Niemand kent "De gulle minnaar", wat op zich niet vreemd is want het was zo ongeveer de slechtste Nederlandse film ooitquote:
tikfoutjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet dan ook het juiste nummer in de TT![]()
![]()
ow chantal, je moest eens wéten!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:23 schreef maxime33 het volgende:
Ingrid twijfelt over het nomineren, Chantal zegt dat ze wel heeft nagedacht, maar altijd twijfelt. Roel weet het nog niet. Ingrid denkt niet dat Tanja nog op de bank zit, en als ze er wel opkomt, dat het dan misschien 1 stem is. Ingrid denkt dat het het handigste is om op Tanja te stemmen omdat die er toch niet uitgaat, Chantal vind dat niet handig, omdat anderen dan de dupe zijn. Roel weet nog niet zo zeker of Tanja dan blijft, misschien dat ze denken; je hebt nou je kind, ga maar.
Ingrid bedenkt dat je tactisch moet spelen door iemand 2 stemmen te geven (?). Chantal denkt dat tactisch stemmen weinig kans maakt omdat je er toch op kan komen. (en Nederland maakt de uiteindelijke beslissing) Het lijkt Chantal heel wrang om nooit genomineerd te zijn, en dan op het laatste moment toch op de bank terecht te komen en dat Nederland denkt "Eindelijk!" en je er alsnog uit ligt.
Typische jaren '80 Nederlandse film met veel niet-functioneel naaktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand kent "De gulle minnaar", wat op zich niet vreemd is want het was zo ongeveer de slechtste Nederlandse film ooit
Inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow chantal, je moest eens wéten!!!
zijn volgens mij papiertjes op een glazen tafeltjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Die schaakstukjes had ik al eerder gezien, maar dat bord niet, zeker mooi! Ben wel benieuwd hoe ze die gemaakt hebben.
ik ga zo feest vieren, ik ga naar dat huis toe gewoon om chantal toe te zingen als ze dat huis uit komt... ik wil dat ze weet, voor ze in de studio komt, dat ze de meest gehate bewoner is (op rob na dan in mijn geval).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad... We zitten met z'n allen al lange tijd op die ENE kans te wachten
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:25 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij is lieske make-up loos, waardoor ze er wat ziekjes uitziet...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
Chantal, dat eindelijk moment zal heel nederland heb ben als jíj op de bank zit!!!
ow!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Chantal maakt zich niet druk om te worden genomineerd. Ze zegt dat ze zich er wel druk om maakt dat ze meteen in beeld wordtgenomen als het bekend wordt gemaakt.
Als je hele blonde wenkbrauwen hebt en je maakt jezelf niet op zie je er al heel gauw flets uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:25 schreef Sassefras het volgende:
Dat in tegenstelling tot de andere dames die zich iedere morgen weer helemaal vol poederen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:25 schreef Sassefras het volgende:
ow maar rob gaat er ook eerst uitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:28 schreef Cherryman het volgende:
Ik wil chantal er niet uit.. Stel je voor dat ik haar in het "wild" tegenkom Brrrrrr
Ten tweede wil ik weleens zien welke nederlander.. Zich opgeeft als potentiële man.. en hoe zich dat ontwikkeld.. vind het nu wat saai..
Hoe zijn Chantal haar talen overigens? Het is namelijk niet ondenkbaar dat er geen nederlands sprekende man te vinden is ;-)
Dat vind ik dus niet. En je weet dat ik Lieske heel fotogeniek vind, met of zonder make-up.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de andere dames die zich iedere morgen weer helemaal vol poederen.
Maar op die foto die ik hierboven plaatste ziet ze er toch zeer goed uit hoor
Tuurlijk wel. Als ze bv genomineerd staat met Tanja en Roel... of Tanja en Lieske... dat is het echt over voor Chantal. Daar kunnen ze dan bij BB ook niets meer aan doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:30 schreef cuall het volgende:
Gezien alle plannen van BB gaat Chantal er ECHT nog niet uit
Tanja mag van mij nu zo snel mogelijk vertrekken
![]()
vanochtend was ie ook al zo bezig, beetje praatjes maken en zeggen dat ie aan het schoonmaken was omdat de kraamhulp toch niet vies huis kon werken met de baby??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:32 schreef Day het volgende:
Kijk Rob eens quasi nonchalant naar de gang lopen om de verloskundige te zien!![]()
Zou niet de ereste keer zijn dat hem een "beentje" gelicht wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
bla bla.... en dr gaan ongelukken gebeuren als rob niet snel ff een euh... 'handje geholpen wordt'bla.. bla...
Als er 1 of andere fysiotherapeut hunk was geweest, of een kraamhulp als man zijnde dan hadden de vrouwen ook een slakkenspoor door t huis getrokkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vanochtend was ie ook al zo bezig, beetje praatjes maken en zeggen dat ie aan het schoonmaken was omdat de kraamhulp toch niet vies huis kon werken met de baby??
vies ventje zeg, echt uitermate gefrustreerd, nopg ff en dr gaan ongelukken gebeuren als rob niet snel ff een euh... 'handje geholpen wordt'
mag lijen dat ze enorm veel alcohol krijgen en dat rob flink los gaat, ben heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren tussen chantal en rob, die trokken toch zo naar elkaar toe de laatste week??
nee wel drie keer zo te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:40 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Zou niet de ereste keer zijn dat hem een "beentje" gelicht wordt![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Oh.. Met een Metro kun je toch van "hier" naar "daar" en vice versa?![]()
moet jij nodig zeggen doos!! ik zag je wel in het 'hoe lang zal tanja blijven' topicquote:
Tanja is er dus nog wel. Dát is juist het probleemquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:48 schreef Day het volgende:
Zo gaat het er dus aan toe in dat huis als Tanja weg is.![]()
:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen doos!! ik zag je wel in het 'hoe lang zal tanja blijven' topic
Dus jij denkt dat het niveau van de gesprekken verhoogd als Tanja weg is?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is er dus nog wel. Dát is juist het probleem
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:41 schreef arneaux het volgende:
dan hadden de vrouwen ook een slakkenspoor door t huis getrokken
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het niveau van de gesprekken verhoogd als Tanja weg is?
Dat de bewoners zich wel vol in zullen zetten voor een opdracht?
Dat ze dan een ander als roddelonderwerp hebben? (misschien wordt dan Rob het onderwerp, maar dan is het ook wel over)
Denk het niet, hoor! Dit is het en meer zal het niet worden!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:01 schreef muizemeis het volgende:
alcohol dat huis in en feesten!!
De privileges zullen er dan niet meer zijn, voor één bepaalde bewoner.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:55 schreef Day het volgende:
Dit is het en meer zal het niet worden!
Nou, zo zachtjes is het niet, er wordt daar op normale toon gepraat. Er heeft ook niemand aan ze gevraagd of ze zachtjes willen praten. (hoeft ook niet.)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor ze drijven nu mee op het roze wolkje en houden zich heel erg in.
Ze doen zachtjes, alles in het kader van de baby![]()
Ja, vooral van Menno begrijp ik het niet.. waarom praat hij niet even met Ingrid en zegt hij dat hij het niet pikt dat ze hem het ene moment zoent en het andere moment negeert.. valt me van hem tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:08 schreef muizemeis het volgende:
vooral dat laatste begrijp ik niet Day, hoe kan je nou in godsnaam al 50 dagen bij elkaar in 1 huis zitten en elkaar níet aanspreken of bepaalde dingen
zouden ze daar op geselcteerd zijn ofzo
bang om de confrontatie aan te gaan, onbegrijpelijk
Dat heeft weer te maken met bezig zijn hoe je overkomt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:08 schreef muizemeis het volgende:
vooral dat laatste begrijp ik niet Day, hoe kan je nou in godsnaam al 50 dagen bij elkaar in 1 huis zitten en elkaar níet aanspreken of bepaalde dingen
De confrontatie aangaan met iemand en dan op de bank komen, want je wordt natuurlijk genomineerd door mensen die dan aan zijn/haar kant van het punt staanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:08 schreef muizemeis het volgende:
Menno moet 2 dagen bij Dido in bed slapen en Roel 2 dagen bij Ingrid. Dit moeten opeenvolgende dagen zijn. En ze weten niet van elkaar dat ze de opdracht hebben. Daarnaast moeten ze tegen alle bewoners vertellen (verzonnen) dat ze met Dido/Ingrid hebben gezoend zonder dat ze t van elkaar te weten komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:15 schreef Cherryman het volgende:
Er zou een eens een weekopdracht moeten komen waar de bewoners het tegen elkaar moeten opnemen.. Al dan niet in koppels ofzo.
Ik zit even te denken.. kijk bijvoorbeeld die rookpolitie.. (en nee zo belachelijk is dat woord niet.. weleens op een open station een cigaretje gerook verder dan 1 meter avn een paal verwijdert?) Maar om niet te ver af te dwalen.. Iets waardoor ze zich aan elkaar gaan ergeren.. dat leverd weer leuke discussies op.. etc.. !
iemand suggesties?
JUIST, jij snapt het!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Menno moet 2 dagen bij Dido in bed slapen en Roel 2 dagen bij Ingrid. Dit moeten opeenvolgende dagen zijn. En ze weten niet van elkaar dat ze de opdracht hebben. Daarnaast moeten ze tegen alle bewoners vertellen (verzonnen) dat ze met Dido/Ingrid hebben gezoend zonder dat ze t van elkaar te weten komen.
ja maar snappen ze dan niet dat wij thuis beslissen wie er uiteindelijk uitgaat?? en dat wij veel meer waardering kunnen opbrengen voor iemand die zn bek opentrekt en gewoon zegt wat hem/haar dwars zit, dan die slijmerige schijnheilige kletspraatjes die ze nu ophangen??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
De confrontatie aangaan met iemand en dan op de bank komen, want je wordt natuurlijk genomineerd door mensen die dan aan zijn/haar kant van het punt staan
Ik denk dat als je in dat huis leeft buiten de realiteit staat. Bovendien is het zo dat als men je in het huis niet mag maar buiten het huis wel je dus in een huis zit waar je t waarschijnlijk niet na je zin hebt. Daar zou ik geen zin in hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar snappen ze dan niet dat wij thuis beslissen wie er uiteindelijk uitgaat?? en dat wij veel meer waardering kunnen opbrengen voor iemand die zn bek opentrekt en gewoon zegt wat hem/haar dwars zit, dan die slijmerige schijnheilige kletspraatjes die ze nu ophangen??
volgens mij is deze bb wat dat betreft wel het ergste ooit, of niet soms??
Maar ik snap er niets van! Kan je dur niet een verhelderend tekeningetje bij maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Menno moet 2 dagen bij Dido in bed slapen en Roel 2 dagen bij Ingrid. Dit moeten opeenvolgende dagen zijn. En ze weten niet van elkaar dat ze de opdracht hebben. Daarnaast moeten ze tegen alle bewoners vertellen (verzonnen) dat ze met Dido/Ingrid hebben gezoend zonder dat ze t van elkaar te weten komen.
Menno slaapt bij Dido 2 nachten op rijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik snap er niets van! Kan je dur niet een verhelderend tekeningetje bij maken?![]()
dat hoeft toch niet perse?? dan ga je ervan uit dat als je 1 iemand aanspreekt, blijkbaar de hele groep achter die ene persoon staat. Lijkt me stug, in dit huis heb je ook verschillende groepjes dus de kans dat je absoluut in je eentje komt te staan is niet zo heel groot volgens mij. Zeker niet als je iemand aanspreekt op iets waar meerdere mensen zich aan ergeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in dat huis leeft buiten de realiteit staat. Bovendien is het zo dat als men je in het huis niet mag maar buiten het huis wel je dus in een huis zit waar je t waarschijnlijk niet na je zin hebt. Daar zou ik geen zin in hebben.
Die eerste twee regels begrijp ik, al vraag ik me af waarom Dido en Ingrid daaraan zouden meewerken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Menno slaapt bij Dido 2 nachten op rij
Roel slaapt bij Ingrid 2 nachten op rij
Daarna moeten ze tegen de rest vertellen dat ze met Dido (Menno dus) of Ingrid (Roel dus) gezoend hebben zonder dat ze van elkaar te weten. Dit verhaal is natuurlijk verzonnen. Hierdoor zal er roddel en achterklap onstaan. Een ordinaire tennisclub dus.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:46 schreef muizemeis het volgende:
ligt het forum eruit ofzo??
waar hebben we deze plotselinge rust aan verdient?? of zijn we soms solidair met het huis
bizar, bij mij alleen maar beterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik werd net gek van de traagheid van fok dus ben even een urrtje wat anders gaan doen. Het is alleen nog maar beroerder geworden, dus
ga je echt weg??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:26 schreef demins het volgende:
Nou ben ik echt de enige!
Tis om te zeggen dat ik weg ga (sporten).
Hopelijk straks beter.
![]()
ow gelukkig, sorry had je niet zien zitten daarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:30 schreef Day het volgende:
ben er ook nog hoor (al weet ik niet waarom)
Drink geen alcohol, maar lust wel een grote glas cola met veel ijs.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow gelukkig, sorry had je niet zien zitten daar![]()
nouja dan maken we dr zelf maar feetsje van...
jij een borrel??
*cola in schenkt, ijs erbij doet*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
Drink geen alcohol, maar lust wel een grote glas cola met veel ijs.
Steek intussen een siggie op
inderdaad, ik heb vandaag uit pure wanhoop zelfs de stofzuiger door de kamer gehaald en beetje afgewassenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:38 schreef Gert het volgende:
Inderdaad, de traagheid is ook voor mij de reden dat ik vandaag nauwelijks heb gepost.
En weet je... wat houd je dan toch veel tijd over voor núttige dingen!
En weer weg trouwens, er is gewoon geen hol aan zo.
is dat chantal?? wat ziet ze er anders uit, heeft ze een neusjob gehad ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:40 schreef Day het volgende:
Chantal houdt alleen van slanke mannen met een strak kontje.
Ik vind de man op onderstaande foto niet echt slank, hoor (er vanuitgaand dat hij een vriendje was)
[afbeelding]
hier idem dito!! ik vind stevig geen probleem hoor, maar roel is idd vadsig en daar hou ik persoonlijk niet zo vanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:43 schreef Day het volgende:
Roel vindt een mooi (slank) vrouwenfiguur ontzettend belangrijk, maar is zelf ontzettend vadsig. Mijn vriend is 12 jaar ouder, maar daar zou hij, qua figuur, echt niet naast kunnen staan.
Ik heb ontzettend even doorgestreept, want dat was overdreven. Maar hij heeft wel al een buikje en een onderkin en als je naar zijn vader kijkt (op wie hij ontzettend lijkt) wordt het een behoorlijk stevig mannetjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hier idem dito!! ik vind stevig geen probleem hoor, maar roel is idd vadsig en daar hou ik persoonlijk niet zo van
LOl ja oke ontzettend vadsig is ie niet, maar ik zou niet zo stoer mn buik vooruit duwen als ik hem wasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend even doorgestreept, want dat was overdreven. Maar hij heeft wel al een buikje en een onderkin en als je naar zijn vader kijkt (op wie hij ontzettend lijkt) wordt het een behoorlijk stevig mannetje.
Vind sowiesoo de mannen niet superaantrekkelijk qua figuur. Menno scoort dan het best, Ralph had ook wel een leuk figuur en Rob mag, met zijn leeftijd ook niet klagen.
Zit net te denken, eigenlijk vind ik geen van die mannen in dat huis echt knap om te zien.![]()
Stevig is als het vet evenredig over je lichaam verdeeld is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Wat is het verschil tussen vadsig en stevig dan?!
vadsig is blubberig, alleen maat vet en geen vlees..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Wat is het verschil tussen vadsig en stevig dan?!
he flugeltje!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:54 schreef flugeltje het volgende:
goeiedag....
He MissX!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:56 schreef MissX het volgende:
ik vind Roel nou niet echt vadsig, maar ms versta ik daar iets anders onder.
voorderest is er weinig gebeurt vandaag zo te lezen
Doe mij maar niet.... Ik hoor net dat ik vadsig ben en moet afvallenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he flugeltje!!
wordt het toch nog gezellig zeg, net zaten Day en ik met ons tweetjes het heel gezellig te hebben, nu zijn jij en arneaux er ook alweer...
gaan we feestje bouwen??
HOERENFEEST!!!![]()
![]()
![]()
wie wil dr wat drinken??
jij bent helemaal niet vadsig, hooguit stevigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe mij maar niet.... Ik hoor net dat ik vadsig ben en moet afvallen![]()
Doe maar liever een wijntje dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij bent helemaal niet vadsig, hooguit stevig
kom op hoor, biertje??
hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
He MissX!!![]()
Nee is niet veel gebeurt vandaag.
Maar heb jij roel wel eens onderuitgezakt met zn blote bast in de tuin zien zitten?? Kan je toch nauwelijks strak iguurtje noemen... vind zn buik echt niet passen bij de rest van het lichaam hoor, zn buik is echt beetje vadsig
primaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe maar liever een wijntje dan.
Ik heb vandaag weer niks gemist merk ik...
Dat was het idd tot jij binnenstapte...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef Maurisico het volgende:
Hallo dames! Gezellig vrouwentopic hiero lees ik.![]()
Ja hier heb je een jurk en een pruik... Hup omkleden!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef Maurisico het volgende:
Hallo dames! Gezellig vrouwentopic hiero lees ik.![]()
Zoals nu... Geen streams... wel forumquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef MissX het volgende:
het is al zo "erg" dat ik de streams niet mer gelijk aanzet. Maar hier eerst ff lees, oh gebeurt niets, laat ze dan ook maar uit.
Zo goed?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja hier heb je een jurk en een pruik... Hup omkleden!![]()
ik had eerlijk waar nooit verwacht dat het zo zou gaan... nou scheelt het misschien dat ik haar al stukken sympathieker vond de laatste tijd, maar jeetje na die bevalling.. ik vond echt dat ze het zo super heeft gedaan... voorlopig kan ze ff niet meer stuk hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Tanja lijkt wel een stuk gezelliger geworden hoor...
Nu moet ik op gaan passen, straks ga ik haar ook nog aardig vinden.
Tanja, doe us iets stoms...
Zie foto boven jequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:19 schreef Maurisico het volgende:
Op stream 1 ligt joost op dido.....
Hoop het niet, maar denk het wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Wordt het nu nog een paar weken op déze manier BB volgen?
Dat hoop ik toch niet, dan is de lol er voor mij snel afquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Wordt het nu nog een paar weken op déze manier BB volgen?
Ik vind dat hij een oude gegroefde rotkop heeft voor iemand van 44 jaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:29 schreef avonne het volgende:
Dan hoort Rob toch bij die ene procent die er lichamelijk goed uitziet.
Petje af, daarvoor.
klopt, ik bedoelde alles onder het hoofdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een oude gegroefde rotkop heeft voor iemand van 44 jaar.
Ja jij hebt mij natuurlijk als vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een oude gegroefde rotkop heeft voor iemand van 44 jaar.
Dat weet je nooit!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:36 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat erg.. ze kunnen dus echt niks uitzenden van vandaag.. er is helemaal niks gebeurd.. dat wordt echt een saaie aflevering..
Ze hebben met het verhaal rond de baby al genoeg om voor een week alle uitzendingen te vullenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:36 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat erg.. ze kunnen dus echt niks uitzenden van vandaag.. er is helemaal niks gebeurd.. dat wordt echt een saaie aflevering..
Niets gebeurd?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:36 schreef pinkplatinum het volgende:
Zelfs hoeren zijn te duur voor dit programmaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:43 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat een hoerenprogramma is het geworden..
nee, een hoerenprogramma zou veel leuker zijn dan dit..
Gelukkig kunnen ze nog een week de bevalling uitmelkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:36 schreef pinkplatinum het volgende:
Haha..t Zal Joost s niet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
Joost heeft de breinaald van Dido gebroken
[afbeelding]
Geheime opdracht:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:49 schreef Showtime het volgende:
Er lag een envelop klaar voor Rob in de DBK.
Dat heb ik gemist.....ben nu nieuwsgierigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:49 schreef Showtime het volgende:
Er lag een envelop klaar voor Rob in de DBK.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geheime opdracht:
Verstop de baby zonder dat Tanja erachter komt waar deze is
Dat merk je wel bij de nominaties dan... 9x Tanja en 1x Robquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:57 schreef Kokstra het volgende:
Hm. Wanneer zouden ze gek worden van al dat baby-gedoe?
voor morgen 14:00 want tot dan duurt de week opdracht maar ze hadden het toch nooit gehaaldquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
24 dekentjes breien voor morgenavond half 9 is lastig denk ik
Wat is daar nou in Godsnaam leuk aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar wel leuk dat ze die aan moeders geven die op dezelfde dag zijn bevallen
Das handig voor het volgende noodrantsoen: 1 week de verwarming uit!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:01 schreef pullup het volgende:
Maar gelukkig hebben ze sjaals voor zichzelf gemaakt.![]()
Ze moeten doorgaan met breien, morgen moeten 24 babyquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:01 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Rob nou voorgelezen?
Nee, want dat is niet goed voor de baby... Net zoals rook niet goed is en feestjes en drank en ruziemaken en en en en .......quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Das handig voor het volgende noodrantsoen: 1 week de verwarming uit!![]()
Nou, inderdaad. Wéer breien... Jezus van Nazareth.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar nou in Godsnaam leuk aan?
Volgens mij is dát precies wat Tanja nu aan het denken is....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Lelijk dekentje.. die lapjes passen echt niet bij dat roze.. dat ding zou mijn babykamer niet in komen..
Idd. Maar ik ga vanavond iig niet op tv kijken, dat wordt me iets teveel...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
wat een kut big brother is dit, maar stoppen met volgen lukt niet![]()
Nee hoor.. De opdracht zouden ze niet meer halen.. waarom doorgaan? dan kan je toch iets anders breien als je niks te doen hebt.. de dingen die ze nu maakte waren veel zinvoller dan die lapjes.. wisten zij veel dat het voor moeders was die op dezelfde dag als tanja zijn bevallen..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:08 schreef style het volgende:
BB heeft in dit geval helemaal gelijk.
Ze hadden er begrip voor dat ze tot de geboorte niet hebben gebreid, maar kunnen niet begrijpen dat ze daarna voor zichzelf zijn gaan breien en niet voor de weekopdracht.
Chantal is het er natuurlijk weer helemaal niet mee eens![]()
Die heeft zijn kruit verschoten sinds Linda weg is, en zal alleen maar rustiger en volgzamer wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:11 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er toch met Roel?
Dido zei dat ze op gespierde mannen vielquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:11 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er toch met Roel?
Kom op zeg. Ze hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat BB er niet moeilijk over gedaan had als ze niet alles hadden afgehad (ivm de geboorte) maar hadden makkelijk door kunnen gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:12 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nee hoor.. De opdracht zouden ze niet meer halen.. waarom doorgaan? dan kan je toch iets anders breien als je niks te doen hebt.. de dingen die ze nu maakte waren veel zinvoller dan die lapjes.. wisten zij veel dat het voor moeders was die op dezelfde dag als tanja zijn bevallen..
Ik begrijp het best als je stopt met een opdracht, als je weet dat je het toch niet haalt..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:15 schreef style het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ze hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat BB er niet moeilijk over gedaan had als ze niet alles hadden afgehad (ivm de geboorte) maar hadden makkelijk door kunnen gaan.
Deze groep grijpt alles aan om maar te kunnen stoppen met weekopdrachten.
Ik blijf bij mijn mening 50.000 euro sanctie voor iedere keer dat ze stoppen met de weekopdracht.
Ik ben het met je eens hoor Stylequote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:15 schreef style het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ze hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat BB er niet moeilijk over gedaan had als ze niet alles hadden afgehad (ivm de geboorte) maar hadden makkelijk door kunnen gaan.
Deze groep grijpt alles aan om maar te kunnen stoppen met weekopdrachten.
Ik blijf bij mijn mening 50.000 euro sanctie voor iedere keer dat ze stoppen met de weekopdracht.
Ze zeggen het alleen vaak al vanaf het eerste moment, ze proberen het niet eens.... Ze tonen geen inzet, raken achter op schema en beginnen dan te zeuren dat het onhaalbaar is....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:19 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik begrijp het best als je stopt met een opdracht, als je weet dat je het toch niet haalt..
Waar doe je het dan voor?
Jij ziet liever dat ze nog meer verwend worden en allemaal leuke en makkelijk haalbare opdrachten gevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:25 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja ze hebben het niet goed aangepakt.. maar het was toch een klote opdracht..
Terwijl BB dáar juist zo pissig over was. En zonder blikken of blozen vraagt ze Rob het nog te herhalen, en breit rustig door.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:21 schreef style het volgende:
Ze gaan niet de nacht door, dat trekken de mietjes niet.
En Lieske zit tijdens het eten stug door te breien aan haar sjaal![]()
Daar gaat het niet om, opdracht is opdracht.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:25 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja ze hebben het niet goed aangepakt.. maar het was toch een klote opdracht..
Ik denk dat ze in de regiekamer helemaal over de vloer rollen van deze opmerking...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:29 schreef CartWOman het volgende:
"Als ik m'n sjaal niet mag afmaken vraag ik een vrijwillige exit aan. Dan krijgen ze dikke vette heibel met mij."
Lees op de Talpa-site dat de baby niet in huis zit... maar daarbuiten... feitelijk mag Tanja dus steeds het huis al verlaten om de baby te verzorgen. Kom op Roel! zodra Tanja de baby verzorgt die deur barricaderen en niet meer binnenlaten!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet goed voor de baby... Net zoals rook niet goed is en feestjes en drank en ruziemaken en en en en .......
Ja Tanja... Hup naar huis!!!
ze mogen van mij best verwend worden en dan heb ik het vooral over feestjes enzo..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:27 schreef style het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat ze nog meer verwend worden en allemaal leuke en makkelijk haalbare opdrachten geven![]()
het lefquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Terwijl BB dáar juist zo pissig over was. En zonder blikken of blozen vraagt ze Rob het nog te herhalen, en breit rustig door.
"Als ik m'n sjaal niet mag afmaken vraag ik een vrijwillige exit aan. Dan krijgen ze dikke vette heibel met mij."
Dat heeft Tanja snel voor elkaar... Enkele uren na de bevalling al een uithuisplaatsing!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:31 schreef Maurisico het volgende:
Lees op de Talpa-site dat de baby niet in huis zit... maar daarbuiten...
Ja weet ik, maar dan hoef ik het nog niet op tv te zien..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, opdracht is opdracht.....
Ik vind ook niet alle klussen die ik op m'n werk uit moet voeren leuk, maar ik dóe ze wel... Overigens vind ik het breien niet eens een klote-opdracht, dat had ik meer bij dat inpakken...
Breien is overigens retehip! Kijk maar eens rond op internet, zelfs de sterren zijn er al mee aan de slag.
Gisteren was die voice-over ook weer grappig bezig 'Tanja gaat dapper door met breien'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:13 schreef CartWOman het volgende:
De opdracht is sowieso al mislukt, BB wil gewoon dat ze doorbreien, en het zo in de uitzending brengen dat ze na de bevalling stug door zijn gegaan. De bikkels.
Waar lees jij dat? Ik kan dat nergens terugvinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Lees op de Talpa-site dat de baby niet in huis zit... maar daarbuiten... feitelijk mag Tanja dus steeds het huis al verlaten om de baby te verzorgen. Kom op Roel! zodra Tanja de baby verzorgt die deur barricaderen en niet meer binnenlaten!
Namens Maurisico
voorzitter van de Stichting KUtH [ Kinderen Uit 't Huis]- voortgekomen uit een fusie met de vereniging BIO-BAK [Breien is Onzin Bedenk Andere Knalopdrachten] en de stichting LUHL [ Linda Uit Huis een Lachtertje]![]()
Op de Talpa-site staat:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:39 schreef style het volgende:
Waar lees jij dat? Ik kan dat nergens terugvinden.
Volgens mij zit Tanja gewoon met de baby in de babykamer, je hoort de baby ook gewoon huilen op de streams.
De babykamer wordt dus niet als onderdeel van het huis gezien. De baby moet daar blijven. Tanja mag haar niet meenemen de woonkamer in.quote:De baby mag het huis niet in, want dan bevindt ze zich op de set, behalve dus de paar momenten zoals afgesproken met de Arbeidsinspectie.
JAquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:46 schreef Marrije het volgende:
Naaaaaaaaah wat een tegenvaller, ik dacht ze moet eruit!!
...dat komt ervan als je niet wilt breien...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze mogen niet meer in de babykamer komen.. pfh..
...maarja baren kost volgens mij ontzettend veel energie..wie weet over een week of twee..dan is de Tanja die we liev/niet liev* vinden weer helemaal terug ....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef arneaux het volgende:
Ik zit nu de uitzending te kijken. En ik moet zeggen dat Tanja een heeele rustige uitstraling heeft gekregen sinds de geboorte van haar kind.
Tanja heeft het hier gisteren al over gehad met BB.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef pullup het volgende:
De bewoners zijn duidelijk teleurgesteld dat ze al deze complicaties nu pas horen.
Terecht eigenlijk.
Tanja reageert ook vrij ontspannen als je de eerdere uitbarstingen hebt gezien![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:57 schreef Marrije het volgende:
De vader verwekker mag het kindje zien!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:05 schreef Kokstra het volgende:
Hebben ze het nu over de oude en de nieuwe 'Tan'?
Ja, Tanja voor en na de bevalling.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:05 schreef Kokstra het volgende:
Hebben ze het nu over de oude en de nieuwe 'Tan'?
Yep, BB heeft ze een reden gegeven om, zonder gezichtsverlies, op Tanja te stemmen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb zo'n gevoel... dat ze massaal Tanja nu nomineren... alleen maar omdat ze dat beter vinden voor Tanja... niet omdat ze ze graag weg willen hebben nu.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja is Tanja en blijft Tanja
zit nu op haar roze wolkje en wentelt zich in alle aandacht
dat heet vaderquote:
Of zoals Linda zou zeggen: ons papquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heet vader
va·der (de ~ (m.), ~en/~s)
1 man die een of meer kinderen heeft of verwekt heeft => mijn ouwe heer, ouwe, ouweheer, pa, pap, papa, pappie, paps, vake
In Tanjataal is dat verwekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heet vader
va·der (de ~ (m.), ~en/~s)
1 man die een of meer kinderen heeft of verwekt heeft => mijn ouwe heer, ouwe, ouweheer, pa, pap, papa, pappie, paps, vake
Dat zeg ik ook altijd... 'ons pap'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of zoals Linda zou zeggen: ons pap
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:11 schreef APK het volgende:
Mooi, het bitchen over de baby en Tanja begint.
..straks krijg je de situatie dat Tanja het huis moet verlaten, maar dat de baby nog moet blijven omdat Talpa nog een paar uur uitzendrechten heeft....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:12 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, BB heeft ze een reden gegeven om, zonder gezichtsverlies, op Tanja te stemmen.
Heel belangrijk voor deze BB-bewoners.
'hulde' dat je daar voor uit durft te komenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd... 'ons pap'![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Doet BB erg slim... Eerst zo'n bommetje droppen en direct erachteraan Nomineren.
Ik proef een verborgen agenda en ik denk dat Tanja heel wat stemmen gaat krijgen.
Nathalie moet nog. Ze was net bang dat ze aan de beurt was, maar eerst Dido nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:27 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie heeft niet op Tanja gestemd. En dat spijt me... voor Nederland.
Nee, ze moet nog stemmen... en dacht dat het goed zou zijn als ze Tanja zou nomineren... maar Dido heeft het uit haar hoofd gepraat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:27 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie heeft niet op Tanja gestemd. En dat spijt me... voor Nederland.
Op www.talpa.tv staat nu wel een poll:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat Tanja genomineerd wordt helpt toch niets hoor. Het NLse publiek stemt haar er nooit uit. Dus vrij kansloze actie.
Daar geloof ik geen ruk van hoor. Nu de bevalling is geweest is de sensatie ervan af. Nedeland wilde misschien nog die bevalling zien, maar de fun is er nu af en er is niemand die Tanja leuk vind.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat Tanja genomineerd wordt helpt toch niets hoor. Het NLse publiek stemt haar er nooit uit. Dus vrij kansloze actie.
Ik had de indruk dat Nathelie van plan was op Lieske te stemmen, want gisterenavond wist ze het ineens en het ging over iemand die er zelf uit wilde.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie moet nog. Ze was net bang dat ze aan de beurt was, maar eerst Dido nog.
Ok, dan spijt dat me... voor Nederlandquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ze moet nog stemmen... en dacht dat het goed zou zijn als ze Tanja zou nomineren... maar Dido heeft het uit haar hoofd gepraat.
BB bepaald wie er wegmoet en niet het NL publiek denk ik (zie ook het topic SMS fraude enzo), dus de kans is redelijk opzeker dat Tanja volgende week weg moet gaan (ervanuitgaande dat bijna iedereen op Tanja stemt vanavond)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Het is echt zeer beroerd ja, nog erger als voor die updatequote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:39 schreef Foreverblue het volgende:
Wanneer word Fok eigelijk nu echt eens gefixed... Zo erg traag is het nog nooit geweest volgens mij.
Ergens ook wel weer nostalgie toen iedereen nog een analoge verbinding hadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen . Een minuut wachten voordat een nieuwe pagina is geopend.
Fok is dood. Helaas. T'is niet anders.
Of nog eerder... PRESS PLAY ON TAPEquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ergens ook wel weer nostalgie toen iedereen nog een analoge verbinding had![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |