quote:
Daarstraks was die idd traag, nu loopt die gewoon weer zoals het moet. Voor mij dan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:29 schreef golfer het volgende:
Fok!-en is nauwelijks te doen met deze trage snelheid.
ole ole voor de KNVBquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen dan maar eens een uitkaart halen aangezien Roda volgende week 3 uitmatchen speelt...
Hij heeft niets bijzonders gezegd..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
Nu is ie wel snel. Sandman, vertel even van Human.
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Overigens is er post voor mij bij mijn ouders aangekomen, hoor ik net. Zal wel de video van tong zijn. Die ga ik maar eens halen. Tot later!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
Zaterdag Sparta uit, competitie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole voor de KNVB
met hun planning !
Mogguh Tong, je bent er op tijd uit voor het voetjebal en de live-uitzending van BB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe laat begint Heerenveen op SBS ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |