Dan hoor je toch andere streams dan ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:46 schreef arneaux het volgende:
Lieske ratelt maar door, niemand reageert.
nou... ik ben beslist een vrouwelijk wezen, maar heb behoorlijk mannelijke hersenen hoor!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:42 schreef Cherryman het volgende:
[..]
wel ik ben vrouw en weet het een en ander over hormonen, hoewel ik nog nooit zwanger ben geweest heb ik wel behoorlijk hormoonproblemen gehad. En ja hormonen zijn zulke vreemde dingen, van het ene op het andere moment kan je bui volledig omslaan
Dat zijn geen hormonen, dat betekend gewoon dat je een echte vrouw bent ;-)
Zelfgemaakt denk ik, iig die schaakstukken zijn van kaarsvet gemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Wow.. hoe komen ze hier aan?
[afbeelding]
Ik heb Tanja anders niet horen zeggen dat ze geen zin had, maar goed, wat jij wil, Scan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je er ook bij zeggen dat Naat dat aanbood omdat Tanja nog geen zin had om er al heen te gaan. Wel even volledig dan natuurlijk. En dat was de tweede keer al vandaag.
Komt nog bij dat ik dat in hte begin nooit of te nimmer aan een ander zou overlaten.
Prachtigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt denk ik, iig die schaakstukken zijn van kaarsvet gemaakt
mag ie wel opschieten, ik ben dan wel in de bloei van mn leven, hij begint al ouwe lul te worden hoor!! maar ik hou wel van je hoor!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Komt nog wel een keertje
[..]
Waar precies heb je die vraag gesteld, mss kan ik je dan daar verderhelpen
En dan ook weer een heel heftig rantsoen krijgen, want in principe hebben ze nu ook rantsoen, maar da's niet meer dan geen alcohol en geen sigaretten (poe poe wat een straf shag roken) en wat minder luxe. Menigeen moet het in het normale leven al zonder de luxe doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:54 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat bij de uitslag van de weekopdracht (mislukt dus) ze wel de opdracht krijgen om alles in te leveren. Dus ook alle dingen die ze nu enthousiast aan het breien zijn voor neefjes, vriendinnen en zichzelf.
Ik verwacht dat eigenlijk wel. Dan is er meteen weer wat keet in het huis.![]()
Dat kan. Ik zie het heel anders. Ze vond duidelijk op dat moment haar peuk belangrijker dan haar baby... en daar snap ik dus helemaal niets van. Maar niet iedereen is gelijk natuurlijk. Als mijn baby huilde wilde ik er zelf meteen bij zijn. Tanja dus niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:53 schreef Day het volgende:
Ik heb niet zo'n bezittingsdrang wat kinderen betreft. Zal wel aan mijn opvoeding liggen. Toen mijn neefjes/nichtjes geboren werden, was het heel gewoon dat iemand hem/haar oppakte, troostte, te eten gaf e.d. Zie er dus geen kwaad dat 1 van de bewoners gaat kijken als JS huilt. Zegt, in mijn ogen, niks over Tanja als moeder.
Nouuuuuu, ik denk dat betreffende Lieske jij nogal 's dingen hoort/ziet die er niet zijn, en ik geloof dat je dat zelf ook wel weet. Net als de rest van de Fokkers.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoor je toch andere streams dan ik
daar heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt denk ik, iig die schaakstukken zijn van kaarsvet gemaakt
dat ziet er wel erg gaaf uit hoor!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Wow.. hoe komen ze hier aan?
[afbeelding]
Ik hoor gewoon dat ze met z'n allen kletsen hoor. Jullie schijnen weer te willen horen dat ze genegeerd wordt, wat dus gewoon niet zo is. Maar goed.. luister lekker verderquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nouuuuuu, ik denk dat betreffende Lieske jij nogal 's dingen hoort/ziet die er niet zijn, en ik geloof dat je dat zelf ook wel weet. Net als de rest van de Fokkers.
Klopt, Menno heeft erbij geholpenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:58 schreef milagro het volgende:
[..]
daar heeftRalph
nog aan gewerkt, toch
Die schaakstukjes had ik al eerder gezien, maar dat bord niet, zeker mooi! Ben wel benieuwd hoe ze die gemaakt hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat ziet er wel erg gaaf uit hoor!!![]()
Lijkt me niet zo gek, één dag na de bevalling.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef ChantalC het volgende:
Tanja loopt wel moeilijk trouwens. Net alsof dat kind in een ander gat verwekt is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |