Niemand kent "De gulle minnaar", wat op zich niet vreemd is want het was zo ongeveer de slechtste Nederlandse film ooitquote:
tikfoutjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet dan ook het juiste nummer in de TT![]()
![]()
ow chantal, je moest eens wéten!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:23 schreef maxime33 het volgende:
Ingrid twijfelt over het nomineren, Chantal zegt dat ze wel heeft nagedacht, maar altijd twijfelt. Roel weet het nog niet. Ingrid denkt niet dat Tanja nog op de bank zit, en als ze er wel opkomt, dat het dan misschien 1 stem is. Ingrid denkt dat het het handigste is om op Tanja te stemmen omdat die er toch niet uitgaat, Chantal vind dat niet handig, omdat anderen dan de dupe zijn. Roel weet nog niet zo zeker of Tanja dan blijft, misschien dat ze denken; je hebt nou je kind, ga maar.
Ingrid bedenkt dat je tactisch moet spelen door iemand 2 stemmen te geven (?). Chantal denkt dat tactisch stemmen weinig kans maakt omdat je er toch op kan komen. (en Nederland maakt de uiteindelijke beslissing) Het lijkt Chantal heel wrang om nooit genomineerd te zijn, en dan op het laatste moment toch op de bank terecht te komen en dat Nederland denkt "Eindelijk!" en je er alsnog uit ligt.
Typische jaren '80 Nederlandse film met veel niet-functioneel naaktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand kent "De gulle minnaar", wat op zich niet vreemd is want het was zo ongeveer de slechtste Nederlandse film ooit
Inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow chantal, je moest eens wéten!!!
zijn volgens mij papiertjes op een glazen tafeltjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Die schaakstukjes had ik al eerder gezien, maar dat bord niet, zeker mooi! Ben wel benieuwd hoe ze die gemaakt hebben.
ik ga zo feest vieren, ik ga naar dat huis toe gewoon om chantal toe te zingen als ze dat huis uit komt... ik wil dat ze weet, voor ze in de studio komt, dat ze de meest gehate bewoner is (op rob na dan in mijn geval).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad... We zitten met z'n allen al lange tijd op die ENE kans te wachten
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:25 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij is lieske make-up loos, waardoor ze er wat ziekjes uitziet...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
Chantal, dat eindelijk moment zal heel nederland heb ben als jíj op de bank zit!!!
ow!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Chantal maakt zich niet druk om te worden genomineerd. Ze zegt dat ze zich er wel druk om maakt dat ze meteen in beeld wordtgenomen als het bekend wordt gemaakt.
Als je hele blonde wenkbrauwen hebt en je maakt jezelf niet op zie je er al heel gauw flets uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:25 schreef Sassefras het volgende:
Dat in tegenstelling tot de andere dames die zich iedere morgen weer helemaal vol poederen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:25 schreef Sassefras het volgende:
ow maar rob gaat er ook eerst uitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:28 schreef Cherryman het volgende:
Ik wil chantal er niet uit.. Stel je voor dat ik haar in het "wild" tegenkom Brrrrrr
Ten tweede wil ik weleens zien welke nederlander.. Zich opgeeft als potentiële man.. en hoe zich dat ontwikkeld.. vind het nu wat saai..
Hoe zijn Chantal haar talen overigens? Het is namelijk niet ondenkbaar dat er geen nederlands sprekende man te vinden is ;-)
Dat vind ik dus niet. En je weet dat ik Lieske heel fotogeniek vind, met of zonder make-up.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de andere dames die zich iedere morgen weer helemaal vol poederen.
Maar op die foto die ik hierboven plaatste ziet ze er toch zeer goed uit hoor
Tuurlijk wel. Als ze bv genomineerd staat met Tanja en Roel... of Tanja en Lieske... dat is het echt over voor Chantal. Daar kunnen ze dan bij BB ook niets meer aan doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:30 schreef cuall het volgende:
Gezien alle plannen van BB gaat Chantal er ECHT nog niet uit
Tanja mag van mij nu zo snel mogelijk vertrekken
![]()
vanochtend was ie ook al zo bezig, beetje praatjes maken en zeggen dat ie aan het schoonmaken was omdat de kraamhulp toch niet vies huis kon werken met de baby??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:32 schreef Day het volgende:
Kijk Rob eens quasi nonchalant naar de gang lopen om de verloskundige te zien!![]()
Zou niet de ereste keer zijn dat hem een "beentje" gelicht wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
bla bla.... en dr gaan ongelukken gebeuren als rob niet snel ff een euh... 'handje geholpen wordt'bla.. bla...
Als er 1 of andere fysiotherapeut hunk was geweest, of een kraamhulp als man zijnde dan hadden de vrouwen ook een slakkenspoor door t huis getrokkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vanochtend was ie ook al zo bezig, beetje praatjes maken en zeggen dat ie aan het schoonmaken was omdat de kraamhulp toch niet vies huis kon werken met de baby??
vies ventje zeg, echt uitermate gefrustreerd, nopg ff en dr gaan ongelukken gebeuren als rob niet snel ff een euh... 'handje geholpen wordt'
mag lijen dat ze enorm veel alcohol krijgen en dat rob flink los gaat, ben heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren tussen chantal en rob, die trokken toch zo naar elkaar toe de laatste week??
nee wel drie keer zo te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:40 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Zou niet de ereste keer zijn dat hem een "beentje" gelicht wordt![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Oh.. Met een Metro kun je toch van "hier" naar "daar" en vice versa?![]()
moet jij nodig zeggen doos!! ik zag je wel in het 'hoe lang zal tanja blijven' topicquote:
Tanja is er dus nog wel. Dát is juist het probleemquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:48 schreef Day het volgende:
Zo gaat het er dus aan toe in dat huis als Tanja weg is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |