Jammer dat de gadgets in het japans zijn, of in het engrish.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het ultieme land voor nerds.... 3400 euro om daar een beetje rond te hangen en eigenlijk heb je nog eens zo'n bedrag nodig voor gadgets (voor in het vliegtuig terug).
Kom... het is alleen om te pimpen. Niet functioneel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Furious het volgende:
[..]
Jammer dat de gadgets in het japans zijn, of in het engrish.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
Not true.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:09 schreef XL het volgende:
[..]
Kom... het is alleen om te pimpen. Niet functioneel.
Daarvoor hoef je toch niet Japan... Dat ligt gewoon bij Cristine Le Duc.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Not true.
[afbeelding]
Functioneel. [afbeelding]
Daarvoor ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:14 schreef XL het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch niet Japan... Dat ligt gewoon bij Cristine Le Duc.
[afbeelding]
18.000 Yen!![]()
Hee, die had ik nog niet in Europese webshops gezien. Heb ooit een soortgelijk horloge import om gehad... Echt fantastisch. Maar toch...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet.
[afbeelding]
140 euri @ megagadgets.![]()
Same here, al is het momenteel heel verleidelijk om een sloot geld van de IBG te lenen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef FLIPNEUS het volgende:
Maar ja, ik koop geen Apple meer voordat er een Intel-processor in zit.
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een Mac die Aperture vloeiend kan draaien..
tsss... er zit nog niet eens een modem bij...quote:
Ik zou ook voor de mac kiezen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Djeez, het moet niet veel gekker worden![]()
Maar aan de andere kant: als ik zou mogen kiezen tussen een goedkope auto en bovenstaand setje zou ik het wel weten![]()
Haha, je zei "Kut Apple" omdat je graag dingen uitlokt en het tof vind je eigen domheid tentoon te stellen.quote:
Die dan onder een andere naam verder gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
Ik denk niet dat de powerbooks de eerste worden met een intel processor, ik denk zelf de mac mini's
Ik ga sowieso nooit voor de Rev A (teveel kinderziekterisico vind ik) maar ik denk niet dat de PowerBooks de eerste met Intels zullen worden, Ik denk dat dat de i-en PowerMacs worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef Bigs het volgende:
Ik hoop echt dat de Powerbook de eerste Mac is die met Intels uitgerust gaat worden, mijn 12" 1GHz is aan vervanging toe maar op dit moment is het gewoon niet de moeite waard.
Overigens is hij niet echt aan vervanging toe, maar ik wil gewoon nieuw speelgoedEn een Rev. A Intel-book lijkt me wel spannend
Gewoon een mac nano ter grootte van een lucifer doosjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die dan onder een andere naam verder gaan.
De ipod mini is immers ook end of life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |