Tonks zegt:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Lijkt me onhandig, ik wil er toch wel een dvd in kunnen stouwen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef Bigs het volgende:
Ik hoop echt dat de Powerbook de eerste Mac is die met Intels uitgerust gaat worden, mijn 12" 1GHz is aan vervanging toe maar op dit moment is het gewoon niet de moeite waard.
Overigens is hij niet echt aan vervanging toe, maar ik wil gewoon nieuw speelgoedEn een Rev. A Intel-book lijkt me wel spannend
Laat mij dan even pimpen met mijn iBook G3 700.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Furious het volgende:
Ik heb een iBook G3 600, en jij vindt dat jouw 1GHz PB aan vervanging toe is.![]()
Mja, daarom zeg ik ook dat hij nog niet echt aan vervanging toe isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een iBook G3 600, en jij vindt dat jouw 1GHz PB aan vervanging toe is.![]()
Verwend nest!![]()
![]()
Maar ik kan jullie wel blij mededelen dat ik 118 euro armer ben, en alle albums, en single collections van de Chemical Brothers ooit rijker ben.![]()
iBook G4 800 MHZ hier. Ligt echt precies aan wat je ermee doet trouwens. Ik blijf de komende jaren nog wel vrolijk tikken op mijn trouwe iBookje hoor (met af en toe een mem upgrade, en tja, op een gegeven moment is het toch afgelopen met die software upgradesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Laat mij dan even pimpen met mijn iBook G3 700.
Zo. Ben je niet meer als enige zielig.
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef Slarioux het volgende:
Jullie zijn oud en wijs genoeg om d'r niet op in te gaan dus ik laat het lekker staan allemaal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?
Het gaat toch hardstikke goed in dit topic?
quote:
Er was een topicreport over Stofzuigzak, maar het gaat ook hardstikke goed in dit topic, dus not to worry enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?
Het gaat toch hardstikke goed in dit topic?
Aperture? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef Beathoven het volgende:
Aperture ziet er in de demonstratie wel goed uit moet ik zeggen, de eerste serieuze toepassing die gebruik maakt van core image
Zeg, ik heet geen Bill Gatesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:19 schreef XL het volgende:
Nu die Powermac dus een PCI-e videokaart heeft en daarnaast nog eens 3 PCI-e sloten vrij heeft, kun je daar natuurlijk extra videokaarten inklussen. Dan kun je dus je bureaublad uitbreiden met 7 andere schermen. Mooie 23 inch cinema displays....
![]()
![]()
![]()
Ik heb dus zojuist de 17" 1,9Ghz versie besteldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:33 schreef HaKeeM het volgende:
Woeiiii die nieuwe imag is gaaf... 2,1GHz, 20" en het mediacenter achtige FrontRow. iSight zit ingebouwd... toppertje.....
[afbeelding]
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/72601/wo/lQ1XA7OzUpci24lPmyp1zzvHpF4/0.SLID?nclm=iMac&mco=6AEDE590
Wat is de verwachte levertijd? hoe lang heb je daarna ongeveer nodig om foto's online te krijgen? Dan zet ik mijn wekker alvastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow, na de succesvolle kennismaking met apple via de ibook g4 1,2Ghz heb ik vandaag voor E.T. de nieuwe Imac 17" G5 1,9Ghz met 1 GB aangeschaft.
M'n CC rookt nog
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is de verwachte levertijd? hoe lang heb je daarna ongeveer nodig om foto's online te krijgen? Dan zet ik mijn wekker alvast![]()
Very nice! De nieuwe PBs staan op 2-4 dagen dus ik hoop hem snel in mijn bezit te krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
7 tot 10 dagen.
Eerst alle mac toko's in de buurt afgebeld, maar die konden 'm ook pas over 2 weken leveren.
Mijn ibook stond toen op 2 tot 3 dagen en heeft uiteindelijk bijna 2 weken geduurdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Very nice! De nieuwe PBs staan op 2-4 dagen dus ik hoop hem snel in mijn bezit te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |