Dat was dan wel een forse sessie geweestquote:
Achja, als je eerst een paar uur moet "smegma-bikken" valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was dan wel een forse sessie geweest
Ik ook niet. Oud klasgenoot van me is dit jaar vader geworden bewust. En die is nog een jaar jonger dan mij. Ik moet er niet aan denken om een kind te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een jaar ouder bent dan ik (Alexxxxx dus) en dat je dan al samenwoont, verloofd bent, en bewust kinderen wilt![]()
.
Meisje waarmee ik op de basisschool zat is op haar 18e getrouwd, gestopt met school, naar Groningen verhuisd om daar een "Bed&breakfast-boerderij" op te zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Oud klasgenoot van me is dit jaar vader geworden bewust. En die is nog een jaar jonger dan mij. Ik moet er niet aan denken om een kind te hebben
alexxx denkt niet aan kinderen die wil gewoon bezuinigen op condooms en dan lekker whisky gaan drinken van de kinderbijslagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Oud klasgenoot van me is dit jaar vader geworden bewust. En die is nog een jaar jonger dan mij. Ik moet er niet aan denken om een kind te hebben
Als je het niet snapt kun je ook gewoon niet reageren hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
alexxx denkt niet aan kinderen die wil gewoon bezuinigen op condooms en dan lekker whisky gaan drinken van de kinderbijslag
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je het niet snapt kun je ook gewoon niet reageren hoor!
* ook_gek is heel goed met kinderenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet er niet aan denken om jou als vader te hebben
Beetje Stroh80 in het flesje en ze zijn zo stil ehquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is heel goed met kinderen
Alleen moet het mij niet te lang duren want dan ben ik het weer snel zat![]()
Dat is voor papa om de lol er in te houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje Stroh80 in het flesje en ze zijn zo stil eh
Daar heb je dan een bitch voorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef BoJo het volgende:
ik zorg niet eens voor mezelf, laat staan voor een kreng en koters![]()
Begin je al met je guns te zwaaien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je het lef mijn moeder een bitch te noemen ?![]()
doe ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf jij nog maar even vrijgezel.
Ligt er aan. Als je haar neukt wel. Anders doel ik niet op je moeder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je het lef mijn moeder een bitch te noemen ?![]()
En met die instelling blijf je ook nog wel even vrijgezelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe ik ook![]()
[..]
Ligt er aan. Als je haar neukt wel. Anders doel ik niet op je moeder.
LUL ik heb het over een vriendin je weet wel relatie en dat soort dingen. Dat geval noem je dan je bitch
LUL, ik zei toch in mijn eerdere post KRENG en koters.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe ik ook![]()
[..]
Ligt er aan. Als je haar neukt wel. Anders doel ik niet op je moeder.
LUL ik heb het over een vriendin je weet wel relatie en dat soort dingen. Dat geval noem je dan je bitch
was ook mijn planquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En met die instelling blijf je ook nog wel even vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |