Nee, wel het 'probeer hier grappig te zijn' voor sommigen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:11 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het 'Migratie: OSX naar Windows XP' topic?
Onbekend.. niemand heeft dat ooit geprobeerdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:19 schreef iDex het volgende:
mja is dat eigenlijk moeilijk overstappen naar windows XP?
het is wel eventjes wennen aan de virussen en spywarequote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:19 schreef iDex het volgende:
mja is dat eigenlijk moeilijk overstappen naar windows XP?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:51 schreef Furia het volgende:
Nog een klein poosje voor mijn nieuwe mini met cinema 23" plaats neemt op mijn bureau
Zou het trouwens voordeliger zijn om het een en ander in de VS te kopen (op vakantie dan, niet op bestelling)? Of zit je dan met invoerrechten etc?
quote:12:20 AM EDT: New Cinema Displays
quote:12:18 AM EDT: The Power Mac G5 Quad will support 16 GB of DDR2 SDRAM, and can also officially support up to 1 TB of storage. The board includes PCI-E and are being launched with four nVidia cards to choose from, including the Quadro FX 4500. All four cards support the 30" Apple Cinema Display. The Power Mac G5 Quad will offer 76.6 gigaflops, or billion floating-point operations per second. Available early next month.
12:20 AM EDT: Cinema Display pricing will be dropped; the 23" is now $1299.
Waar lees jij, tonks?quote:
Als ik mijn reisje naar Japan schrap kan ik een Powermac Quad kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
1900 voor de 15" PB met OWK...ff de creditcard zoeken
Bijna 3400 euro... met 512 mb geheugenquote:
Het ultieme land voor nerds.... 3400 euro om daar een beetje rond te hangen en eigenlijk heb je nog eens zo'n bedrag nodig voor gadgets (voor in het vliegtuig terug). Of een dikke pc om te internetten en msn-en....quote:
KLB.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:31 schreef Lu_uK het volgende:
ik ben niet tevreden met mijn ipodof is daar een ander topic voor?
Jammer dat de gadgets in het japans zijn, of in het engrish.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het ultieme land voor nerds.... 3400 euro om daar een beetje rond te hangen en eigenlijk heb je nog eens zo'n bedrag nodig voor gadgets (voor in het vliegtuig terug).
Kom... het is alleen om te pimpen. Niet functioneel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Furious het volgende:
[..]
Jammer dat de gadgets in het japans zijn, of in het engrish.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
Not true.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:09 schreef XL het volgende:
[..]
Kom... het is alleen om te pimpen. Niet functioneel.
Daarvoor hoef je toch niet Japan... Dat ligt gewoon bij Cristine Le Duc.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Not true.
[afbeelding]
Functioneel. [afbeelding]
Daarvoor ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:14 schreef XL het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch niet Japan... Dat ligt gewoon bij Cristine Le Duc.
[afbeelding]
18.000 Yen!![]()
Hee, die had ik nog niet in Europese webshops gezien. Heb ooit een soortgelijk horloge import om gehad... Echt fantastisch. Maar toch...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet.
[afbeelding]
140 euri @ megagadgets.![]()
Same here, al is het momenteel heel verleidelijk om een sloot geld van de IBG te lenen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef FLIPNEUS het volgende:
Maar ja, ik koop geen Apple meer voordat er een Intel-processor in zit.
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een Mac die Aperture vloeiend kan draaien..
tsss... er zit nog niet eens een modem bij...quote:
Ik zou ook voor de mac kiezen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Djeez, het moet niet veel gekker worden![]()
Maar aan de andere kant: als ik zou mogen kiezen tussen een goedkope auto en bovenstaand setje zou ik het wel weten![]()
Haha, je zei "Kut Apple" omdat je graag dingen uitlokt en het tof vind je eigen domheid tentoon te stellen.quote:
Die dan onder een andere naam verder gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
Ik denk niet dat de powerbooks de eerste worden met een intel processor, ik denk zelf de mac mini's
Ik ga sowieso nooit voor de Rev A (teveel kinderziekterisico vind ik) maar ik denk niet dat de PowerBooks de eerste met Intels zullen worden, Ik denk dat dat de i-en PowerMacs worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef Bigs het volgende:
Ik hoop echt dat de Powerbook de eerste Mac is die met Intels uitgerust gaat worden, mijn 12" 1GHz is aan vervanging toe maar op dit moment is het gewoon niet de moeite waard.
Overigens is hij niet echt aan vervanging toe, maar ik wil gewoon nieuw speelgoedEn een Rev. A Intel-book lijkt me wel spannend
Gewoon een mac nano ter grootte van een lucifer doosjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die dan onder een andere naam verder gaan.
De ipod mini is immers ook end of life.
Tonks zegt:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Lijkt me onhandig, ik wil er toch wel een dvd in kunnen stouwen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef Bigs het volgende:
Ik hoop echt dat de Powerbook de eerste Mac is die met Intels uitgerust gaat worden, mijn 12" 1GHz is aan vervanging toe maar op dit moment is het gewoon niet de moeite waard.
Overigens is hij niet echt aan vervanging toe, maar ik wil gewoon nieuw speelgoedEn een Rev. A Intel-book lijkt me wel spannend
Laat mij dan even pimpen met mijn iBook G3 700.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Furious het volgende:
Ik heb een iBook G3 600, en jij vindt dat jouw 1GHz PB aan vervanging toe is.![]()
Mja, daarom zeg ik ook dat hij nog niet echt aan vervanging toe isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een iBook G3 600, en jij vindt dat jouw 1GHz PB aan vervanging toe is.![]()
Verwend nest!![]()
![]()
Maar ik kan jullie wel blij mededelen dat ik 118 euro armer ben, en alle albums, en single collections van de Chemical Brothers ooit rijker ben.![]()
iBook G4 800 MHZ hier. Ligt echt precies aan wat je ermee doet trouwens. Ik blijf de komende jaren nog wel vrolijk tikken op mijn trouwe iBookje hoor (met af en toe een mem upgrade, en tja, op een gegeven moment is het toch afgelopen met die software upgradesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Laat mij dan even pimpen met mijn iBook G3 700.
Zo. Ben je niet meer als enige zielig.
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef Slarioux het volgende:
Jullie zijn oud en wijs genoeg om d'r niet op in te gaan dus ik laat het lekker staan allemaal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?
Het gaat toch hardstikke goed in dit topic?
quote:
Er was een topicreport over Stofzuigzak, maar het gaat ook hardstikke goed in dit topic, dus not to worry enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?
Het gaat toch hardstikke goed in dit topic?
Aperture? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef Beathoven het volgende:
Aperture ziet er in de demonstratie wel goed uit moet ik zeggen, de eerste serieuze toepassing die gebruik maakt van core image
Zeg, ik heet geen Bill Gatesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:19 schreef XL het volgende:
Nu die Powermac dus een PCI-e videokaart heeft en daarnaast nog eens 3 PCI-e sloten vrij heeft, kun je daar natuurlijk extra videokaarten inklussen. Dan kun je dus je bureaublad uitbreiden met 7 andere schermen. Mooie 23 inch cinema displays....
![]()
![]()
![]()
Ik heb dus zojuist de 17" 1,9Ghz versie besteldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:33 schreef HaKeeM het volgende:
Woeiiii die nieuwe imag is gaaf... 2,1GHz, 20" en het mediacenter achtige FrontRow. iSight zit ingebouwd... toppertje.....
[afbeelding]
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/72601/wo/lQ1XA7OzUpci24lPmyp1zzvHpF4/0.SLID?nclm=iMac&mco=6AEDE590
Wat is de verwachte levertijd? hoe lang heb je daarna ongeveer nodig om foto's online te krijgen? Dan zet ik mijn wekker alvastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow, na de succesvolle kennismaking met apple via de ibook g4 1,2Ghz heb ik vandaag voor E.T. de nieuwe Imac 17" G5 1,9Ghz met 1 GB aangeschaft.
M'n CC rookt nog
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is de verwachte levertijd? hoe lang heb je daarna ongeveer nodig om foto's online te krijgen? Dan zet ik mijn wekker alvast![]()
Very nice! De nieuwe PBs staan op 2-4 dagen dus ik hoop hem snel in mijn bezit te krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
7 tot 10 dagen.
Eerst alle mac toko's in de buurt afgebeld, maar die konden 'm ook pas over 2 weken leveren.
Mijn ibook stond toen op 2 tot 3 dagen en heeft uiteindelijk bijna 2 weken geduurdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Very nice! De nieuwe PBs staan op 2-4 dagen dus ik hoop hem snel in mijn bezit te krijgen
ik heb er nu 1, een MomoBay. Maar ik krijg em niet aan de praat onder windows XP en OSXquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zit er aan te denken om een Icy Box aan te schaffen (een casing voor HDD's, die je dan extern kan gebruiken) weet iemand waar je die in de winkels kan kopen?
Tsja, zo mooi als de Iomega MiniMax, LaCie mini of MicroNet MiniMate wordt het denk ik nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:44 schreef SciFi het volgende:
En ik wil gdvr mooie design en aktief gekoelde externe casings voor mijn SATA schijven. Die mogen het dan mooi doen op mijn Mac Mini. Via firewire uiteraard
Dat heeft Apple zelf ook al bedacht, op www.apple.com/powermac:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:19 schreef XL het volgende:
Nu die Powermac dus een PCI-e videokaart heeft en daarnaast nog eens 3 PCI-e sloten vrij heeft, kun je daar natuurlijk extra videokaarten inklussen. Dan kun je dus je bureaublad uitbreiden met 7 andere schermen. Mooie 23 inch cinema displays....
![]()
![]()
![]()
Je moet dan (raar genoeg) even bij de Preferences van Safari zijn. Daar kun je aangeven wat de standaard browser van je systeem moet zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb Safari en Camino op mijn G5 en ik wil Camino instellen als standaardbrowser (nu is dat Safari). Hoe doe ik dat?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:52 schreef Tijn het volgende:
Je moet dan (raar genoeg) even bij de Preferences van Safari zijn. Daar kun je aangeven wat de standaard browser van je systeem moet zijn.
Onder andere omdat het systeem waarmee we op Fok! reviews invoeren (ik ben behalve mod ook reviewer) niet werkt onder Safari. Ook mijn moderatie-knopjes functioeren niet goed in Safari.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom wil je liever Camino dan Safari gebruiken?
Just out of curiosity
Ha! mijn DPS (weblog) werkt wel met safariquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onder andere omdat het systeem waarmee we op Fok! reviews invoeren (ik ben behalve mod ook reviewer) niet werkt onder Safari. Ook mijn moderatie-knopjes functioeren niet goed in Safari.
Verder vind ik Camino eik een beetje kut. De vormgeving is minder mooi en het programma is vaak nogal langzaam (zoals nu; de letters verschijnen seconden nadat ik ze typ...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |