ik heb er nu 1, een MomoBay. Maar ik krijg em niet aan de praat onder windows XP en OSXquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zit er aan te denken om een Icy Box aan te schaffen (een casing voor HDD's, die je dan extern kan gebruiken) weet iemand waar je die in de winkels kan kopen?
Tsja, zo mooi als de Iomega MiniMax, LaCie mini of MicroNet MiniMate wordt het denk ik nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:44 schreef SciFi het volgende:
En ik wil gdvr mooie design en aktief gekoelde externe casings voor mijn SATA schijven. Die mogen het dan mooi doen op mijn Mac Mini. Via firewire uiteraard
Dat heeft Apple zelf ook al bedacht, op www.apple.com/powermac:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:19 schreef XL het volgende:
Nu die Powermac dus een PCI-e videokaart heeft en daarnaast nog eens 3 PCI-e sloten vrij heeft, kun je daar natuurlijk extra videokaarten inklussen. Dan kun je dus je bureaublad uitbreiden met 7 andere schermen. Mooie 23 inch cinema displays....
![]()
![]()
![]()
Je moet dan (raar genoeg) even bij de Preferences van Safari zijn. Daar kun je aangeven wat de standaard browser van je systeem moet zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb Safari en Camino op mijn G5 en ik wil Camino instellen als standaardbrowser (nu is dat Safari). Hoe doe ik dat?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:52 schreef Tijn het volgende:
Je moet dan (raar genoeg) even bij de Preferences van Safari zijn. Daar kun je aangeven wat de standaard browser van je systeem moet zijn.
Onder andere omdat het systeem waarmee we op Fok! reviews invoeren (ik ben behalve mod ook reviewer) niet werkt onder Safari. Ook mijn moderatie-knopjes functioeren niet goed in Safari.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom wil je liever Camino dan Safari gebruiken?
Just out of curiosity
Ha! mijn DPS (weblog) werkt wel met safariquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onder andere omdat het systeem waarmee we op Fok! reviews invoeren (ik ben behalve mod ook reviewer) niet werkt onder Safari. Ook mijn moderatie-knopjes functioeren niet goed in Safari.
Verder vind ik Camino eik een beetje kut. De vormgeving is minder mooi en het programma is vaak nogal langzaam (zoals nu; de letters verschijnen seconden nadat ik ze typ...).
Dank voor de tip, zal even kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat je wellicht kunt proberen is Saft installeren...dan kun je met het Debug menu -> User Agent aangeven dat je onder IE werkt. Zo handel ik iig sites af die in Safari niet werken maar wel onder IE.
Check anders dit linkje maar 's
Ja, dat is een irritante bug, ik heb het ook gehad toen ik Camino draaide. Ik weet niet of het aan de browser of aan Fok! ligt, maar irritant is het wel. Misschien zijn Firefox of Opera een beter alternatief, ik ben zelf ook niet zo'n fan van Camino.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verder vind ik Camino eik een beetje kut. De vormgeving is minder mooi en het programma is vaak nogal langzaam (zoals nu; de letters verschijnen seconden nadat ik ze typ...).
Ik blijf toch telkens maar op FF terugkomen, ik weet niet, voor mij toch DE browser... maarja...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
FF vreet geheugen, zeker als je meerdere tabs open hebt. Safari is voor mij ook de beste OSX browser
't hakt er nogal inquote:218 firefox-bi 4.7% 4:04:14 14 289 937 180M 51.4M 173M 520M
Nee, er is ook wel wat alternatieve software.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:41 schreef Markster het volgende:
Ow, moet je trouwens dat iTunes perse hebben om liedjes naar je iPod shuffle te krijgen?
Waarom eigenlijk niet? Ik vind iTunes superrelaxed.quote:Dat wil ik namelijk niet.
Omdat ik geen linux-itunes ziequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:45 schreef Tijn het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Ik vind iTunes superrelaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |