Niemand kent "De gulle minnaar", wat op zich niet vreemd is want het was zo ongeveer de slechtste Nederlandse film ooitquote:
tikfoutjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet dan ook het juiste nummer in de TT![]()
![]()
ow chantal, je moest eens wéten!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:23 schreef maxime33 het volgende:
Ingrid twijfelt over het nomineren, Chantal zegt dat ze wel heeft nagedacht, maar altijd twijfelt. Roel weet het nog niet. Ingrid denkt niet dat Tanja nog op de bank zit, en als ze er wel opkomt, dat het dan misschien 1 stem is. Ingrid denkt dat het het handigste is om op Tanja te stemmen omdat die er toch niet uitgaat, Chantal vind dat niet handig, omdat anderen dan de dupe zijn. Roel weet nog niet zo zeker of Tanja dan blijft, misschien dat ze denken; je hebt nou je kind, ga maar.
Ingrid bedenkt dat je tactisch moet spelen door iemand 2 stemmen te geven (?). Chantal denkt dat tactisch stemmen weinig kans maakt omdat je er toch op kan komen. (en Nederland maakt de uiteindelijke beslissing) Het lijkt Chantal heel wrang om nooit genomineerd te zijn, en dan op het laatste moment toch op de bank terecht te komen en dat Nederland denkt "Eindelijk!" en je er alsnog uit ligt.
Typische jaren '80 Nederlandse film met veel niet-functioneel naaktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand kent "De gulle minnaar", wat op zich niet vreemd is want het was zo ongeveer de slechtste Nederlandse film ooit
Inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow chantal, je moest eens wéten!!!
zijn volgens mij papiertjes op een glazen tafeltjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Die schaakstukjes had ik al eerder gezien, maar dat bord niet, zeker mooi! Ben wel benieuwd hoe ze die gemaakt hebben.
ik ga zo feest vieren, ik ga naar dat huis toe gewoon om chantal toe te zingen als ze dat huis uit komt... ik wil dat ze weet, voor ze in de studio komt, dat ze de meest gehate bewoner is (op rob na dan in mijn geval).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad... We zitten met z'n allen al lange tijd op die ENE kans te wachten
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:25 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij is lieske make-up loos, waardoor ze er wat ziekjes uitziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |