ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of hij er volgend jaar nog is en na 2007 zijn we hem zeker kwijt denk kquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hiddink is aan zijn laatste seizoen als trainer van PSV bezig denk ik.
Ik zeg alleen maar dat als die "zenuwen" of wat het dan ook is dat hem belet op topniveau te presteren niet rap verdwijnen dat we dan gek zouden zijn als we een bedrag van rond de 10 miljoen voor hem neer gaan leggen. En ik kan hem de kans niet geven, dat kan alleen Hiddink, en die geeft hem momenteel wekelijks de kans, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:18 schreef Neoktheone het volgende:
Koné niet kopen??? Ben je helemaal gek? Dat is één van de betere spelers die momenteel op de Nederlandse velden rondloopt. Dat hij zelf nog niet voldoende scoort, kan je ook wijten aan zenuwen. Die man is er net een paar weken en dan wordt hij al afgebrand? Geef hem de kans en ik weet zeker dat het goed komt. En zoals Cult al zegt, zorgt dat voor flink wat kapitaal
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat Hiddink er over 1,5 jaar niet meer als trainer zal zijn
tegen die tijd is van den Brom bij trainer bij jullie dus ben bang van nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
misschien kunnen we dan ook weer eens winnen
van psvnetwerkquote:24/10/2005 - 'Stam komend seizoen terug naar Nederland: naar PSV of Heerenveen'
(Gepost door RvN)
Volgens Johan Derksen heeft Jaap Stam via zijn zaakwaarnemer bevestigd dat hij volgend seizoen terug wil keren naar Nederland. Derksen liet dat weten in het programma Voetbal Insite. Komende zomer zou het juiste tijdstip zijn voor de verdediger, omdat zijn kinderen dan naar school moeten. Stam zou hebben laten weten dat er in Nederland maar twee clubs zijn waarvoor hij uit zou willen komen, PSV en Heerenveen.
PSV Netwerk
De komst van jaap Stam bij PSV zou zeer gewenst zijn, aangezien Alex transfervrij vertrekt in de zomer. Stam heeft nog een contract tot 2007 bij Milan. [reageer]
Ik vond je twijfels over Koné eerst wel een beetje raar, maar je hebt gelijk als je stelt dat wanneer PSV 10 miljoen uitgeeft voor een speler, dat er dan ook echt iets unieks voor moet terugkomen. Maar goed, geef hem even de kans zou ik zeggen. In zijn acties laat hij zien dat hij wanneer in vorm iedereen voorbij speelt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat als die "zenuwen" of wat het dan ook is dat hem belet op topniveau te presteren niet rap verdwijnen dat we dan gek zouden zijn als we een bedrag van rond de 10 miljoen voor hem neer gaan leggen. En ik kan hem de kans niet geven, dat kan alleen Hiddink, en die geeft hem momenteel wekelijks de kans, dus daar kan het niet aan liggen.
Maar ik geloof er niks van dat hij last heeft van zenuwen, hij oogt vrij relaxed als hij speelt en is ook nooit bang om de confrontatie aan te gaan, alleen het afwerken wil hem (tot nu toe iig) niet echt lukken.
mja, ik ben de hele dag al op het netwerk aan het kijken voor wat nieuws...zag ik dat staan en hierheen geplakt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Ik zei toch al dat Il Gazetto daar melding van deed?
Wat zei hij?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef kollie het volgende:
Theo net in Voetbal-insite![]()
Contract voor het leven aanbieden![]()
Heerenveen zou ook best kunnen inderdaad. Niet te ver van z'n geboorteplaats Kampen.quote:
Theo is een voetballer die je past echt gaat missen als hij ooit een keer weggaat bij PSV. Lijkt me ook iemand die zorgt voor sfeer in de kleedkamer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef kollie het volgende:
Theo net in Voetbal-insite![]()
Contract voor het leven aanbieden![]()
dat gaf hij inderdaad als reden voor Heerenveen, we moeten deze keer ook maar weer Cocu inschakelen om met Jaap te pratenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heerenveen zou ook best kunnen inderdaad. Niet te ver van z'n geboorteplaats Kampen.
Tekent ie toch nietquote:
hij gaat bij Den Bosch de kantine doen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tekent ie toch niet
Theo zal ooit terugkeren naar zijn enige echte liefde op voetbalgebied![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij gaat bij Den Bosch de kantine doen?
Het zijn ook niet zijn acties waar ik kritiek op hebquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vond je twijfels over Koné eerst wel een beetje raar, maar je hebt gelijk als je stelt dat wanneer PSV 10 miljoen uitgeeft voor een speler, dat er dan ook echt iets unieks voor moet terugkomen. Maar goed, geef hem even de kans zou ik zeggen. In zijn acties laat hij zien dat hij wanneer in vorm iedereen voorbij speelt.
Arsenal?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
Theo zal ooit terugkeren naar zijn enige echte liefde op voetbalgebied![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |