abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 23:36:55 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31668461
van mij mag ie terug op zn 35e
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31668599
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef kollie het volgende:
Theo net in Voetbal-insite
Contract voor het leven aanbieden
Ging het weer over dat vissen van hem? Word ik inmiddels ook strontziek van...

En cult, het is la Gazzetta....
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:42:27 #253
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31668618
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag ie terug op zn 35e
Heb ik geen probleem,al is het op zijn 47e.

Theo is OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 23:45:59 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31668732
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heb ik geen probleem,al is het op zijn 47e.

Theo is OK
waarschijnlijk speelt ie dan ook nog gewoon
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31669021
aparte kerel ook die stam.. wacht nou een paar jaar dan heb je alle tijd van de wereld om aan je gezin te besteden.. zolang je nog kan moet zou ik gewoon voor oranje en milan bij spelen hoor
wil die geforceerd bij heerenveen gaan spelen om zn kinderen te kunnen knuffelen
pi_31669160
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ging het weer over dat vissen van hem? Word ik inmiddels ook strontziek van...

En cult, het is la Gazzetta....
Sorry, je hebt gelijk. Mijn Italiaans is dan ook net zo goed ontwikkeld als jouw Swahili.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31669220
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef DrDentz het volgende:
aparte kerel ook die stam.. wacht nou een paar jaar dan heb je alle tijd van de wereld om aan je gezin te besteden.. zolang je nog kan moet zou ik gewoon voor oranje en milan bij spelen hoor
wil die geforceerd bij heerenveen gaan spelen om zn kinderen te kunnen knuffelen
Ik heb juist respect voor zo'n man.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:06:51 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31669279
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb juist respect voor zo'n man.
idd die man heeft jaren aan de top gevoetbald, dat gaat ook ten kosten van je gezin en nu kiest hij voor zn gezin, juist mooi!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31669337
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Mijn Italiaans is dan ook net zo goed ontwikkeld als jouw Swahili.
Terwijl mijn Italiaans beter ontwikkeld is dan jouw Swahili, Frans en Portugees samen
Wat een vrouw!
spits!
pi_31669340
niks gezin, voetballen met die mongool
pi_31669389
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef DrDentz het volgende:
che?
Wat een vrouw!
spits!
pi_31669513
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Jij hebt vast geen gezin, of wel
pi_31669598
dat zou ziek zijn

maar ik heb er wel respect voor hoor, voor japie, en voor zn keuzes, altijd bewonderd als verdediger, en nu een echte familieman, jaap4life
pi_31669687
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef DrDentz het volgende:
en terrecht, voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, hoger spelen kan hij niet.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:18:14 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31675131
Inderdaad, het juist juist om het moment. Ik denk dat Jaap een jaar of drie geleden had geplanned rond deze tijd een punt erachter te zetten. Maar hij verbaast zichzelf waarschijnlijk over hoe goed hij nog mee kan. Helaas zijn de kinderen van de leeftijd dat ze naar school moeten, en heeft hij ze liever in Nederland op school.

Zoals gisteren gezegd, de puzzelstukjes rond Alex en Stam en Milan vallen een beetje op z'n plaats. Het enige is dat het gewoon geen "ruil" kan zijn, simpelweg omdat Alex geen eigendom is van PSV. Dus ben ik benieuwd wat er tegenover zal moeten staan van PSV, of dat Milan zo vrijgevig is om Stam voor een klein bedrag naar PSV te laten komen. Voor zover ik weet loopt zijn contract nog tot 2007 door.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:20:05 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31675163
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:02 schreef PirE het volgende:

[..]

Theo is een voetballer die je past echt gaat missen als hij ooit een keer weggaat bij PSV. Lijkt me ook iemand die zorgt voor sfeer in de kleedkamer.
Heb je Voetbal Insite wel gekeken? Zit weinig sfeer aan bij die gozer hoor, of het moet het vuurwerk zijn wat 'ie meebrengt. Flauw, ja
pi_31675208
Theo is oke omdat ie een echte clubspeler is, niet omdat ie gisteren nou zo'n puik optreden had.

Ik denk dat Milan Stam niet zoveel in de weg legt, als ze maar een adequate vervanger hebben.
That's all folks!
pi_31675252
Afellay was erg leuk in Holland Sport. Goede keuze voor hem als televisieprogramma om in te gaan zitten. Hij was lekker eerlijk en duidelijk nog niet dood-gemediatraind.
pi_31675321
Ja dat was mooi, en ook die farfan die die jongens van de trein haalt. Je zou zeggen er staat een taxibusje van de club klaar ofzo, maar nee jefferson haalt ze gewoon ff af.
pi_31675433
quote:
Stam komend seizoen terug naar Nederland: naar PSV of Heerenveen

Volgens Johan Derksen heeft Jaap Stam via zijn zaakwaarnemer bevestigd dat hij volgend seizoen terug wil keren naar Nederland. Derksen liet dat weten in het programma Voetbal Insite. Komende zomer zou het juiste tijdstip zijn voor de verdediger, omdat zijn kinderen dan naar school moeten. Stam zou hebben laten weten dat er in Nederland maar twee clubs zijn waarvoor hij uit zou willen komen, PSV en Heerenveen.

De komst van jaap Stam bij PSV zou zeer gewenst zijn, aangezien Alex transfervrij vertrekt in de zomer. Stam heeft nog een contract tot 2007 bij Milan.
quote:
'Ajax en PSV zijn de enige clubs die Stam kunnen betalen

In De Telegraaf bevestigt de zaakwaarnemer van Jaap Stam dat de verdediger graag terugwil naar Nederland. De zaakwaarnemer laat weten dat volgens hem alleen Ajax en PSV in Nederland in staat zouden zijn Stam terug te halen, aangezien hij nog tot 2007 onder contract staat bij AC Milan en de Italianen nog een behoorlijke som verlangen voor de verdediger. Volgens de krant zou Stam openstaan voor beide clubs.
quote:
Hiddink hoopt Cocu te strikken voor langjarig contract

Phillip Cocu zelf liet afgelopen week weten pas aan het einde van het seizoen een beslissing te nemen over zijn toekomst, als er meer duidelijkheid is over de ambities van de club en de toekomst van Hiddink. In het Eindhovens Dagblad laat Hiddink weten te hopen de middenvelder langdurig aan de club te verbinden. toekomst. „Het zou mooi zijn als we met hem een langjarige verbintenis kunnen afsluiten, zodat hij - in welke mooie rol dan ook - nog lang aan PSV verbonden blijft.”

Als PSV een goede TD en / of trainer weet te strikken voor volgend seizoen (of blijft Guus TD en worden Rutten en Eijkelkamp trainer?) zie ik het wel rooskleurig in.

Met Stam in plaats van Alex ga je er niet op achteruit. Dan moet je nog vervangers vinden voor Farfán en eventueel Gomes. Vervangingen op het middenveld hangen af van de ontwikkelingen van De Jong, Aissati, Afellay en Ferreyra. Vonlanthen en Sibon zo snel mogelijk dumpen. Ohja, en een linksback kopen die niet zo snel breekt

Gomes
Reiziger - Stam - Ooijer - ???
Afellay - Simons - Ferreyra
??? - Koné - Culina
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:37:46 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31675449
Hij is nog niet dood-gemediatrained en heb helaas het beginstuk gemist, maar om nu te zeggen dat z'n optreden zo goed was. Daar is hij denk ik te verlegen voor. Wel prachtig natuurlijk dat hij "Meneer Cocu" en "Meneer van Bommel" zei toen hij met ze ging werken

Maar gelukkig zat Afellay er en niet Aissati
pi_31675454
Je hebt het een beetje gehad met Vonlanthen JustJunior?
That's all folks!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:40:54 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31675502
quote:
Dan moet je nog vervangers vinden voor Farfán en eventueel Gomes.
Sorry dat ik me als Ajacied zoveel hier laat zien, maar ik denk eigenlijk dat het met Farfan en Gomes zo'n vaart niet zal lopen. Zo ontzettend veel vind ik Farfan niet laten zien, de wedstrijden dat ik hem zie spelen (de topwedstrijden, CL en eredivisie). Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat er nu zo goed is aan Farfan? Behalve dat hij graag gaat liggen in een duel (en dan doel ik niet op de schwalbe).
pi_31675737
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt het een beetje gehad met Vonlanthen JustJunior?
Ik heb er eigenlijk nooit wat in gezien Als spits moet je wel heel goed zijn veel je zijn fysique kunnen compenseren, en dat is hij niet. In een 4-4-2 zou hij de rondzwervende spits kunnen zijn, maar het is niet de enige spits in een 4-3-3.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:40 schreef twi het volgende:

[..]

Sorry dat ik me als Ajacied zoveel hier laat zien, maar ik denk eigenlijk dat het met Farfan en Gomes zo'n vaart niet zal lopen. Zo ontzettend veel vind ik Farfan niet laten zien, de wedstrijden dat ik hem zie spelen (de topwedstrijden, CL en eredivisie). Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat er nu zo goed is aan Farfan? Behalve dat hij graag gaat liggen in een duel (en dan doel ik niet op de schwalbe).
Voor Gomes en Farfan was deze zomer al interesse. Farfán is een enorm balvaste, beresterke buitenspeler. Hij heeft een goede trap en scoort behoorlijk veel. Bovendien kan hij overal in de voorhoede spelen

Farfán, Beasley en zelfs Koné zijn de buitenspelers die Ajax weer eens over het hoofd ziet

[ Bericht 1% gewijzigd door JustJunior op 25-10-2005 11:28:37 ]
pi_31676335
quote:

[..]

Farfán is ontzettend belangrijk geworden voor PSV. Hij loopt makkelijk en veel, switcht constant van flank en is inderdaad enorm balvast. Verder heeft hij een prima vrije trap en kan hij ook doelgericht koppen. Daarnaast is hij niet blessuregevoelig gebleken en leergeirig. Onderschatte speler vind ik...
Wat een vrouw!
spits!
pi_31676560
Hij beheerst het uitlokken van vrije trappen en strafschoppen ook goed, een topspeler in wording.
That's all folks!
pi_31676611
quote:

[..]

Dit seizoen heeft hij nog niet veel spectaculairs laten zien nee, maar dat geldt voor de hele ploeg. Maar mocht PSV weer de 2e ronde behalen van de CL, dan zal je zien dat er als vanzelf weer belangstelling ontstaat voor allerlei spelers, en ik denk dat Farfan dan 1 van de meest gewilde zal zijn.

Je hoeft ook niet beregoed te zijn om een leuke transfer te maken, ik herinner me nog Andy van der Meyde...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31678309
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo is oke omdat ie een echte clubspeler is, niet omdat ie gisteren nou zo'n puik optreden had.
Theo was gewoon zichzelf, en da's erg prettig. Je kan zien aan die jongen dat ie van PSV houdt, en dat bevalt me wel. Hij klaagt nooit, en werkt altijd keihard.
Theo is goud waard voor PSV!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_31680000
Stam ik hoop dat hij terug komt.
En ik denk dat alleen Alex en Farfan zullen weggaan en misschien VoH.
Maar denk wel dat Gomes blijft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:21:47 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31680518
Farfan kon afgelopen zomer al weg voor 15 miljoen, dus k ben bang dat er van de zomer gelijke aanbiedingen zullen komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31681042
Overigens allemaal nog gefeliciteerd met het goed doorkomen van de afgelopen week jongens .

Winnen van AZ, Ajax en gelijk spelen in Milaan in 1 week is toch niet iets wat je om de haverklap meemaakt. Al ben ik wel geschrokken van de kwaliteit van het spel tegen Milan en Ajax, maar goed, het resultaat telt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31681682
Spel kan altijd nog vooruit gaan
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:16:23 #283
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31682416
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:36 schreef JustJunior het volgende:

[..]

[..]

[..]Hiddink wil Cocu langdurig contract aanbieden....

Hmm, als Hiddink het zo belangrijk vindt dat Cocu voor lange tijd aan PSV verbonden blijft, zou dat betekenen dat hij dat zelf ook blijft?
pi_31682757
Zo dacht ik ook al
pi_31683673
hoe zo schwalbe

Er was wel degelijk contact
pi_31683963
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
hoe zo schwalbe

[afbeelding]

Er was wel degelijk contact
Contact was er, maar dan nog is het moeilijk om uit deze foto's te bewijzen of het contact zwaar genoeg voor een penalty was.

Daarnaast postte PyTh dit gisteren om 19.23 ook al
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:24:55 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31684402
maar Urby kan dus niet huilen dat hij Farfan nooit heeft aangeraakt

maarja k heb t wel gehad met die discussie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31693219
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Contact was er, maar dan nog is het moeilijk om uit deze foto's te bewijzen of het contact zwaar genoeg voor een penalty was.

en ik 8 minuten daarvoor
zo dosis ego weer gehad voor de dag, zeg. pfoe
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:20:40 #289
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31694191
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 03:07 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

en ik 8 minuten daarvoor
zo dosis ego weer gehad voor de dag, zeg. pfoe
Jij poste inderdaad de link van psv.nl ja, ik hielp je een handje door het bestand rechtstreeks weer te geven in het topic zodat er niet geklikt hoefde te worden
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31696754
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ow niet gezien ik kwam dit ergens anders tegen.
pi_31698327
quote:
ANALYSE
PSV groeit nog altijd sneller dan Ajax en Feyenoord
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

Dinsdag 25 oktober 2005 - Met sportieve stilstand hield Guus Hiddink rekening, voor achteruitgang vreesde hij. Maar na negen speelronden staat PSV weer ’gewoon’ bovenaan in de Nederlandse competitie. Een cruciale week, met wedstrijden tegen AZ, AC Milan en Ajax, heeft het sportieve perspectief van de landskampioen weer volledig roze gekleurd.

Belangrijker nog zijn de economische consequenties, die aan dit voetbalseizoen verbonden kunnen zijn. De play-offs dragen de dreiging van een financiële catastrofe met zich mee. Ze kunnen een titelpretendent uitsluiten van Europees voetbal. Alleen de landstitel biedt, vanwege gegarandeerde deelname aan de Champions League, financiële zekerheid voor de toekomst.

Vooral in de tweestrijd met de eeuwige concurrenten Ajax en Feyenoord staat PSV er prima op. Ajax staat al acht punten achter op PSV en Feyenoord toont aan dat het de stabiliteit mist om mee te strijden om de landstitel.

Om aan de doelstellingen van de club te beantwoorden, moet PSV eens in de drie jaar kampioen worden. Hiddink kan pronken met veel betere cijfers: hij kan in 2006 zijn derde titel in vier jaar tijd binnenhalen. Sportief presteert PSV dus boven verwachting.

Jaarcijfers

Wie de kille cijfers van vandaag bekijkt, krijgt de indruk dat Ajax in financieel opzicht de meest gezonde club van Nederland is. Vorige week maakten de Amsterdammers hun jaarcijfers bekend. Ajax boekte over vorig seizoen een nettowinst van 2,8 miljoen euro. PSV zal begin november inzage geven in de boeken. De voortekenen zijn ongewis: ondanks een succesvol jaar in de Champions League (met ruim 15 miljoen aan inkomsten) sijpelen er sombere geluiden uit de directiekamer.

Niet voor niets is PSV op zoek naar nieuwe financieringsvormen voor het stadion. Verkoop lijkt op dit moment niet de meest wenselijke optie meer te zijn, gezien de grote weerstand die hiertegen bestaat. De directie onderzoekt nu of ze met de banken tot een nieuwe hypotheekvorm kan komen. De lopende hypotheek, met een rente van acht procent en een jaarlijkse kostenplaatje van elf miljoen euro, voelt steeds meer als een molensteen om de nek van de penningmeester. Ajax betaalt per jaar slechts 6,7 miljoen aan huur van de Arena.

De cijfers van Ajax lijken mooier dan ze zijn. In de winst over afgelopen seizoen is een bedrag van 16,4 miljoen aan transferinkomsten verrekend. Veel meer dan Ajax heeft PSV zijn kapitaal op het veld staan. Van de huidige kern hebben alleen Alex (eigendom van Chelsea) en Cocu (einde contract) geen grote restwaarde. Verder moet PSV rekening houden met grote afschrijvingen op spelers als Addo, Vennegoor of Hesselink, Leandro en Hoogstrate.

Daar staat tegenover dat Ajax wordt bedreigd met een heuse leegloop. De contracten van dragende spelers als Trabelsi, Maxwell, Galásek, De Jong, Pienaar en Boukhari lopen af. Als zij hun verbintenis met Ajax niet verlengen, zijn ze komende zomer transfervrij. Hiddink zal niet schromen om zijn interesse in enkelen van hen (Trabelsi, Pienaar, Maxwell) eventueel kenbaar te maken.

PSV moet rekening houden met het vertrek van Gomes en Farfán. Zij zijn jong en interessant voor de internationale markt. Het voordeel van PSV is dat de club met deze spelers afkoopclausules heeft afgesproken, die de tien miljoen euro te boven gaan. PSV zal, in tegenstelling tot Ajax, verzekerd zijn van transferinkomsten om het team ook in de nabije toekomst waar nodig te versterken.

Feyenoord

In dat licht bezien is de situatie bij Feyenoord zelfs precair te noemen. Nu de club na de uitschakeling door Rapid Boekarest geen inkomsten meer krijgt uit Europees voetbal (terwijl PSV en Ajax al verzekerd zijn van zo’n zes miljoen euro) lijkt de Rotterdamse club zelfs gedwongen om zijn beste spelers te verkopen. Feitelijk vertegenwoordigen alleen Dirk Kuijt en Salomon Kalou een grote som geld. Feyenoord zal de inkomsten uit transfers hard nodig hebben om lopende tekorten weg te werken en de ploeg te versterken.

Ook dat scenario is in het voordeel van PSV. Afgelopen zomer vroeg Feyenoord nog de hoofdprijs voor Kalou en haakte PSV af. Komende zomer ligt de transferwaarde van Kalou (contract tot 2007) niet ver boven de vijf miljoen euro. Dan zal PSV zich opnieuw melden voor de landgenoot van Arouna Koné.

Hiddink voert een sportief beleid, waarin hij ook oog heeft/moet hebben voor de financiële positie van de club. Als Farfán straks twaalf miljoen oplevert, is een overgang van Kalou zowel economisch als sportief zeer lucratief.

Volgens die lijn, alsmede het opleiden van eigen talenten, zet PSV elk jaar weer een stap vooruit. En wordt het gat met de grote concurrenten uit Amsterdam en Rotterdam steeds een beetje groter.
Dát zijn de berichten
pi_31698443
Dat is allemaal koffiedik kijken van Frans, een voetbaltoekomst voorspellen is het moeilijkste wat er is.
That's all folks!
pi_31698685
Er zit natuurlijk wel weer een kern van waarheid in, je kunt alleen niet in de toekomst kijken natuurlijk. Ben benieuwd naar de cijfers van PSV, dat zal mede door de CL prestaties van vorig jaar financieel nog wel meevallen.
pi_31698792
Klinkt goed en dit jaar gewoon eerste worden zodat we zeker zijn van de CL.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:25:53 #295
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31699106
Boeren zijn de baas in Nederland
Toch lekker dat we boven aan staan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31699158
Ja en ook heel belangrijk dit jaar we mogen echt niet de CL mislopen.
Hopelijk schaffen ze de play-offs af na dit jaar
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:47:40 #297
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31699621
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja en ook heel belangrijk dit jaar we mogen echt niet de CL mislopen.
Hopelijk schaffen ze de play-offs af na dit jaar
Dat hoop ik ook.. dat is echt zulke grote onzin.. die play-offs..
troep..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31699663
Ik hoop dat de andere 2 concurenten uit A'dam en R'dam CL mislopen door de play-offs zodat ze er ook tegen zijn
pi_31701434
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 08:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij poste inderdaad de link van psv.nl ja, ik hielp je een handje door het bestand rechtstreeks weer te geven in het topic zodat er niet geklikt hoefde te worden
dat snap ik en die hulp wordt op prijs gesteld.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 oktober 2005 @ 15:30:18 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31701961
op t stuk van cultheld;

dat we uitlopen op de concurentie heb je de afgelopen 25 jaar al duidelijk gezien tov van Feyenoord en ik denk dat we voorlopig gelijk opgaan met Ajax maar Ajax heeft wel moeite op ons bij te houden, PSV speelt vrijwel altijd CL, de dalen van PSV zijn minder dipe dan die van ajax.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')