Heerenveen zou ook best kunnen inderdaad. Niet te ver van z'n geboorteplaats Kampen.quote:
Theo is een voetballer die je past echt gaat missen als hij ooit een keer weggaat bij PSV. Lijkt me ook iemand die zorgt voor sfeer in de kleedkamer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef kollie het volgende:
Theo net in Voetbal-insite![]()
Contract voor het leven aanbieden![]()
dat gaf hij inderdaad als reden voor Heerenveen, we moeten deze keer ook maar weer Cocu inschakelen om met Jaap te pratenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heerenveen zou ook best kunnen inderdaad. Niet te ver van z'n geboorteplaats Kampen.
Tekent ie toch nietquote:
hij gaat bij Den Bosch de kantine doen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tekent ie toch niet
Theo zal ooit terugkeren naar zijn enige echte liefde op voetbalgebied![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij gaat bij Den Bosch de kantine doen?
Het zijn ook niet zijn acties waar ik kritiek op hebquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vond je twijfels over Koné eerst wel een beetje raar, maar je hebt gelijk als je stelt dat wanneer PSV 10 miljoen uitgeeft voor een speler, dat er dan ook echt iets unieks voor moet terugkomen. Maar goed, geef hem even de kans zou ik zeggen. In zijn acties laat hij zien dat hij wanneer in vorm iedereen voorbij speelt.
Arsenal?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
Theo zal ooit terugkeren naar zijn enige echte liefde op voetbalgebied![]()
Ging het weer over dat vissen van hem? Word ik inmiddels ook strontziek van...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef kollie het volgende:
Theo net in Voetbal-insite![]()
Contract voor het leven aanbieden![]()
waarschijnlijk speelt ie dan ook nog gewoonquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ik geen probleem,al is het op zijn 47e.
Theo is OK
Sorry, je hebt gelijk. Mijn Italiaans is dan ook net zo goed ontwikkeld als jouw Swahili.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ging het weer over dat vissen van hem? Word ik inmiddels ook strontziek van...
En cult, het is la Gazzetta....
Ik heb juist respect voor zo'n man.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef DrDentz het volgende:
aparte kerel ook die stam.. wacht nou een paar jaar dan heb je alle tijd van de wereld om aan je gezin te besteden.. zolang je nog kan moet zou ik gewoon voor oranje en milan bij spelen hoor
wil die geforceerd bij heerenveen gaan spelen om zn kinderen te kunnen knuffelen
idd die man heeft jaren aan de top gevoetbald, dat gaat ook ten kosten van je gezin en nu kiest hij voor zn gezin, juist mooi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb juist respect voor zo'n man.
Terwijl mijn Italiaans beter ontwikkeld is dan jouw Swahili, Frans en Portugees samenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Mijn Italiaans is dan ook net zo goed ontwikkeld als jouw Swahili.
che?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef DrDentz het volgende:
niks gezin, voetballen met die mongool
Jij hebt vast geen gezin, of welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef DrDentz het volgende:
niks gezin, voetballen met die mongool
en terrecht, voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, hoger spelen kan hij niet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef DrDentz het volgende:
aparte kerel ook die stam.. wacht nou een paar jaar dan heb je alle tijd van de wereld om aan je gezin te besteden.. zolang je nog kan moet zou ik gewoon voor oranje en milan bij spelen hoor
wil die geforceerd bij heerenveen gaan spelen om zn kinderen te kunnen knuffelen
Heb je Voetbal Insite wel gekeken? Zit weinig sfeer aan bij die gozer hoor, of het moet het vuurwerk zijn wat 'ie meebrengt. Flauw, jaquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Theo is een voetballer die je past echt gaat missen als hij ooit een keer weggaat bij PSV. Lijkt me ook iemand die zorgt voor sfeer in de kleedkamer.
quote:Stam komend seizoen terug naar Nederland: naar PSV of Heerenveen
Volgens Johan Derksen heeft Jaap Stam via zijn zaakwaarnemer bevestigd dat hij volgend seizoen terug wil keren naar Nederland. Derksen liet dat weten in het programma Voetbal Insite. Komende zomer zou het juiste tijdstip zijn voor de verdediger, omdat zijn kinderen dan naar school moeten. Stam zou hebben laten weten dat er in Nederland maar twee clubs zijn waarvoor hij uit zou willen komen, PSV en Heerenveen.
De komst van jaap Stam bij PSV zou zeer gewenst zijn, aangezien Alex transfervrij vertrekt in de zomer. Stam heeft nog een contract tot 2007 bij Milan.
quote:'Ajax en PSV zijn de enige clubs die Stam kunnen betalen
In De Telegraaf bevestigt de zaakwaarnemer van Jaap Stam dat de verdediger graag terugwil naar Nederland. De zaakwaarnemer laat weten dat volgens hem alleen Ajax en PSV in Nederland in staat zouden zijn Stam terug te halen, aangezien hij nog tot 2007 onder contract staat bij AC Milan en de Italianen nog een behoorlijke som verlangen voor de verdediger. Volgens de krant zou Stam openstaan voor beide clubs.
quote:Hiddink hoopt Cocu te strikken voor langjarig contract
Phillip Cocu zelf liet afgelopen week weten pas aan het einde van het seizoen een beslissing te nemen over zijn toekomst, als er meer duidelijkheid is over de ambities van de club en de toekomst van Hiddink. In het Eindhovens Dagblad laat Hiddink weten te hopen de middenvelder langdurig aan de club te verbinden. toekomst. „Het zou mooi zijn als we met hem een langjarige verbintenis kunnen afsluiten, zodat hij - in welke mooie rol dan ook - nog lang aan PSV verbonden blijft.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |