]()
daar ben jij toch voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zal ik? zal ik?
JAAAA ik hap![]()
![]()
![]()
Inkoppertjes hèquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
Bas, je zit flink aan de zuip zeker? Met al die offtopic reacties overal
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef lipje het volgende:
ik heb nog brood. Zullen we samen kaastosti's maken?![]()
Ik ga aan de borrelnootjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef lipje het volgende:
ik heb nog brood. Zullen we samen kaastosti's maken?![]()
In een magnetron tosti's maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Op m'n werk staat een magnetron, gewoon mn simpele broodjes kaas omtoveren tot tosti's
neu maar ik was al een op aan het zoeken, en had m bijna klaar. Bij inspectie na dumpen, bleek de titel niet correct te zijn.quote:
zijn we teut?quote:
pepernoten man lul!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga aan de borrelnootjes![]()
[..]
In een magnetron tosti's maken?
Ah, je bedoelt zo'n halfzacht lapje surrogaatboterham... nee dankje, ik pass....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
pepernoten man lul!
Enne broodjes met gesmolten kaas dan
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt zo'n halfzacht lapje surrogaatboterham... nee dankje, ik pass....
In de maasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Hey Basje![]()
![]()
Hey Herm, trouwens nog goede tips waar ik een Range Rover nog een beetje leuk kan parkeren in Rotterdam?![]()
-in de maastunnel, 90o op de rijbaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Hey Basje![]()
![]()
Hey Herm, trouwens nog goede tips waar ik een Range Rover nog een beetje leuk kan parkeren in Rotterdam?![]()
Wat loop je nou te patsen manquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Hey Basje![]()
![]()
ken hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:24 schreef BoJo het volgende:
ik heb geen zin. wil alleen nog maar slapen... kan niet goed zijn![]()
![]()
ik had hem al een tijdje. maar idd lekker geluidjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Hugster het volgende:
ik heb nog een M3 CSL filmpje geupload
Klik
Deze met een beheurlijk luide supersprint race uitlaat
supersprintquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Hugster het volgende:
ik heb nog een M3 CSL filmpje geupload
Klik
Deze met een beheurlijk luide supersprint race uitlaat
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de SUN server ligt eruit
ongelovelijk, gister nog zo blij mee dat die er nooooit uitlag..
de goden verzoeken hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de SUN server ligt eruit
ongelovelijk, gister nog zo blij mee dat die er nooooit uitlag..
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:21 schreef Hugster het volgende:
tsssss, beetje dubbelposten
post opkrikker
laat mij er buitenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
denk 't wel, ik baal er eigenlijk wel xtreem van
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
Crazy Frog krijgt eigen tv-serie
NEEEEEEEE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |