Tijdje geleden gemaakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
is t werkelijk? kan toch helemaal niet..?
druk ff op quote bij mijn berichtje. kopieer vervolgens alles tussen quote en /quotequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
is t werkelijk? kan toch helemaal niet..?
Veel succesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hi leuk topic![]()
ik moet morgen afrijden.. om 9u.. heb eerst nog rijles om 8uhet gekke is ik ben eigenlijk helemaal niet eens zo zenuwachtig.. ik was flink zenuwachtig toen ik voor mijn theorie certificaat moest gaan.. is dit raar? dat ik niet zo zenuwachtig ben?
Ik heb die cd wel.. zou alleen niet weten waar ik dat moet uploaden (gratis). Hij is 269 mb groot..quote:
mail me anders evenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Ik heb die cd wel.. zou alleen niet weten waar ik dat moet uploaden (gratis). Hij is 269 mb groot..
Examencentrum Utrechtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:40 schreef ARKON het volgende:
Kut, ik ben vandaag mijn blaadje kwijt waar ik de adres gegevens heb staan. Heb morgen mijn theorie examen
iemand die toevallig weet hoe je vanuit utrecht naar de cbr moet?
wat ik nog weet:
Utrecht, ijsbaan ofzo en dan via bus 6/7 daarheen.
pff *gaat druk blaadje proberen te vinden*![]()
Toppie, missiisippi was het inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Examencentrum Utrecht
Mississippidreef 151a
3565 CE UTRECHT
Of heb je die wel nog?
Vanaf Utrecht Centraal Station
stadsbusstadsbus 6
gvugvu (wat het ook moge betekenen.)
richting zuilen via cs
Ik heb het ook maar van 9292ov.nl![]()
GVU = Gemeentelijk Vervoersbedrijf Utrechtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:50 schreef ARKON het volgende:
[..]
Toppie, missiisippi was het inderdaad.![]()
en dit -> gvugvu, zal de buschauffeur weten wat dat is als ik dat uitspreekwens me veel succes morgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |