abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31667285
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

van psvnetwerk
Heerenveen zou ook best kunnen inderdaad. Niet te ver van z'n geboorteplaats Kampen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:02:02 #242
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31667441
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef kollie het volgende:
Theo net in Voetbal-insite
Contract voor het leven aanbieden
Theo is een voetballer die je past echt gaat missen als hij ooit een keer weggaat bij PSV. Lijkt me ook iemand die zorgt voor sfeer in de kleedkamer.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 23:10:18 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31667711
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heerenveen zou ook best kunnen inderdaad. Niet te ver van z'n geboorteplaats Kampen.
dat gaf hij inderdaad als reden voor Heerenveen, we moeten deze keer ook maar weer Cocu inschakelen om met Jaap te praten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31667998
tlijkt alsof appelsientje niet eens weg is
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:22:52 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31668046
quote:

Tekent ie toch niet

Theo zal ooit terugkeren naar zijn enige echte liefde op voetbalgebied
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 23:24:02 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31668080
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tekent ie toch niet

hij gaat bij Den Bosch de kantine doen?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:25:35 #247
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31668130
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij gaat bij Den Bosch de kantine doen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31668295
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik vond je twijfels over Koné eerst wel een beetje raar, maar je hebt gelijk als je stelt dat wanneer PSV 10 miljoen uitgeeft voor een speler, dat er dan ook echt iets unieks voor moet terugkomen. Maar goed, geef hem even de kans zou ik zeggen. In zijn acties laat hij zien dat hij wanneer in vorm iedereen voorbij speelt.
Het zijn ook niet zijn acties waar ik kritiek op heb

Hij moet die ballen erin rammen!

Eerlijk gezegd denk ik dat hij voor het team veel waardevoller zou zijn als hij meer als voorbereider/aangever ging spelen. Hij zou bijvoorbeeld mooi met zijn acties man-meer situaties kunnen creëren, en als het even kan een echte afmaker zoals Vennegoor bedienen. Vennegoor is een afmaker pur sang. Hij zal nooit zijn eigen kansen maken, of een sprintduel winnen, maar geef hem als hij in de 16 is de bal voor zijn voeten (of liever nog op zijn bolletje) en dan is hij ineens levensgevaarlijk.

Dat Vennegoor dit seizoen zo moeizaam tot scoren komt is dan ook voornamelijk te wijten aan het feit dat hij niet in stellig wordt gebracht omdat PSV simpelweg de tegenstander niet genoeg onder druk kan zetten. Koné maakt veel vaker zijn eigen kansen, maar ja, als je ze er dan niet is schiet is het misschien wel gerechtvaardigd om hem eens een andere rol te geven dan goalgetter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31668317
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:

Arsenal?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:32:22 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31668334
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Arsenal?
FC Den Bosch
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 23:36:55 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31668461
van mij mag ie terug op zn 35e
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31668599
quote:
Theo net in Voetbal-insite
Ging het weer over dat vissen van hem? Word ik inmiddels ook strontziek van...

En cult, het is la Gazzetta....
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:42:27 #253
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31668618
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag ie terug op zn 35e
Heb ik geen probleem,al is het op zijn 47e.

Theo is OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 23:45:59 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31668732
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heb ik geen probleem,al is het op zijn 47e.

Theo is OK
waarschijnlijk speelt ie dan ook nog gewoon
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31669021
aparte kerel ook die stam.. wacht nou een paar jaar dan heb je alle tijd van de wereld om aan je gezin te besteden.. zolang je nog kan moet zou ik gewoon voor oranje en milan bij spelen hoor
wil die geforceerd bij heerenveen gaan spelen om zn kinderen te kunnen knuffelen
pi_31669160
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ging het weer over dat vissen van hem? Word ik inmiddels ook strontziek van...

En cult, het is la Gazzetta....
Sorry, je hebt gelijk. Mijn Italiaans is dan ook net zo goed ontwikkeld als jouw Swahili.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31669220
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef DrDentz het volgende:
aparte kerel ook die stam.. wacht nou een paar jaar dan heb je alle tijd van de wereld om aan je gezin te besteden.. zolang je nog kan moet zou ik gewoon voor oranje en milan bij spelen hoor
wil die geforceerd bij heerenveen gaan spelen om zn kinderen te kunnen knuffelen
Ik heb juist respect voor zo'n man.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:06:51 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31669279
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb juist respect voor zo'n man.
idd die man heeft jaren aan de top gevoetbald, dat gaat ook ten kosten van je gezin en nu kiest hij voor zn gezin, juist mooi!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31669337
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Mijn Italiaans is dan ook net zo goed ontwikkeld als jouw Swahili.
Terwijl mijn Italiaans beter ontwikkeld is dan jouw Swahili, Frans en Portugees samen
Wat een vrouw!
spits!
pi_31669340
niks gezin, voetballen met die mongool
pi_31669389
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef DrDentz het volgende:
che?
Wat een vrouw!
spits!
pi_31669513
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Jij hebt vast geen gezin, of wel
pi_31669598
dat zou ziek zijn

maar ik heb er wel respect voor hoor, voor japie, en voor zn keuzes, altijd bewonderd als verdediger, en nu een echte familieman, jaap4life
pi_31669687
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef DrDentz het volgende:
en terrecht, voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, hoger spelen kan hij niet.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:18:14 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31675131
Inderdaad, het juist juist om het moment. Ik denk dat Jaap een jaar of drie geleden had geplanned rond deze tijd een punt erachter te zetten. Maar hij verbaast zichzelf waarschijnlijk over hoe goed hij nog mee kan. Helaas zijn de kinderen van de leeftijd dat ze naar school moeten, en heeft hij ze liever in Nederland op school.

Zoals gisteren gezegd, de puzzelstukjes rond Alex en Stam en Milan vallen een beetje op z'n plaats. Het enige is dat het gewoon geen "ruil" kan zijn, simpelweg omdat Alex geen eigendom is van PSV. Dus ben ik benieuwd wat er tegenover zal moeten staan van PSV, of dat Milan zo vrijgevig is om Stam voor een klein bedrag naar PSV te laten komen. Voor zover ik weet loopt zijn contract nog tot 2007 door.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:20:05 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31675163
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:02 schreef PirE het volgende:

[..]

Theo is een voetballer die je past echt gaat missen als hij ooit een keer weggaat bij PSV. Lijkt me ook iemand die zorgt voor sfeer in de kleedkamer.
Heb je Voetbal Insite wel gekeken? Zit weinig sfeer aan bij die gozer hoor, of het moet het vuurwerk zijn wat 'ie meebrengt. Flauw, ja
pi_31675208
Theo is oke omdat ie een echte clubspeler is, niet omdat ie gisteren nou zo'n puik optreden had.

Ik denk dat Milan Stam niet zoveel in de weg legt, als ze maar een adequate vervanger hebben.
That's all folks!
pi_31675252
Afellay was erg leuk in Holland Sport. Goede keuze voor hem als televisieprogramma om in te gaan zitten. Hij was lekker eerlijk en duidelijk nog niet dood-gemediatraind.
pi_31675321
Ja dat was mooi, en ook die farfan die die jongens van de trein haalt. Je zou zeggen er staat een taxibusje van de club klaar ofzo, maar nee jefferson haalt ze gewoon ff af.
pi_31675433
quote:
Stam komend seizoen terug naar Nederland: naar PSV of Heerenveen

Volgens Johan Derksen heeft Jaap Stam via zijn zaakwaarnemer bevestigd dat hij volgend seizoen terug wil keren naar Nederland. Derksen liet dat weten in het programma Voetbal Insite. Komende zomer zou het juiste tijdstip zijn voor de verdediger, omdat zijn kinderen dan naar school moeten. Stam zou hebben laten weten dat er in Nederland maar twee clubs zijn waarvoor hij uit zou willen komen, PSV en Heerenveen.

De komst van jaap Stam bij PSV zou zeer gewenst zijn, aangezien Alex transfervrij vertrekt in de zomer. Stam heeft nog een contract tot 2007 bij Milan.
quote:
'Ajax en PSV zijn de enige clubs die Stam kunnen betalen

In De Telegraaf bevestigt de zaakwaarnemer van Jaap Stam dat de verdediger graag terugwil naar Nederland. De zaakwaarnemer laat weten dat volgens hem alleen Ajax en PSV in Nederland in staat zouden zijn Stam terug te halen, aangezien hij nog tot 2007 onder contract staat bij AC Milan en de Italianen nog een behoorlijke som verlangen voor de verdediger. Volgens de krant zou Stam openstaan voor beide clubs.
quote:
Hiddink hoopt Cocu te strikken voor langjarig contract

Phillip Cocu zelf liet afgelopen week weten pas aan het einde van het seizoen een beslissing te nemen over zijn toekomst, als er meer duidelijkheid is over de ambities van de club en de toekomst van Hiddink. In het Eindhovens Dagblad laat Hiddink weten te hopen de middenvelder langdurig aan de club te verbinden. toekomst. „Het zou mooi zijn als we met hem een langjarige verbintenis kunnen afsluiten, zodat hij - in welke mooie rol dan ook - nog lang aan PSV verbonden blijft.”

Als PSV een goede TD en / of trainer weet te strikken voor volgend seizoen (of blijft Guus TD en worden Rutten en Eijkelkamp trainer?) zie ik het wel rooskleurig in.

Met Stam in plaats van Alex ga je er niet op achteruit. Dan moet je nog vervangers vinden voor Farfán en eventueel Gomes. Vervangingen op het middenveld hangen af van de ontwikkelingen van De Jong, Aissati, Afellay en Ferreyra. Vonlanthen en Sibon zo snel mogelijk dumpen. Ohja, en een linksback kopen die niet zo snel breekt

Gomes
Reiziger - Stam - Ooijer - ???
Afellay - Simons - Ferreyra
??? - Koné - Culina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')